Gjest Starya Skrevet 19. mars 2003 #21 Del Skrevet 19. mars 2003 hørte igjennom den og første tanke var.. ROTETE musikk a la Bjork Du får det til å høres ut som om det er noe i veien med Bjørk...? :o Jeg liker forøvrig både Bjørk og Bertine, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. mars 2003 #22 Del Skrevet 19. mars 2003 Vrøvl! Bertine er dyktig! St. Thomas, derimot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. mars 2003 #23 Del Skrevet 20. mars 2003 Trøffelhelten sa: med en i beste fall kreativ sammensetning av tenner... Jeg ler meg ihjel...skikkelig hæhæhæhæ...altså. Du får f...meg sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. mars 2003 #24 Del Skrevet 20. mars 2003 Åh, jeg håper jeg får den siste sangen hennes av hjernen snart, for den er utrolig irriterende å ha der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 20. mars 2003 #25 Del Skrevet 20. mars 2003 Oh du milde måne, her var det mange som ikke likte Bertine Z. Men det gjør nå jeg likevel! Mulig hun har fått mere skryt enn hun fortjener, men at hun er dyktig er i allefall jeg overbevist om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. mars 2003 #26 Del Skrevet 20. mars 2003 Lurer på hva dere hører på til vanlig, jeg... Kommer noen av dere og sier at dere hører på f.eks Christina Aguilera etc (for ikke å snakke om Maria Arrrrrrredondo, begynner jeg å le... ) Jeg personlig løper ikke å kjøper den nye cd'n til Bertine, men synes hun er en intelligent jente med bra musikk. Hun er i hvert fall mye mer musikalsk enn alle de andre "listepop-musikerne" - fysjameg..... Personlig likte jeg "adore me" veldig godt. Synes hun har kul stemme også - meget spesiell og full kontroll. I tillegg klager dere på utseendet hennes...... Herregud!! Synes hun er stilig, jeg. Spesiell og unik. Personlig er jeg glad for at alle ikke skal ligne på hverandre... Stå på Bertine. (De som har litt peilig på musikk og komposisjon, hører at hun er dyktig..... Det går ann å se kvalitet i musikk som man personlig ikke er superfan av.) Dette var min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 20. mars 2003 #27 Del Skrevet 20. mars 2003 Synes Bertine er søt, jeg Men...jeg løper ikke vettet av meg for å høre på henne. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mars 2003 #28 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg syns hun har så svak/lys stemme... Nesten litt gneldrende... Liker kvinnestemmer som er litt kraftigere.. Som kan synge høye toner, uten å hyle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mars 2003 #29 Del Skrevet 20. mars 2003 Vel, nå er det liksom ikke noe vits å diskutere smak. Men man kan ha meninger om det. Jeg synes det er mye bra norsk musikk jeg. Bertine Zetlitz (Har du hørt Evig pint?) Madrugada A-ha Moten Abel Kaizers orchestra De lillos Postgirobygget St.Thomas Askil Holm Midnaigt Choir Zuma Erlend Øye Minor Majority Analouge Orcherstra Furia ...det var noen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. mars 2003 #30 Del Skrevet 20. mars 2003 (De som har litt peilig på musikk og komposisjon, hører at hun er dyktig..... Det stemmer sikkert, og det synes jeg er litt merkelig. Synes nemlig musikken hennes høres ok ut første gang, og deretter blir kjedeligere og kjedeligere hver gang man hører den. Og det er nettopp det motsatte av hva jeg synes kjennetegner god musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 20. mars 2003 #31 Del Skrevet 20. mars 2003 At et stykke musikk er dyktig komponert, og besatt med de mest brilliante harmonier, gjør det ikke nødvendigvis iørenfallende hos alle. smak og behag teller inn en god del...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå