Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet at hvis du ligner på ditt eget passbilde er det på tide med et besøk hos legen....

Dere må ha en absolutt helt fantastisk tur! Nyt hverandre og landet, lev i nuet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt jeg har kuren Bettie. :Hehe:

Dere må ha en absolutt helt fantastisk tur! Nyt hverandre og landet, lev i nuet.

Tusen takk Sari! Veldig viktig å huske på å leve i nuet. *note to self*

4 dager :hoppe:

Nå får jeg nesten reisefeber på deres vegne :danser:

Så kan du kanskje (ikke) forestille deg hvordan jeg har det... ;)

4...

Og om veldig snart tar jeg 4 uker ferie! Har ikke noe særlig jeg får gjort nå allikevel, også tenkte jeg at jeg ville kjøre før den verste "helgetrafikken."

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det sånn at det ikke er noe vits i å sette i gang med nye oppgaver på jobben, så da kan man likegjerne dra hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yesss, og nå er det snart kun 2 for denne dagen er vel mer eller mindre over.

Sløv dag. Litt sånn ventedag før i morgen som blir store pakkedag. På lørdag skal vi på motorsykkeltur før vi drar inn til svigers og sover der til på søndag. Flyet går tidlig så vi må opp kl. 04, men hva gjør vel det når man har 3 uker ferie foran seg.

Har bestilt billetter til Alcatraz i dag da jeg har lest at det kan være vanskelig å få billetter på dagen. Mannen gleder seg veldig til dette så jeg synes ikke vi behøvde å ta sjansen. Tidligere i uken bestilte vi billetter til show i Las Vegas, et comedieshow som hørtes morsomt ut. Broadwaybilletter i NYC satser vi på å kjøpe på dagen til redusert pris som forrige gang.

Har stua og carporten fullt av vasketøy. Venter som alltid til det siste med å vaske så jeg er sikker på å få med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden det var 100 dager igjen og nå reiser dere snart. Så spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var da voldsomt også! 366 dager... til på søndag?!! Det må bli hva man kaller en langhelg! :fnise:

Skal en tur opp i byen for å kjøpe noen småting også skal jeg i gang med å pakke etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke er innom flere ganger før du reiser - ha en riktig god ferie og kos deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bettie. :-D

1... :sjarmor:

Er nesten ferdig med å pakke. Mangler bare sminke, hudpleieprodukter etc og noen andre småting. Nå skulle jeg vel egentlig ha sovet siden vi skal opp tidlig i morgen (8.15, tidlig på en fridag), men jeg har håndklær i vaskemaskinen (!!!) som jeg hadde planlagt å få hengt opp før jeg legger meg. Klokka på badet gikk feil, resultatet ble klesvask om natten. :ler:

Har sett nyeste episoden av Grey's i kveld. Neste episode kan jeg faktisk se live i USA hvis det passer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR!!!!!!

Håper dere får en superduper flott ferie og at dere koser dere masse!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk monja og Amity! :-D

Jeg burde så absolutt ha sovet nå, jeg skal nemlig opp igjen (hvis jeg har sovet i det hele tatt da...) om 3 timer. Men det er lettere sagt enn gjort... Er hos svigers og alle sover untatt meg. Jeg får se positivt på det å satse på at jeg for sovet en del på flyet og dermed omstilt døgnrytmen litt.

0 dager igjen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Jeg har hatt det så travelt i det siste, men endelig fikk jeg oppdatert meg i dagboken din. Jeg synes ikke det er lenge siden du begynte nedtellingen til turen, men nå er dagen her!! Jeg ønsker dere en gooooooood tur. Gleder meg til alt du har å fortelle når du kommer hjem igjen.

:hoppe:

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! :vinke:

En bitteliten update "from the other side of the pond." Er fortsatt i San Francisco, drar videre nedover Stillehavskysten i morgen. Har det helt supert med en blanding av severdigheter (Golden Gate Bridge er fantastisk flott!!), shopping og livsnyting. Life is definately beautiful!

Nå skal vi straks ut og spise frokost.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...