Malou Skrevet 25. april 2008 Forfatter #581 Del Skrevet 25. april 2008 9... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 25. april 2008 #582 Del Skrevet 25. april 2008 Åh, som jeg gleder meg til rapport fra turen deres. Har SÅ lyst til å reise til USA i år, for med den lave dollarkursen kan en jo unne seg litt mer enn enn kunne for et par år siden. Skal si tiden har gått fort, jeg synes det var nå nettopp du hadde 99 dager på telleren. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. april 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Takk Amity! :-D Tiden har gått utrolig fort, men samtidig så føles det ganske lenge også, i hvertfall siden vi bestilte flybilletter i september. Startet nedtellingen her inne når det var 165 dager igjen og tenk nå er det bare 9! (hvis det skulle være noen som ikke har fått det med seg...) Er allerede i reisemodus. Som mannen sa tidligere i uken: "Jeg har lyst til å pakke kofferten nå!" Har litt konsentrasjonsproblemer og det kiler i magen når jeg tenker på det. Har vært inne og sjekket været forskjellige steder i dag. Det kan jo selvfølgelig forandre seg til vi kommer dit men allikevel. San Francisco Carmel Barstov (overnatting på vei til Grand Canyon) Grand Canyon (kaldt !! om natten, men da sover vi vel allikevel) Las Vegas Yosemite Napa Valley New York, New Yoooooooooooooooooork :lyst-til-å-hoppe-opp-og-ned-smiley: Endret 25. april 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. april 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 25. april 2008 ...også er det jo fredag også, det må jo nevnes. :-D Jeg er alene hjemme i kveld. Har planer om sushi også venter det er rykende fersk episode av Grey's Anatomy på PC'en når jeg kommer hjem. DET er LENGE siden sist! Dessuten skal jeg vaske og ordne litt. Vi får gjester til forsinket "påskefrokost" i morgen så det trengs litt shining. Mannen hadde både støvsugd og tørket støv i stua når jeg kom hjem i går, så det blir faktisk ikke SÅ mye på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. april 2008 #585 Del Skrevet 25. april 2008 Klart du gleder deg nå. Misunner deg virkelig. Kos deg i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. april 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Takk Bettie! :-D Håper du får en koslig helg også. Var innom svigers etter jobb og hentet koffert som mannen skal låne, så nå kan vi gå i gang med å pakke. Har fått ordnet nesten alt det som skulle gjøres hjemme, spist sushi og sett Grey's. Nå skal jeg prøve å sove snart, selv om jeg ikke pleier å få det til før mannen kommer hjem. Foressten... 8... Endret 25. april 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. april 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 26. april 2008 Den forsinkende påskefrokosten ble avlyst fordi de som skulle komme hadde fått omgangsyke. Like greit at de ble hjemme da. Synd at de ikke kunne komme, ikke minst fordi vi hadde kjøpt inn del mat og drikke som vi nå ikke helt vet hva vi skal gjøre med. Men dagen ble veldig bra allikevel. Været ble mye bedre enn forventet, jeg tror vi har satt ny varmerekord for i år i dag. Har vært ute hele dagen og sitter faktisk ute ennå selv om sola ikke skinner lenger. Mannen er i gang med å montere hengekøya som jeg forhåpentligvis skal invie i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. april 2008 Forfatter #588 Del Skrevet 26. april 2008 Vi innviet hengekøyen i kveld. Med teppe riktignok, men allikevel innviet. Det ser ut som om det blir muligheter i morgen også. Det er meldt 19 grader (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2008 #589 Del Skrevet 26. april 2008 Aner vi et snev av reisefeber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. april 2008 Forfatter #590 Del Skrevet 27. april 2008 Hva?? Jeg?? Tror faktisk det er mer enn et snev også, i hvertfall periodevis. Tidlig oppe i dag (til og være meg i allefall), men så la jeg meg også med ganske tidlig i går med hensikt for å sikre en god og lang natts søvn siden det ikke ble det natten før. Her er det snart tid for frokost også venter jeg bare på at skyene sprekker opp sånn som i går morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. april 2008 Forfatter #591 Del Skrevet 27. april 2008 7... Tenk, om en uke er vi på vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. april 2008 Forfatter #592 Del Skrevet 28. april 2008 6... Starter uken med den siste hjemmearbeidsdag før ferien. I tillegg skal jeg inn på kontoret 2 dager også skal jeg ikke på jobb igjen før den 29. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. april 2008 Forfatter #593 Del Skrevet 28. april 2008 Det ble forøvrig en skikkelig "hengekøye dag" i går med temperaturerer rundt 19 grader i skyggen. Plutselig kom sommeren til Danmark! Inntil videre ser det ut som om go'været forsetter i dag og jeg har lukket opp terassedøra og har den fuglekvitterkonserten. Desverre står det jobb ikke hengekøye på planen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 28. april 2008 #594 Del Skrevet 28. april 2008 Det høres jo helt vidunderlig ut med 19 grader og sommerlig vær. Neste uke er det meldt 18 grader her, så jeg håper at langtidsvarselet holder det det lover. Har du en sånn hengekøye på stativ, eller har hengt den opp mellom to trær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. april 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 28. april 2008 Vi har stativ Amity, et stort, kraftig trestativ. Kostet ca 3000 DKK tror jeg. Vi fikk den av svigers i bryllupsgave i fjor. Jeg synes vel det er mer idyllisk å ha hengekøyen hengt opp mellom to trær, men det er veldig praktisk å kunne flytte den rundt omkring også. Håper langtidsvarselet "ditt" holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2008 #596 Del Skrevet 28. april 2008 Du får plante et tre i hver ende av stativet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2008 #597 Del Skrevet 28. april 2008 Høres jo herlig ut med så lang ferie. Hvor lenge skal dere være "over there" igjen? (ammetåke ) Kjenner jeg er bittelitt grønn av misunnelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. april 2008 Forfatter #598 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du får plante et tre i hver ende av stativet God idé! Jeg har noen store teakottapotter stående. Har forsåvidt noen mindre trær i potter også, en oliven og dvergblod-ett-eller-annet med røde blader. Vi skal være borte i 3 uker. 5 dager i SF, 11 dagers road-trip også 5 dager i NYC. Skal ha 4 uker ferie. Tror ikke jeg har hatt så lang sammenhengende ferie siden jeg var 12... Nå er jeg 29... Har vært på Borgerservice og ordnet meg internasjonalt førekort i dag. Det hadde vi helt glemt så det var godt man bare kunne få det med en gang hvis man hadde bilde og 25 kr med. Betalte også 85 kroner for passbildene fra helvete. Aldri mer passbilder i den fotoforretningen... Endret 28. april 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2008 #599 Del Skrevet 28. april 2008 Passfoto har en tendens til å bli - mindre morsomme i hvert fall. Forstår ikke hvorfor. Jeg har også lyst på hengekøye, men jeg tror ikke det blir noen denne sommeren. Jeg har riktignok trærne - men.... under dem er det jo aldri sol Sommeren kom hit også i dag. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. april 2008 Forfatter #600 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Godt at sommeren kom til deg også Bettie! :-D 5... (og kun litt over 1 arbeidsdag igjen før ferien) Lurer på om det er manglen på arbeidslyst som gjør at jeg får vondt i magen hver ettermiddag for tiden. Det rare er at det er kun når jeg er på kontoret, i går var det ingen ting. Har ikke sånn kjempevondt da, men føler meg oppblåst og øm. Hadde det sånn i forrige uke også. Kanskje det er noe jeg spiser i kantinen? :klø: Har printet ut både shoppinglisten og "things-to-do" listen fra jobb-PC'en i dag. I am ready to go... (i hvertfall nesten) Endret 29. april 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå