Gjest Frk Åberg Skrevet 5. august 2007 #41 Skrevet 5. august 2007 Kjøper alltid Bris hvis det bare er til oss (brus hvis vi får gjester), så det blir ikke så ofte. Liker all brus, men er ikke glad i lettbrus. Syns det smaker så kunstig. Liker aller best Grape Soda og Solo.
Gjest silkesvarten Skrevet 5. august 2007 #42 Skrevet 5. august 2007 Hvilke brus liker du? coca cola og mozell
Gjest *smak* Skrevet 5. august 2007 #44 Skrevet 5. august 2007 Oscar Syltes brus har jeg aldri hørt om :klø:. Hvor får man tak i den? Jeg drikker stort sett bare Pepsi Max. Drikker det igjennom hele dagen. Klarer ikke å slutte med det. Er litt bekymra for hva tilsetningsstoffene gjør med kroppen min, men foreløpig har jeg ikke klart å slutte. Ettt glass Pepsi Max med isbiter er bare så utrolig godt.
Arkana Skrevet 6. august 2007 #45 Skrevet 6. august 2007 Oscar Syltes brus har jeg aldri hørt om :klø:. Hvor får man tak i den? Ultra har i allefall.
Gjest Alou Skrevet 6. august 2007 #46 Skrevet 6. august 2007 Cola light. Ellers så går det mye i Farris, BonAqua og sånne "brus" - synes det er bedre. Drikker aldri brus med sukker, synes det blir for kvalmt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå