Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere å si hvilke jeg ikke liker: Grape soda, sitronbrus, cola light og alle varianter av liksom-cola.

Skrevet

Drikker bare Pepsi Max og Sprite Zero.

Skrevet

Kun pepsi max her også.

Bortsett fra når det er jul, da drikker jeg julebrus og champagnebrus :tommel:

Gjest Mirina
Skrevet

Drikker stort sett det meste, med unntak av alle former for light-brus. Favorittene er Cola og Urge.

Skrevet

Når jeg kjøper brus, kjøper jeg som regel coca cola, selv om jeg liker de fleste andre variantene også.

(Åh, julebrus..!)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Liker det meste av brus jeg, bortsett fra fake cola. Er spesielt glad i julebrus (fra e.c. dahl), ingefærøl og champagnebrus, men alle de er med sukker så jeg drikker det nesten aldri. Drikker for det meste Sprite Zero og Fanta Free i ulike varianter.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Den eneste brusen jeg liker, er cola (med sukker). Jeg har drukket meg så grundig lei alt av light-brus, at jeg ikke takler smaken lenger.

Forresten liker jeg også ananasbrus og pærebrus fra Oscar Sylte, men det drikker jeg kanskje en gang i året.

Glemte: Jeg drikker nesten aldri brus, men holder meg stort sett til vann med kullsyre, både smakssatt og naturell. Eller isvann.

Endret av Deception
Skrevet
Kun pepsi max her også.

Bortsett fra når det er jul, da drikker jeg julebrus og champagnebrus :tommel:

Du er vist lik meg :fnise:

Skrevet (endret)

Artig se at mange liker mest vanlig brus med sukker :popcorn:

Endret av Lund
Gjest Tweek
Skrevet

Når jeg en sjelden gang drikker brus kjøper jeg mozell eller solo (fanta hvis det er det de selger på en resturant)

Skrevet

Drikker nesten bare lettbrus...Eneste sukkerholdige jeg klarer er Solo og Fanta.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra brus! Innimellom tror jeg at jeg fortsatt liker det, og kjøper en brus, men den blir bare stående til mannen min drikker den. Synes det er kvalmt, og dessuten så får man så sabla dårlig ånde av det.

Men de jeg likte var: mozell, ananasbrus, julebrus og champagnebrus. Til nød solo. Cola smaker gøsj :eeeh:

Drikker stort sett bare vann, med vivatap og ingefær/sitronmelissse/sitron/lime/hva jeg nå enn har (lyst på). Vivatap brigebær når jeg har lyst på noe søtt. Det er søtt nok i massevis. Brus for meg nå er bris og bonaqua, da helst grønn.

Fjernt hvordan jeg har gått fra å være total sukkermoms til å ikke like smaken av det i noen form i det hele tatt! :klø:

Skrevet
Jeg kan ikke fordra brus! Innimellom tror jeg at jeg fortsatt liker det, og kjøper en brus, men den blir bare stående til mannen min drikker den. Synes det er kvalmt, og dessuten så får man så sabla dårlig ånde av det.

Men de jeg likte var: mozell, ananasbrus, julebrus og champagnebrus. Til nød solo. Cola smaker gøsj :eeeh:

Drikker stort sett bare vann, med vivatap og ingefær/sitronmelissse/sitron/lime/hva jeg nå enn har (lyst på). Vivatap brigebær når jeg har lyst på noe søtt. Det er søtt nok i massevis. Brus for meg nå er bris og bonaqua, da helst grønn.

Fjernt hvordan jeg har gått fra å være total sukkermoms til å ikke like smaken av det i noen form i det hele tatt! :klø:

Det lurer jeg også på :klø:

Skrevet

TabXtra

Solo

Ingefærøl (om man kan kalle det en brus)

Fanta free

Sitron iste (ikke brus, men tar den med allikevel)

Villa farris (vet den bare heter Villa nå, men gammel vane er vond å vende)

Julebrus

Shio med appelsinsmak (den savner jeg!)

Mozell

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Cola Light, 7Up Free eller Mozell Light. Ja, og den nye Fanta Free Tropical Citrus.

Skrevet
Ikke en eneste!

Ikke noe ;) Liker du øl da?melk? te?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...