Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner Amity, Mie og Bettie! :-D

Hadde en kjempefin dag i går, bare meg og mannen. Vi startet dagen med sen frokost, før vi dro inn til København for å bruke opp et gavekort vi fikk i høst. Planen var å finne et lite bord eller en krakk til å ha ved siden av sofaen med en lampe på, men de hadde ikke noe vi likte til en pris vi hadde lyst til å betale så da endte vi med å kjøpe en kurv fra Bali med sort og hvitt håndmalt mønster og noen tykke sorte bambusrør som vi har planer om å lage en stige av istedet. Vi tok også en liten runde i noen andre butikker. Heldigvis fant jeg ikke noe annet jeg hadde lyst på en en kremhvit veske til halv pris på Accessorize. Jeg pleier svært sjelden finne noe på salg, men denne veska så jeg faktisk på for ca et halvt år siden men ble enig med meg selv om at jeg ikke ville bruke 300 kr på den selv om den var veldig fin. Nå som den var nedsatt til halv pris var jeg jo nesten nødt til å kjøpe den. Har hatt lyst på en lys veske til våren og nå er den i boks allerede. Så trenger jeg jo ikke kjøpe flere... ;)

Etterpå spiste vi middag på en italiensk restaurant før vi gikk på kino og så Gone Baby Gone og Bee Movie. Ikke samtidig heldigvis. ;) Det var ikke planlagt men når vi gikk ut etter den første så vi på hverandre og ble enige om at når klokka allikevel ikke var mer enn ni om kvelden og vi allikevel sto utenfor kinoen kunne vi jo like godt ta en til når vi først var i gang. Noe som resulterte i at vi pyntet kake klokka halv ett i natt...

I dag har vi hatt svigers på besøk og poff så var den helga nesten over...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt på Pilgrim charms i går. Har litt lyst til å kjøpe meg ett, for eksempel dette. Kjede trenger jeg i utgangspunktet ikke, kan bruke et jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et utrolig stemningsfult bilde hos saravilfara. Vinter kan være utrolig vakkert og det minner meg om at jeg savner glasskuglene med lys i vinduene (igjen). Nå er det svært sjelden der ser sånn ut her da. Fordelen er at vi (forhåpentligvis) får tidligere vår.

Det er faktisk blitt litt lysere siden vintersolverv. Vi har dagslys 37 minutter lenger. I dag var det fortsatt nesten lyst når klokka var halv fem. Baby steps... Har planer om å finne frem dagslys lampen i kveld. Jeg trenger lys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk årets første vårfornemmelser i helgen. På lørdag formiddag var det 7 grader og når sola skinte føltes det faktisk mer som slutten av februar enn midten av januar. I København var det desverre overskyet og mer normalt for årstiden igjen.

Har lyst til å prøve og drive frem noen

eller andre løkblomster snart. Tror jeg har noen liggende i kurven på den overdekkede delen av terassen faktisk. Ikke påskeliljer, men noen andre hvite noen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med overstått 19 årsdag!!! :bursdag:

Jeg er en smule treig i avtrekkeren, men bedre sent enn aldri :sjenert:

Et lite handy kamera er smart ja. Jeg fikk et i julegave, men jeg vet ikke hvor fornøyd jeg er. Siden jeg er vant med speilrefleks - som dog er stort å drasse med seg - har jeg blitt en smule bortskjemt av knall kvalitet på bildene.....Ser stor forskjell på bilder det nye lommekamera tar og det speilrefleksen tar, men noe annet er jo ikke å forvente. Så jeg må nok legge lista lavere :fnise:

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner monja! 19 årsdagen... :fnise: Det høres helt absurd ut og faktisk ikke noe jeg ønsker meg en gang. Been there, done that!

Har ikke fått testet ut den nye kameraet så mye ennå, så jeg kan ikke uttale meg om forskjellen. Kan godt se problemet med at man har vent seg til en viss standard.

Har fått sjalet jeg kjøpte på eBay i posten i dag. Jeg har (for)mange sjal i fra før, men stort sett alle er ensfargede. Bruker faktisk de aller fleste av dem, noen mer enn andre selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å sitte foran daglyslampen en halv time om dagen. Håper det hjelper litt etterhvert for jeg er skikkelig trøtt for tiden. Sitter og leser foran den og skiftet mellom å lese og se direkte inn i lyset. Det føles nesten som at man blir litt varmere også selv om den ikke avgir særlig mye varme.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ringte for litt siden og unskyldte fordi han hadde åpnet posten min (...) Det viste seg å være noe så uskyldig som at han hadde bestilt en siencefictionfilm fra Play som han hadde fått mail om at var sendt. I dag lå det en pakke fra Play i postkassen og mannen antok uten videre at det var hans film. Stor var overraskelsen når det ikke var noen siencefictionfilm som lå inni, men derimot Sense & Sensibility. :ler: Jeg kan se han for meg. What the @#¤*!!!

Jeg er visst litt i shoppinghumør i dag for jeg har vært på Bon A'Parte og lagt følgende til ønskelisten min:

Søt kjole som kan rockes opp med støvletter og tilbehør

Stilig clutchveske

Skjørt

Skal tenke over det minimum til i morgen før jeg bestiller noe av det for å finne ut om det virkelig er noe jeg vil ha. Clutchen har jeg forøvrig siklet på før. Nå er den nedsatt, det samme med både kjolen og skjørtet. Har jeg virkelig råd til å la være?

Jeg er straks på vei hjem for så spise noe lett før det er videre på badminton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det Bettie. Det krever viljestyrke å ikke bli revet med.

Derimot krever det ikke noe viljestyrke å glede seg over at det er fredag. I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg og se ukens serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på forsinket julefrokost hos et vennepar. :mett-smiley:

Skal legge meg veldig snart. I morgen skal jeg gjøre minst mulig. Blir nok nødt til å vaske litt klær på grunn av overfylt skittentøyskurv, men ellers har jeg planer om å tilbringe mesteparten av dagen på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeiiii med deg! :danser: Tiden går for når man ser tilbake, men virker laaaang når man ser fremover.

Jeg slites mellom sofa og trening... Hadde egentlig planlagt en aldri så liten tur på trening i dag, men så har det dukket opp en kaffeselskap-invitasjon til litt senere og da får jeg nesten litt dårlig tid hvis jeg skal på trening. Å gå tur ute er ikke særlig aktuelt, det øser ned en blanding av hagl og slutt, faktisk er det så ille at det legger seg på vindusruten.. På den annen side er det jo godt å ha bevegd seg litt før man tar for seg av kaker og den slags...

:vinke: God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mie. Håper du fant den riktige kombinasjonen av trening og kakespisning tilslutt. ;)

Hvor ble denne helgen av?? Har nettopp sett A Beautiful Mind på TV sammen med mannen og vips så var det på tide å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiii... Får bare opp bestillingsformular når jeg vil se på klærne "dine" jeg.... :sjenert:

Er det et hint, eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...