Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så bra. Hvordan fungerer det for oss som ikke er det spor myke? Jeg sliter skikkelig med den dvden rett og slett fordi jeg er så stiv i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Hvordan fungerer det for oss som ikke er det spor myke? Jeg sliter skikkelig med den dvden rett og slett fordi jeg er så stiv i kroppen.

Absolutt ikke noe problem, siden det er veldig små klasser ser de an nivået og tilretterlegger om noe ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er arbeidsdagen i gang og en porsjon havregrøt er inntatt..

I dag skal jeg defintivt sove etter jobb, vurderer å ta en tur på Valle Hovin etterpå. Pleier å være ganske kul stemning utenfor også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert livat på Valle Hovin nå ja! Pilates er noe jeg aldri har vurdert. Kanskje jeg også skulle gi det en sjanse? Jeg er så treg med å komme i gang med slikt! :sjenert:

Ha en fin kveld, gravide Grace :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som jeg gleder meg til å ha et års permisjon fra jobben!

Ikke at jeg mistrives her, men det skjer så mye rart her for tiden at det ikke er leit å få være borte herfra...

Skal på pilates rett etter jobb og så skal jeg på et kjempehyggelig middagsbesøk, med noen jeg ikke har sett på en stund.. Blir kjempekoselig.......:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:rasende: <--- For en morsom fyr...

Hvor fant du forresten denne fyren her? Han kommer ikke opp når jeg ser på smileysene. Er flere smileys som er borte for meg ser det ut til...

Skal på pilates rett etter jobb og så skal jeg på et kjempehyggelig middagsbesøk, med noen jeg ikke har sett på en stund.. Blir kjempekoselig.......:hoppe:

Koselig dagbok du har!

Har "sneket" litt i den tidligere, så nå tenkte jeg det var på tide å si hei! :ler:

Hvordan går det å trene pilates når du er gravid? Trener du en versjon for gravide? Jeg er veldig glad i pilates som treningsform, men nå som jeg er blitt gravid igjen lurer jeg litt på hvordan det går. Mener å ha lest ett sted en gang at man ikke skal strekke seg så veldig mens man er gravid? Sikkert bare tull, men det gnager litt i bakhodet.

:)

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som jeg gleder meg til å ha et års permisjon fra jobben!

Ikke at jeg mistrives her, men det skjer så mye rart her for tiden at det ikke er leit å få være borte herfra...

Må innrømme at det gjør jeg også :fnise: Akkurat nå kjeder jeg meg så mye på jobb at jeg vurder å prøve å finne ny jobb under permisjonen...

Kos deg både på pilates og middagsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du forresten denne fyren her? Han kommer ikke opp når jeg ser på smileysene. Er flere smileys som er borte for meg ser det ut til...

Koselig dagbok du har!

Har "sneket" litt i den tidligere, så nå tenkte jeg det var på tide å si hei! :ler:

Hvordan går det å trene pilates når du er gravid? Trener du en versjon for gravide? Jeg er veldig glad i pilates som treningsform, men nå som jeg er blitt gravid igjen lurer jeg litt på hvordan det går. Mener å ha lest ett sted en gang at man ikke skal strekke seg så veldig mens man er gravid? Sikkert bare tull, men det gnager litt i bakhodet.

:)

Ha en flott dag!

Takk for hygglige ord.

Han huleboeren fant jeg i smileysene.. Kanskje ikke alle ser de nye :klø:

Jeg trener gravid pilates, og den er jo tilrettelagt så det er jo greit.

Hun sa vi også kunne trene en sånn cardio funk time, som var en ren gåtime. Såfremt man ikke ble svimmel, da måtte man gi seg med en gang..

Må innrømme at det gjør jeg også :fnise: Akkurat nå kjeder jeg meg så mye på jobb at jeg vurder å prøve å finne ny jobb under permisjonen...

Kos deg både på pilates og middagsbesøk.

Ja jeg skal finne meg ny jobb i permisjonen det er helt sikkert.

Takk takk, ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...