Gå til innhold

Hvor skal jeg ta min master? Bodø, Hønefoss eller utlandet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er en student som skal begynne på et masterstudie til høsten med spesialisering i markedsføring. Er for tiden veldig usikker på hvor jeg skal studere. Her i Norge kan det kun skolene i Bodø og Hønefoss som har markedsføring som spesialisering, såvidt jeg vet. Jeg kjenner ingen som har gått på noen av disse skolene og vil gjerne ha litt informasjon om studentmiljø, faglig uttelling i forhold til arbeidslivet, skolens status i arbeidslivet osv.

Er også i tvil om jeg skal ta et halvår som utvekslingsstudent eller om jeg skal ta hele utdannlingen ute i et engelskspråklig land. Håper noen har synspunkter på dette, og kanskje et tips til studiested i utlandet?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Nå kjenner jeg ikke til studiet du snakker om noe spesielt, men vil bare anbefale deg og iallfall ta ett semester i utlandet, om ikke flere! Tror det teller mye når du skal søke jobb + meg mener at alle har godt av å komme seg ut av Norge ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Høgskolen i Bodø du snakker om, så har jeg gått der. Veldig bra og flott skole med dyktige lærere og et utrolig flott studentmiljø. Kan anbefales! Er også snakk om at skolen skal få universitetsstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Master of Science med spesialisering innen markedsføring har de da også i Sandvika... (BI).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...