Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det håper vi da også på Chica. :-D

Så er det snart mandag igjen. Har hatt en deilig avslappende helg, også selv om jeg har jobbet noen timer i dag. Det gjør likssom ikke like mye når man kan gjøre det krøllet opp under dyna i sofaen. Har allikevel planer om å avspasere halve dagen på fredag, for overtidsjobbing er overtidsjobbing uansett og jeg får jo ikke ekstra betalt for det.

Har sett No Reservations i kveld. Småsjarmerende romantisk komedie også er jo Aron Eckhart bra eye candy. Abigail Breslin spiller også i den. Det er i hvertfall ikke noen tvil om at hun er talentfull.

Nå er det vel på tide å legge seg snart, veldig snart... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bettie! :-D

Ferdig med kvartalsavslutningen. Det like deilig hver gang, om enn ikke like mye som sist gang da jeg hadde vært mye mer presset enn jeg har vært denne gangen.

I dag konstanterte jeg at jeg har tre uker ferie igjen av ferieåret 1. mai 2007 - 30. april 2008. Jeg visste godt at jeg hadde en god del ferie igjen, men hadde ikke regnet med at det var SÅ mye. Slettes ikke noen dårlig nyhet på en mandag. Jeg har allerede avtalt med sjefen at jeg overfører en uke til neste ferieår da jeg jo skal ha fire uker ferie i første måneden av det nye ferieåret. Det passer jo perfekt for da trenger jeg faktisk ikke bruke mer enn to og en halv uke av den nye ferien + en overføringsuke + at det er et par helligdager. I tillegg har jeg to uker ferie som skal plasseres de neste 4 månedene. :lur:

Har sett første episoden av Cashmere Mafia, en av de to nye SATC-aktige seriene i dag. Godt det kommer i gang noen nye serier, forfatterstreiken i Hollywood går meg litt på nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kunnskapsstenene fra Åhlens var fine. Spesielt den som det står harmoni på, hadde passet perfekt inn på badet som vi skal pusse opp i løpet av året. Lånte penger til de sist år, rett før mannen ble syk. Men hvordan få tak i når det ikke er Åhlens i Danmark? *sjekke om Åhlens har nettshopp som sender til Danmark*

Bilde fra saravilfara.blogg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten de bare kan avlyse hele valget i USA og bare gi Barack Obama ekstranøkkelen til det hvite hus med en gang. Jeg håpet i utgangspunktet på Hillary Clinton (mest fordi hun er kvinne og demokrat tror jeg...) , men tror jeg like godt kan hive meg på Obamabølgen jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan få tak i når det ikke er Åhlens i Danmark? *sjekke om Åhlens har nettshopp som sender til Danmark*

Få noen til å kjøpe i gamlelandet for så å sende dem til deg? Hvis de selges i Norge da, Åhlens i Sverige er jo noe ganske annet enn i Norge.

Jeg tror nesten de bare kan avlyse hele valget i USA og bare gi Barack Obama ekstranøkkelen til det hvite hus med en gang. Jeg håpet i utgangspunktet på Hillary Clinton (mest fordi hun er kvinne og demokrat tror jeg...) , men tror jeg like godt kan hive meg på Obamabølgen jeg også.

Jeg håper også på Hillary, jeg syntes det ville være stort med en kvinnelig president. (som i også er demokrat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kunnskapsstenene fra Åhlens var fine. Spesielt den som det står harmoni på, hadde passet perfekt inn på badet som vi skal pusse opp i løpet av året. Lånte penger til de sist år, rett før mannen ble syk. Men hvordan få tak i når det ikke er Åhlens i Danmark? *sjekke om Åhlens har nettshopp som sender til Danmark*

Bilde fra saravilfara.blogg.se

De steinene har jeg også siklet på i lang tid. Dessverre har heller ikke jeg en Åhlens i nærheten, ellers hadde jeg vært der på null komma niks og handlet til oss begge jeg altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså har du det Frk. Stella. ;) Det føles litt rart å be noen om å gå på Åhlens å kjøpe stein og sende til Danmark. :ler: Når jeg ikke vet om de har de en gang. Bør nok bare glemme dem istedet, eventuelt ta en handletur til Malmø. ;)

Det ville jo være ganske stort med den første sorte amerikanske president også da, men en kvinne ville nok være enda mer spesielt for oss, naturlig nok.

Er litt småblue i kveld, henger nok sammen med at the er "that time of month." Har spist sjokoladeis rett fra boksen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo også på Hillary, men jeg tror ikke en kvinne har sjanse til å bli president. Til det er systemet for konservativt.

- og jeg skeiet ut med sjokoladepudding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok litt for rask med å avskrive Hillary. Må innrømme at jeg ble rimelig overrasket når jeg tente radioen i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er det Bettie, selv om det er lang vei igjen.

Jeg fortsetter min utforskning av Jane Austen med denne. Håper den er verdt pengene. I tillegg har jeg Becoming Jane liggende på PC'en hjemme.

Trøtt i dag, småfryser litt. Ute er det helgrått og regnvær, det hjelper ikke så veldig mye akkurat. Nesten så jeg har litt lyst til å ta solarium bare for å få litt lys og varme. På tide å ta frem dagslyslampen jeg kjøpte sist vinter kanskje.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte forøvrig også dette kameraet i går for pengene vi fikk av pappa i julegave. Nå ser jeg at det allerede ligger på postkontoret klar til å bli levert ut, men vi er jo ikke hjemme!!... Vi har et større kamera fra Sony også, men ville også gjerne ha et nytt lite handy ett som får plass i en liten veske, både til bruk på storbyferie når man ikke gidder å bære på et større kamera, til festbruk og generelt i hverdagen. Ble tipset av det av stesøsteren min når vi var hjemme i jula så nå er jeg spent på å prøve det. Kostet kun 1315 DKK inkludert frakt. Når vi kikket på det i Norge kostet det 1900 NOK. Glad for at vi ikke slo til der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den oppmerksomme leser kanskje har fått med seg at jeg ikke akkurat har det kjempetravelt på jobb nå rett etter årsavslutningen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i startgropa både for årsavslutning og utarbeiding av plan for de neste 5 årene. Heldig du som er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så var det nesten som et sjokk å komme tilbake etter juleferien og skulle opp i høygir med en gang også. Deilig å slappe av litt nå og få summe seg litt før man går i gang med å jobbe med det nye kvartalet.

Hæppi Friday! :-D Jeg jobber hjemme og ser frem til en halv avspaseringsfridag. Skal på et telefonmøte fra 10-11 og regner ikke med å jobbe mer en en times tid etter det. Da kommer nok mannen snart hjem også, han slutter tidlig på fredager. Håper på å sende han opp å handle mens jeg bruker et par timer til å shine hus. I morgen har jeg bursdag så da skal vi til København litt up på dagen for å kikke i noen butikker. Senere går vi ut og spiser også drar vi på kino etterpå. På søndag kommer svigers for å spise kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...