Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #21 Skrevet 1. august 2007 Drikker altfor mye pepsi max og cola zero.
Lund Skrevet 1. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 1. august 2007 Drikker altfor mye pepsi max og cola zero. jeg også
Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2007 #23 Skrevet 1. august 2007 Jeg er ikke så glad i brus. Jeg drikker det ganske sjeldent, men om jeg skal drikke brus så blir det vanlig cola, mozell, grapesoda eller pepsi max. Nå fikk jeg lyst på brus!
Gjest Fliss Skrevet 1. august 2007 #24 Skrevet 1. august 2007 Vi kjøper aldri brus lenger .. de siste årene har vi gått over til Farris Lime eller Bon Aqua Lemon ... det smaker rett og slett ikke med Cola Light og Pepsi Max lenger ..
Knøttet Skrevet 1. august 2007 #25 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg foretrekker: Cola Cola zero Oscar Syltes pære,- og ananasbrus hvis jeg ikke får cola går det i pepsi Vann med smak har jeg aldri forstått poenget med, kunstige tilsetningsstoffer og unødvendig når man får vann uten smak, som er mye sunnere Endret 1. august 2007 av Knøttet
Frøken Spjåk Skrevet 1. august 2007 #26 Skrevet 1. august 2007 Synes det er mange brus som er gode, men vanlig Coca Cola er uten tvil favoritten.
Gjest Gjest_minime_* Skrevet 1. august 2007 #27 Skrevet 1. august 2007 Oscar Syltes ananasbrus er best, fulgt av Fanta, Sprite (IKKE light). Men jeg drikker som oftest grønn farris Pluss
Brunhilde Skrevet 1. august 2007 #28 Skrevet 1. august 2007 Jeg drikker det jeg får servert og det er ingen brus jeg ikke liker, tror jeg. Kjøper Coke Zero hvis jeg kjøper selv, og den absolutte favoritten er Bitter Lemon, men jeg prøver å unngå brus med sukker, så den drikker jeg sjelden.
Even Benløs Skrevet 2. august 2007 #29 Skrevet 2. august 2007 Jeg drikker pepsi max, sprite zero og fanta free.
Tusseline Skrevet 2. august 2007 #30 Skrevet 2. august 2007 Helt vanlig Coca Cola. Ingen over, ingen vedsiden.
Gjest Borghild Skrevet 2. august 2007 #31 Skrevet 2. august 2007 Cola! Selvsagt Coca Cola, de andre smaker høgg. Pepsi max går til nød.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #32 Skrevet 2. august 2007 Har ikke drukket brus på over 14 år.. Godt fornøyd med det valget. Drikker mest vann, te og kaffe. Og så unner jeg meg både rødvin og øl ved passende anledninger.. Livet er til for å nytes, bruk er ingen nytelser.. (det var min logikk.. )
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #33 Skrevet 2. august 2007 Forresten liker jeg også ananasbrus og pærebrus fra Oscar Sylte, men det drikker jeg kanskje en gang i året. Jeg også liker det Drikker Fanta, pepsi, zero, vann, øl, juce, drikkeyougert
Altena Skrevet 3. august 2007 #35 Skrevet 3. august 2007 (endret) Har mer eller mindre kuttet ut brus helt, for mye sukker og for mye ekstra vekt i det De ytterst sjeldne gangene jeg drikker det går det stort sett i Fanta World med mangosmak og julebrus rundt juletider. Ellers går det stort sett i vann(både kjøpt og springvann), kaffe og te og øl/vin en gang i blant Endret 3. august 2007 av Altena
Gjest s0l Skrevet 3. august 2007 #36 Skrevet 3. august 2007 Liker ikke brus Svir i munnen og halsen når jeg en sjelden gang drikker det av høflighet i selskaper o.l. fordi jeg ikke vil ha oppstyr rundt min person.. ..Og så må jeg rape i tillegg..Masse.. Og magen blir oppblåst... Nei huff!!
Trillrund Skrevet 3. august 2007 #37 Skrevet 3. august 2007 Drikker cola, ordentlig cola. Kjenner igjen pepsi på lukten... Ellers kan jeg ta andre sorter når jeg er borte på besøk, men det må være med sukker. Får kløe i halsen og nummen munn/tunge av søtningsmidler. Ellers er jo ingefærøl et must til sodd, og Dahls julebrus til jul. Og i Sverige har en kjempegod alkoholfri jordbær cider fra Signum...
Gjest Trolletrine Skrevet 3. august 2007 #38 Skrevet 3. august 2007 Pepsi Max,og enkelte ganger Cola Zero.Rødbrus til jul
Lund Skrevet 5. august 2007 Forfatter #39 Skrevet 5. august 2007 Pepsi Max,og enkelte ganger Cola Zero.Rødbrus til jul Pepis Max er den beste brusen som jeg liker.Eller jeg kan ta cola zero,cola liht
(-:Domino:-) Skrevet 5. august 2007 #40 Skrevet 5. august 2007 Helst cider, villa eller mozell, evt solo. Absolutt ikke cola eller noen av variantene av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå