Lykkeliten Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Er nysgjerrig på når dere mener man bør begynne å bruke øyenkrem, dvs når dere selv har begynt/tenkt å bruke dette. Tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Hmmm, jeg begynte vel å bruke øyekrem da jeg var ca 18år.....men har ikke alltid vært like flink til å bruke det sammenhengende. Men de siste årene har jeg ikke knuslet med øyenkrem (eller vanlig rens, tonic og dag/natt krem). Egentlig er det vel slik at jo tidligere man begynner med slike produkter, jo bedre. Bare så lenge man passer på å bruke produkter som passer huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Tror jeg var 16. Har alltid vært flink til å smøre inn huden med kremer, noe jeg håper å se resultater på når jeg blir gammel :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2003 16 og 18 år? Oups :o Da bør jeg komme i gang fortere enn svint... Hva slags krem bruker dere da? (mot rynker eller bare vanlig øyenkrem, hva slags merke etc...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Begynte i fjor med øyekrem, dvs 23 år. Bruker ikke rynkekrem men en som passer for ung hud. Kremen skal fjerne evt mørke ringer og forebygge tørrhet under øynene. Estee Lauder Uncircle hjelper mot dette, men liker også godt Hydra Zen fra Lancome, pluss en øyegele fra Body Shop (denne er også rimelig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #6 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg begynte vel da jeg var 20-21 tenker jeg. Har lest at det beste for ung hud er en gel eller gelkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 19. mars 2003 #7 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg begynte med en øyengle (Elderflower fra Bodyshop) i høst og er 22 år. Tror jeg har lest at man skal begynne med en lett øyenkrem/gele ca i den alderen, og så begynne med noe mere effektivt og anti-rynke aktig, når man er rundt 25. Det er ihvertfall min plan. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. mars 2003 #8 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg begynte med øyekrem tildlig i 16- årsalder for å forebygge rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 19. mars 2003 #9 Del Skrevet 19. mars 2003 Da jeg var 17-18 kanskje? Bruker det morgen og kveld. Hvilket merke kommer helt an på hvor god råd jeg har Akkurat nå er det ACO fra apoteket... Clinique sin Moisture Surge er helt nydelig, og Kanebo sin store flaske med øyegele også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 19. mars 2003 #10 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg begynte med øyekrem for nesten to måneder siden da jeg var 21. men dagen etter fant jeg min første rynke ;( den henger under øyet og blir sikkert hengende til evig tid ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mars 2003 #11 Del Skrevet 19. mars 2003 Sminke er hardt for den tynne huden rundt øynene og man bør bruke en beskyttende krem fra man begynner med øyesminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #12 Del Skrevet 20. mars 2003 Det fungerer med den vanlige cremen man bruker i ansiktet forøvrig, bare den ikke er for tung! JEG Begynte tidlig. Men øyencrem har jeg ikke brukt mye av. Jeg har det man kaller en ferskenhud. Og nå er jeg 36 år. Det som er viktig er at man ikke TREKKER OG DRAR i den sarte huden rundt øynene. Og det aller viktigste kanskje: Unngå å sole ansiktet direkte! Bruk solcrem og solbriller som fungerer! Solen er vår huds mest innbitte fiende. 90% av alders-forandringene i huden skyldes SOLEN! SÅ.........OK, øyencrem er sikkert fint, men ha ikke for høye forventninger, for den kan ikke utrette mirakler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. mars 2003 #13 Del Skrevet 20. mars 2003 SHIT...... 16? 18?? Jeg er snart 26 jeg, og har enda ikke begynt med det... *Skusla løøøper til nærmeste parfymeri og hamstrer.....* Men jeg har enda ikke en eneste rynke da- Er vel på tide å begynne med forebygging da tenker jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. mars 2003 #14 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg er 23, og løper slett ikke noe sted for å hamstre... Jeg har en ansiktskrem, som jeg sikekrt ikke bruker hver uke engang, og det er alt jeg gidder bry meg med. Ja, nå får jeg sikkert høre masse om dette med hud og rynker og forebyggende, men jeg trur ikke kremer gjør underverker heller. Joda, jeg smører meg når jeg føler behov for det, noen perioder er det hver dag, andre perioder ikke like ofte. (og jeg er alltid flink til å bruke solkrem ja) Men jeg lurer nå på en ting... min mormor brukte neppe alslags kremer da hun var ung, men hennes hud har holdt seg fantastsik. Min mor har "arvet" denne huden, hun ser ut som om hun er ti år yngre enn hun er (ja, mange trur henne slett ikke når hun sier at hun har en datter på 23, til tross for at hun var 25 da hun fikk meg, men de trur ikke det er mulig at hun har så gamle unger...) Det jeg skal frem til her er IKKE at jeg satser på å arve denne huden selv, men at det er langt mer enn bare kremer som spiller inn. Røyking er jo generelt ikke bra for huden heller da, så vidt jeg vet... Og arv spiller en stor rolle uten tvil (på den annen side, jeghar vel like stor sjangs for å arve noe fra min farsslekt, og farmor har vært kjemperynkete så lenge jeg kan huske). Øyenkrem løper jeg ikke avsted for å kjøpe, men jeg fortsetter min egen plan (totalt upåvirket av KG-brukeres vaner) om å smøre meg inn litt oftere. Jeg dropper det ofte grunnet dårlig tid, og det er jo sånn sett litt dumt nemlig, så det tenkte jeg å forsøke å gjøre noe med. Men da må jeg opp svært tidelig da... Vel... Jaja, det var meg og mine meninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 20. mars 2003 #15 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg begynte når jeg var 24-25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. mars 2003 #16 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker forøvrig MD Formulations øyekrem Vit A Plus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 20. mars 2003 #17 Del Skrevet 20. mars 2003 Begynnte med øyenkrem for et par år siden, er nå 21. Bruker øyengel fra Vichy om morgenen og Clarins Eye Balm for tørr hud om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. mars 2003 #18 Del Skrevet 21. mars 2003 Begynte med øyenkrem i fjor. Er 22 år, så det er vel en passende alder å begynne, tenker jeg. Bruker den rosa Vitamin E øyenkremen fra Body Shop, og synes ikke den er så verst. Den kostet 109,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. mars 2003 #19 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg var 21 og et halv år og som 22 åring er jeg fremdeles fullstendig rynkefri. Slå den dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 24. mars 2003 Takk for mange interessante svar, selv om det førte til at jeg fikk litt "småangst" et par dager Jeg er nemlig snart 27 og har altså ikke begynt med øyekrem ennå, men jeg er flink til å bruke dagkrem etc (og smører jo også inn huden under øynene med denne). Svarene jeg fikk i denne tråden har i hvertfall ført til at jeg skal få kjøpt meg en øyekrem så fort som mulig! 1000-kroners spørsmålet til dere blir da om jeg (ut fra alder) bør satse på å begynne rett på anti-rynkekrem eller vanlig øyekrem? Er rynkefri nå, men det er vel snakk om å forebygge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå