Gå til innhold

Dagens parfyme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Hei,

Hvilken parfyme har dere på dere i dag?

Jeg bruker i dag D&G Feminine, som jeg egentlig ikke bruker så ofte.

-M-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

EN parfyme HVER dag :o Jeg hadde blitt gal... Har over 20 stk i skapet, og det vokser stadig vekk, selv om noen nok er mer brukt enn andre. Favorittparfymen har jeg ennå tilgode å finne, men Bvlgari Black og YSL Nu er mulige kandidater. Allessandro dell'Acqua er heller ikke så dum.

-M-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er den eneste jeg liker...

syns stort sett alle parfymer lukter kvalmt på meg. de kan være fine på andre, men på meg blir de bare ekle. den verste var calvin klein truth, den fikk meg til å kaste opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er jeg enig i:) CK Truth luktet som luftfrisker på meg, og jeg har byttet den bort mot noe annet. Forresten liker jeg ingen CK-parfymer, av en eller annen grunn :roll:

-M-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker som regel ikke parfyme til daglig jeg.

Og når jeg bruker, så blir det enten Champagne eller Sun, Moon and Stars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ralph" fra Ralph Lauren. Den er det ikke mange som bruker, jeg får mange kommentarer på den, og har ikke kjent den på noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bruker jeg "Into the blue" fra Givenchy...fant den da jeg var ute og reiste i okober og har brukt den siden....Synes liksom den passer til meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN parfyme HVER dag :o Jeg hadde blitt gal... Har over 20 stk i skapet, og det vokser stadig vekk, selv om noen nok er mer brukt enn andre. Favorittparfymen har jeg ennå tilgode å finne, men Bvlgari Black og YSL Nu er mulige kandidater. Allessandro dell'Acqua er heller ikke så dum.

-M-

Tror du er litt gal!;) Kan da ikke være normalt å ha 20 parfymer? Blir litt dumt når de blir ødelagte etterhvert. Men ok.. Noen har veske-dilla og noen har sko-dilla.. Så ingen skal nekte deg parfyme-dilla ;)

Har bare en selv.. problemer med å finne nye dufter som jeg liker.. (bruker laura for tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt på meg noe parfyme ennå, men når jeg skal ut av huset etterpå kommer jeg enten til å bruke siste rest av "Woman" fra Paul Smith, eller AromaTonic fra Lancöme. Den er rett og slett frisk og herrlig :) "Woman" er litt mer søtladen, men utrolig god.

Diva 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Tror du er litt gal!;) Kan da ikke være normalt å ha 20 parfymer?

Gal som har 20 parfymer, jeg har rundt 100 :-)

I dag har jeg Hypnotic Poison fra Dior.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker enten Laura eller Tresor jeg....

Bananmannen har kjøpt disse i gave til meg, og jeg elsker dem (både lukten, og fordi jeg fikk dem av ham)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Ralph fra Ralph Lauren hele tiden jeg....

Har brukt den snart ett år... Er på min tredje flaske...

Bytter mellom den, escada ( rosa flaske husker ikke hva den heter mer) og Les Belle de Ricci, Nina Ricci...

Idag er det ralph som dufter fra min hals.... :D

Finner ikke så mange parfymer som jeg syntes er gode på meg.. Kan ikke ha tunge parfymer heller...

Må ha lette og så er jeg vel litt kresen i luktveien også tenker jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...