Malou Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #661 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) :sommferie-smiley: Selv om jeg vel ikke har ferie fra så mye annet enn dagboken, i hvertfall ikke fra jobb.. Endret 3. juli 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. juli 2008 #662 Del Skrevet 3. juli 2008 :heteslag-smiley: Alt for sløv til å kommentere her inne, men nå renner jeg seriøst vekk *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. juli 2008 #663 Del Skrevet 9. juli 2008 :få-deg-på-mine-innlegg-igjen-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #664 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er ikke så mye å få opp fra denne kanten om dagen Frk. Stella. Venter på at inspirasjonen til å skrive her kommer tilbake, men inntil videre har den glimret med sitt fravær. Tenker litt på det noen ganger, men så går det over innen jeg får gjort det. Vil komme i gang igjen, for det er jo koslig å holde kontakten med de man har blitt kjent med her inne. Dessuten liker jeg godt å ha et sted å skrive av meg de små og banale tingene. Men det er jo ikke akkurat nå midt på sommeren at det skjer mest her inne allikevel. Får besøk av lillebror og kjæreste i helgen. Hvis alt går etter planen skal vi inn til København på lørdag og jeg har skrevet "ønskeliste." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. juli 2008 #665 Del Skrevet 10. juli 2008 Håper du har en god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #666 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) :livstegn-smiley: Satser på at august er en fin måned å gjøre comeback her inne. Selv om det egentlig er veldig deilig å ikke føle at man "behøver" å skrive her inne så savner jeg det faktisk litt noen ganger også. Nydelig helg, selv om det vel egentlig har vært litt vel varmt. Har vært helt utslått store deler av dagen i dag, men deilig med skikkelig sommer uansett. Endret 27. juli 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. august 2008 #667 Del Skrevet 4. august 2008 Sitter og ser "Taste of California" - Napa Valley - og jeg tenkte på deg da Ser jo ut som en skikkelig koselig plass. Håper du har en fin sommer *venter på comeback* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 7. august 2008 #668 Del Skrevet 7. august 2008 Ser frem til comeback. Håper du har hatt en nydelig sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. august 2008 Forfatter #669 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg tror kanskje det lukter litt av et nært forstående comeback her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. august 2008 #670 Del Skrevet 24. august 2008 Er selv tilbake etter en pause.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2008 #671 Del Skrevet 26. august 2008 Håper på comeback....NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. august 2008 Forfatter #672 Del Skrevet 31. august 2008 Nært forestående og nært forestående... Vel... Så er det blitt 1. september, den første og som oftest den beste høstmåneden. Kanskje det riktige tidspunktet og prøve seg på det tidligere omtalte combacket?.. Kan jo gjøre er forsøk i allefall. Kan jo bli spennende å se om det er noen som henger med i det hele tatt lenger. Jeg har ferie og kan derfor være oppe akkurat så lenge jeg har lyst! Med visse forbehold da, hvis jeg skal få noe som helst ut av dagen i morgen. Har hatt fri siden torsdag ettermiddag og ser frem til enda en uke uten tidlige morgener, masse kos og avslapning. Vi har ingen store planer, tar det litt som det kommer. Ikke så ofte vi gjør det faktisk. Oftest er vi enten ute og reiser eller i Norge. Ferien har startet bra med kjempefint vær hele helgen inkludert fredagen. Det ser ut som om det skal gå mer tilbake til "normalen" med regnskurer nå denne uken, men vi skal nok kose oss allikevel og ikke klage da man i det minste ikke er på jobb. Fredag var det nattåpent i byen her så vi var en tur oppe og kikket litt i butikker og sosialiserte med noen venner. De gjør faktisk en god del for å få liv i byen, det var både livemusikk, moteshow, fyrverkeri og annen underholdning. I går nøt jeg dagen i solen og i dag har vi grillet på stranden. Kjøpte med engangsgrill og pølser. Enkelt også smaker det ekstra godt i flotte omgivelser. Softice med sjokoladestrø til dessert. Som vanlig ble jeg litt småkvalm. Softice er definitivt best med strø, man burde fått med litt ekstra i doggybag. :kampsak-smiley: Mannen er sykmeldt etter operasjon. Han fikk fjernet den siste resten av djevelskapen for 3 uker siden. Nå vet vi med sikkerhet at det ikke var noe i det som satt igjen og i følge legene regner de ikke med at han får mer problemer med det. Deilig å vite. Nå skal han bare komme seg helt igjen. Han er forsåvidt i god form, men kan ikke løfte noe som veier over 5 kg i 3-5 uker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. august 2008 Forfatter #673 Del Skrevet 31. august 2008 Dagens fra iPoden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. september 2008 #674 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. september 2008 Forfatter #675 Del Skrevet 1. september 2008 Det er koselig Chica. Som jeg nyter og ha fri! Så deilig å føle seg glad uten først å helt vite hvorfor, før man husker på det deilige dagene som ligger foran en. Det er ikke noe som haster og svært lite som MÅ gjøres. Som ventet ikke fullt så bra vær i dag. Overskyet men ok temperatur så jeg har da vært ute allikevel. Har startet eplehøsten. Vi har bare et epletre, men det har så mange epler at jeg ikke ble helt ferdig (for det haster jo som kjent ikke..) Regner med å ta resten i morgen. Dagens fra iPoden: Tristan Prettyman - Madly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. september 2008 #676 Del Skrevet 3. september 2008 Så godt at mannen er "friskmeldt". Dere kan legge en tøff tid bak dere nå. Ønsker deg er fortsatt god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. september 2008 Forfatter #677 Del Skrevet 4. september 2008 Takk Bettie! Tiden går så fort når man har fri! Tiden går jo ganske fort når man ikke har fri også, man da gjør det likssom ikke like mye if you know what I mean.. Har startet badmintonsesongen i dag, eller i går er det vel nå. Det gikk fint, ikke like hardt som fryktet. Spilte sammen med en kamerat da mannen skal ta det med ro noen uker til. Var på kino og så Wanted i går. Ok film, mye action men allikevel hadde de klart mesterstykket og gjøre den litt langtekkelig i perioder. Kjøpte meg en blågrå kjole på Gina Tricot for den nette sum av 129 kr før vi spiste middag på en gresk restaurant før filmen. Dagens fra iPoden: Kat De Luna - Run The Show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. september 2008 #678 Del Skrevet 5. september 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2008 #679 Del Skrevet 5. september 2008 Virker som et godt kjøp. Tid er i grunnen et merkelig fenomen. I begynnelsen av en ferie har man masse tid, men før man får snudd seg, er tiden borte og ferien over. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. september 2008 Forfatter #680 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Man kan vel ikke akkurat si at det gikk kjempegodt med det comebacket, men litt er vel bedre enn ingen ting etter en lang pause. Snart helg! Endret 12. september 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå