Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei! Jeg er en student som skal begynne på et masterstudie til høsten med spesialisering i markedsføring. Er for tiden veldig usikker på hvor jeg skal studere. Her i Norge kan det kun skolene i Bodø og Hønefoss som har markedsføring som spesialisering, såvidt jeg vet. Jeg kjenner ingen som har gått på noen av disse skolene og vil gjerne ha litt informasjon om studentmiljø, faglig uttelling i forhold til arbeidslivet, skolens status i arbeidslivet osv. Er også i tvil om jeg skal ta et halvår som utvekslingsstudent eller om jeg skal ta hele utdannlingen ute i et engelskspråklig land. Håper noen har synspunkter på dette, og kanskje et tips til studiested i utlandet? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Nå kjenner jeg ikke til studiet du snakker om noe spesielt, men vil bare anbefale deg og iallfall ta ett semester i utlandet, om ikke flere! Tror det teller mye når du skal søke jobb + meg mener at alle har godt av å komme seg ut av Norge ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis det er Høgskolen i Bodø du snakker om, så har jeg gått der. Veldig bra og flott skole med dyktige lærere og et utrolig flott studentmiljø. Kan anbefales! Er også snakk om at skolen skal få universitetsstatus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 19. mars 2003 #4 Del Skrevet 19. mars 2003 Utlandet! Så får du en unik erfaring med deg og et nytt språk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #5 Del Skrevet 20. mars 2003 Master of Science med spesialisering innen markedsføring har de da også i Sandvika... (BI). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå