Gjest Vampyra Skrevet 7. august 2007 #101 Del Skrevet 7. august 2007 Det går fort dit skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 7. august 2007 Det går fort dit skal du se! ja vi får håpe det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke stort annet å si enn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 7. august 2007 #104 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så mye! Takk for det du! Så morsomt med flere nye fjes i dagboka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 7. august 2007 To og en halv time til pilates.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 7. august 2007 Men nå,, gruer jeg meg litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2007 #108 Del Skrevet 7. august 2007 Gravidpilates høres morsomt ut. Gleder meg til å høre hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 7. august 2007 Det var kjempegøy!! Jeg er helt hekta nå... Anbefales virkelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2007 #110 Del Skrevet 7. august 2007 Så bra. Hvordan fungerer det for oss som ikke er det spor myke? Jeg sliter skikkelig med den dvden rett og slett fordi jeg er så stiv i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 7. august 2007 Så bra. Hvordan fungerer det for oss som ikke er det spor myke? Jeg sliter skikkelig med den dvden rett og slett fordi jeg er så stiv i kroppen. Absolutt ikke noe problem, siden det er veldig små klasser ser de an nivået og tilretterlegger om noe ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. august 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 8. august 2007 Da er arbeidsdagen i gang og en porsjon havregrøt er inntatt.. I dag skal jeg defintivt sove etter jobb, vurderer å ta en tur på Valle Hovin etterpå. Pleier å være ganske kul stemning utenfor også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. august 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 8. august 2007 <--- For en morsom fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. august 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 8. august 2007 Vært en tur innom Vlle og hørt Stones. Ikke min musikksmak, men ganske kult med den lyden og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. august 2007 #115 Del Skrevet 8. august 2007 Sikkert livat på Valle Hovin nå ja! Pilates er noe jeg aldri har vurdert. Kanskje jeg også skulle gi det en sjanse? Jeg er så treg med å komme i gang med slikt! Ha en fin kveld, gravide Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. august 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 9. august 2007 Gud som jeg gleder meg til å ha et års permisjon fra jobben! Ikke at jeg mistrives her, men det skjer så mye rart her for tiden at det ikke er leit å få være borte herfra... Skal på pilates rett etter jobb og så skal jeg på et kjempehyggelig middagsbesøk, med noen jeg ikke har sett på en stund.. Blir kjempekoselig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 9. august 2007 #117 Del Skrevet 9. august 2007 <--- For en morsom fyr... Hvor fant du forresten denne fyren her? Han kommer ikke opp når jeg ser på smileysene. Er flere smileys som er borte for meg ser det ut til... Skal på pilates rett etter jobb og så skal jeg på et kjempehyggelig middagsbesøk, med noen jeg ikke har sett på en stund.. Blir kjempekoselig....... Koselig dagbok du har! Har "sneket" litt i den tidligere, så nå tenkte jeg det var på tide å si hei! Hvordan går det å trene pilates når du er gravid? Trener du en versjon for gravide? Jeg er veldig glad i pilates som treningsform, men nå som jeg er blitt gravid igjen lurer jeg litt på hvordan det går. Mener å ha lest ett sted en gang at man ikke skal strekke seg så veldig mens man er gravid? Sikkert bare tull, men det gnager litt i bakhodet. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #118 Del Skrevet 9. august 2007 Gud som jeg gleder meg til å ha et års permisjon fra jobben! Ikke at jeg mistrives her, men det skjer så mye rart her for tiden at det ikke er leit å få være borte herfra... Må innrømme at det gjør jeg også Akkurat nå kjeder jeg meg så mye på jobb at jeg vurder å prøve å finne ny jobb under permisjonen... Kos deg både på pilates og middagsbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. august 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor fant du forresten denne fyren her? Han kommer ikke opp når jeg ser på smileysene. Er flere smileys som er borte for meg ser det ut til... Koselig dagbok du har! Har "sneket" litt i den tidligere, så nå tenkte jeg det var på tide å si hei! Hvordan går det å trene pilates når du er gravid? Trener du en versjon for gravide? Jeg er veldig glad i pilates som treningsform, men nå som jeg er blitt gravid igjen lurer jeg litt på hvordan det går. Mener å ha lest ett sted en gang at man ikke skal strekke seg så veldig mens man er gravid? Sikkert bare tull, men det gnager litt i bakhodet. Ha en flott dag! Takk for hygglige ord. Han huleboeren fant jeg i smileysene.. Kanskje ikke alle ser de nye :klø: Jeg trener gravid pilates, og den er jo tilrettelagt så det er jo greit. Hun sa vi også kunne trene en sånn cardio funk time, som var en ren gåtime. Såfremt man ikke ble svimmel, da måtte man gi seg med en gang.. Må innrømme at det gjør jeg også Akkurat nå kjeder jeg meg så mye på jobb at jeg vurder å prøve å finne ny jobb under permisjonen... Kos deg både på pilates og middagsbesøk. Ja jeg skal finne meg ny jobb i permisjonen det er helt sikkert. Takk takk, ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. august 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) edit: Kålsuppe Endret 9. august 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg