Malou Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi har vært på første kontroll på sykehuset i dag. Mannen var inne til skanning uka før jul og i dag var det oppfølgningssamtale. Det ser ut som sist, ikke mer eller mindre og heldigvis er alt nytt er godt nytt. Jeg er så lettet for jeg har gruet meg til dette, såpass mye at jeg ikke turte å skrive noe om det her, jinxe et eller annet ved å skrive at det går sikkert bra og sånt... Han skal inn til ny skanning om ca to måneder. Han får litt ekstra oppfølgning på grunn av restene han har i magen. Normalt sier man skanning hver tredje måned det første året. Så kan jeg puste litt lettere en stund igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det er mye å være takknemlig for, men så alt for lett å ta for gitt - inntil en dag...Det er en velbrukt klisjè, men jeg tror det er noe i det; at man finner lykke i å sette pris på livets små gleder. Jeg føler meg litt som en klisjé når jeg skriver det også Ada Blûe, men etter det vi var igjennom i 2007 så mener jeg det virkelig. Ikke det at jeg fortsatt har store ønsker, gjerne skulle ha vært rik, hatt en penthouseleilighet i NYC også videre, men jeg har nok blitt bedre til å sette pris på de små tingene. Håper jeg klarer å fortsette med det også for man glemmer veldig fort. Når vi er inne på NYC så har jeg faktisk fått litt ro nå etter at vi har bestilt ferien i mai. Ikke fordi jeg ikke har lyst til å dra dit enger, men nå vet jeg jo at vi skal dit igjen og kan glede meg istedet for å lengte. Så løsningen er å alltid ha et par flybilletter til NYC liggende. De små ting ikke sant? Endret 3. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 3. januar 2008 #363 Del Skrevet 3. januar 2008 Så bra nyheter!!! Vi har nettopp fått innkalling til første oppfølging i februar, regner med det går bra (hans sykdom er så langsom og "snill"...) men tror aldri jeg helt vil bli kvitt den litt vonde klumpen i magen... Men jammen er det godt å ha flinke leger som passer nøye på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Den klumpen må jeg nok lære meg å leve med en god stund jeg også Frk. Stella. Det kan jeg nok også, bortsett i fra når den blir stor som i går kveld og i dag morges... Men det er veldig bra at det følges opp, så får det bare være med store klumper i magen. Har det travelt med jobbing. Sitter og forbreder kvartalsavslutning i morgen og på mandag, men hjernen behøver en liten pause i ny og ne. Når jeg tar dem her slipper jeg jo å reise meg også. Regner med å bli sittende en god del av kvelden og antageligvis litt i helgen også. Endret 3. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. januar 2008 #365 Del Skrevet 3. januar 2008 Så flott med god nyheter for mannen. Det må føles som en utrolig lettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2008 #366 Del Skrevet 3. januar 2008 For en god start på året, Malou. Ble så glad når jeg leste at det var gode nyheter for mannen din Må være en enorm lettelse - måtte det vare Men ny avatar? Kjente deg nesten ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. januar 2008 #367 Del Skrevet 3. januar 2008 Det var jammen en god start på året. Og jeg forstår godt hva du mener med å glede seg over de små tingene. Det er jo faktisk dem det er flest av i livet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk jenter! Jeg hatt den samme avataren før monja, men det er vel en stund siden i tillegg til at jeg jo skifter med vekslende mellomrom. Denne er Sophia Loren i sine yngre dager, godt du kjente meg igjen allikevel da. Utrolig deilig med helg igjen. Det har vært en hard start på det nye året etter juleferien, både søvnmessig, jobbmessig og ikke minst med kontrollen på sykehuset. Er ikke helt i mål jobbmessig ennå så jeg må jobbe noen timer på søndag, men det er greit nok selv om jeg helt klart foretrekker å holde helgen fri. Skal en tur bort til noen venner om en times tid, men regner med å være hjemme igjen ganske tidlig. Egentlig hadde jeg nok kledd best å ligge på sofaen under et teppe og se en film eller noe sånt. I tillegg blåser det som veldig ute og er kaldt som *"#@.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 4. januar 2008 #369 Del Skrevet 4. januar 2008 Litt treg her, men uansett: imponert over gåturen etter nyttårsfesten! Kjørte bil jeg, og måtte svinge unna fulle folk både i veikanten og syklister midt i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2008 #370 Del Skrevet 4. januar 2008 Det hender jeg må jobbe litt i helgene, men jeg forsøker å overtale meg selv til å la det høre til sjeldenhetene. Vil helst ha fri, akkurat som du. Ønsker deg uansett en god helg, og håper du ikke får det for kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for besøk Chica og Bettie! Deilig med fri ja, og veldig deilig å sove lenge i dag. Har tilbragt mesteparten av dagen innendørs med å gjøre ingen ting, kun avbrutt av en tur på bensinstasjon for å kjøpe egg sånn at vi kunne få speilegg til lunsj og litt klesvask. ...og litt uskyldig surfing på eBay... Passet perfekt da jeg befinner meg i den rosa fasen for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Sånn apropos rosa så hadde mannen kjøpt knallrosa tulipaner til meg som sto på stuebordet når jeg kom hjem i går. Han husket på at jeg hadde sagt at jeg måtte tulipaner etter at jula var kastet ut. Han har blitt så oppmerksom etter sykdommen. Så nå har jeg både tulipaner og masse levende lys. Eneste måten å komme seg gjennom januar på. Endret 5. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. januar 2008 #373 Del Skrevet 5. januar 2008 Ååå, så koselig overraskelse fra mannen. De små hverdagslige gledene, ikke sant?! :-D Fortsatt god helg, Malou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 5. januar 2008 #374 Del Skrevet 5. januar 2008 Så godt med gode nyheter! Tulipaner ja.. - jeg skulle kjøpe i dag, men de som min lokale blomsterbutikk hadde var virkelig ikke fine, de hang med hodet.. Feil farge hadde de også, de hadde kun røde (som var veldig utsrunget) og gule (det er da en stund til påske enda..) så det ble ikke noe kjøp. Kastet en bukett fargerike i dag, så kanskje jeg må spasere til et hagesenter i morgen for å se om det er bedre utvalg der, jeg syntes ofte det er det. Fortsatt god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 5. januar 2008 #375 Del Skrevet 5. januar 2008 Ang. mannen din: *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) De små hverdagslige gledene ja Ada Blûe. :-D Jeg hadde satt pris på tulipaner i alle slags farger jeg, men rød er vel litt oppbrukt akkurat nå, og gul... ja du sier det jo selv Mie. Hadde jeg skulle kjøpt selv hadde jeg gått for hvite eller lyserosa tror jeg, eller lilla eller ceriserosa - alt etter utvalget. Mannen har jeg lagd gulashsuppe som snart skal spises, vi er litt sent ute i dag, men det er forsåvidt ikke unormalt her i helgene. Jeg har bestilt meg abonnement på I Form. Ikke så mye for bladets skyld, men for pulsklokka som følger med i vekomsttilbudet. Jeg vil nemlig i gang med å løpe igjen og jeg håper at en pulsklokka kan hjelpe litt med å holde motivasjonen. Den er sikkert ikke den mest fancy i verden, men sikkert bra nok for meg som aldri har hatt en pulsklokke før. Kanskje jeg finner noe inspirerende i bladet også, hvem vet... Endret 5. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. januar 2008 #377 Del Skrevet 5. januar 2008 I form er faktisk et ganske all right blad. Mye går igjen og igjen (les: evige "slankeoppskrifter"), men det er en del interessante artikler om helse der også. Mye er faktisk ganske greit faglig sett også. Jeg bestilte for noen uker siden og fikk en fin matte og trimball . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg får to blader inkludert i velkomstpakken også må jeg i tillegg kjøpe et blad til full pris. Etterpå står jeg fritt til å melde meg ut hvis bladet ikke er noe for meg. Her i Danmark kommer I Form hver tredje uke, det kan kanskje bli litt i overkant for meg tror jeg. I går var det foressten nøyaktig 4 måneder til vi drar hit, hit, hit og hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2008 #379 Del Skrevet 5. januar 2008 Så herlig av mannen din Tulipaner må jeg ha når jeg omsider kaster ut jula over helga. Og masse levende lys. Hater den mørke januaren. Men snart er det vår Kjenner jeg blir en smule gønn (muligens av misunnelse) når jeg ser hva som skal skje om en 4 måneders tid, men vi har jo hvert vårt "opplegg" å glede oss til. Koselige vårhendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 5. januar 2008 #380 Del Skrevet 5. januar 2008 I går var det foressten nøyaktig 4 måneder til vi drar hit, hit, hit og hit. Jeg må bare si : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå