monja Skrevet 15. desember 2007 #321 Del Skrevet 15. desember 2007 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #322 Del Skrevet 16. desember 2007 Takk for hilsninger Bettie og monja. Så er det søndagskveld igjen. Har ikke helt for slappet av nok i helgen synes jeg, men det gjelder vel de fleste nå den siste nest siste helgen før jul. Har vært på juleshopping i dag. Kjøpte litt til meg selv også; brune skinnhansker med ullfor, noen deler til et lite øredobbprosjekt jeg håper å få satt i gang med etterhvert og noen ekstra julekort som jeg egentlig burde ha skrevet nå istedet for å sitte her... I går hadde vi svigerforeldrene på besøk. De årene vi ikke feirer jul sammen pleier vi å møtes helgen før. Dermed har vi også fått årets første julegaver. Jeg fikk et par kjempefine øredobber i sort og gull, mannen fikk USB-stikket som han hadde ønsket seg og i tillegg til at vi fikk fire vannglass i samme serie som rødvinsglassene vi fikk i fjor. Etter at de dro hjem gikk vi kveldstur for å se på alle julelysene i minusgrader med stjerneklar himmel og nymåne. Ikke ofte det er så flotte klare kvelder her i Danmark. Nå skal jeg skrive et julekort eller to også satser jeg på å få sove uten de alt for store problemene i kveld. *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 16. desember 2007 Litt av et tidspunkt å skrive (resten av) julekort(ene) på (...) Tror jeg kom til å skrive julen 2008 på de to første også, men siden jeg har limt igjen konvoluttene OG satt på frimerker gidder jeg ikke å rette det opp. Har ikke nok kort til det heller. Det er vel ingen som leser julekort så nøye allikevel... Nå -> :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 16. desember 2007 Fant noen ekstra konvolutter og fikk pirket av frimerkene, så nå er jeg i det minste i det riktige år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis noen skulle lure så ble det alt for sent i går... Gikk først og la meg kvart på ett, men enda gikk det en stund før jeg sovnet. Har problemer med å sovne for tiden, ikke hver kveld men det har blitt verre igjen etter at det har vært bedre en stund. Så er det langt bedre at det kun er fire arbeidsdager igjen til juleferie. Det blir nok fire travle dager, men når belønningen er over en uke ferie er det litt lettere å akseptere. Jeg har fri i romjula, men regner med å jobbe litt enten i helgen når vi kommer hjem igjen eller på nyttårsaften. Vi har halv arbeidsdag på nyttårsaften, men det kan godt være at jeg jobber litt i helgen istedet. Sjekke litt mail og sånt siden de fire første arbeidsdagene i januar nok blir ganske intensive med årsavslutning og alt som følger med. Jeg har fått sånn børste med langt skaft til å vaske seg på ryggen med i kalendergave i dag, så nå skal jeg snart ta meg en tur i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 18. desember 2007 I går kveld foreslo mannen at vi skulle feire når tickeren kom under 100 dager. Nei da, vi gleder oss ikke vi... Har ordnet gavekort hos Sterling til mamma i dag, så da regner jeg med at får besøk en gang i det nye året. Skal laminere det når jeg kommer hjem i kveld, så det blir litt mer pakke over det. I tillegg får hun et grønt "pashminasjal" jeg har kjøpt på eBay som forhåpentligvis skulle komme frem før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei da, jeg lar meg ikke påvirke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 19. desember 2007 Fikk sjalet til mamma i posten i går. Laminerte også gavekortet så nå gjenstår det bare å pakke det inn. I tillegg hadde mannen ordnet Transformers-DVD til lillebror. I dag har jeg fått CC Skye armbåndet bestilt fra ASOS levert på døren, jeg er kjempefornøyd. Tror jeg skal få mannen til å pakke det inn så det blir litt spennende allikevel. Har planer gløgg og æbleskiver snart. Litt førjulskos i arbeidstiden er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #329 Del Skrevet 19. desember 2007 Nå er jeg så og si ferdig med julegavene (mangler bare å kjøpe noe til oss selv fra mamma), men det er vel aldri feil med en juleshoppingsjokolade (bilde lånt fra http://saravillfara.blogg.se/) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 19. desember 2007 Vi har dessuten fått penger av pappa også, men de regner jeg med å spare til etter jul. Vet nemlig ikke helt hva de skal brukes til ennå. En ny lampe til stua kanskje, eller dockingstasjon med høytalere til iPod'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Fikk faktisk litt julestemning av å lese inne hos saravilfara. Veldig inspirerende og gjennomførst blogg. Takk til Frk. Stella som tipset om den. The Christmas Song Endret 19. desember 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2007 #332 Del Skrevet 19. desember 2007 Håper søvnvanskene har gitt seg. Det er slitsomt å ikke få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 20. desember 2007 #333 Del Skrevet 20. desember 2007 Fikk faktisk litt julestemning av å lese inne hos saravilfara. Veldig inspirerende og gjennomførst blogg. Takk til Frk. Stella som tipset om den. The Christmas Song Ikke sant den er fin? Jeg hadde en skikkelig effektiv gjennomlesing av hele bloggen noen dager jeg var syk og hjemme fra jobb i året som gikk Forresten får jeg faktisk julestemning av å lese her inne hos deg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #334 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Er man B-mennske så er man vel B-menneske Bettie. Noen ganger er det bare mer utpreget enn andre ganger... Jeg får vel fortsette med litt julemusikk da Frk. Stella, det er jo bare koslig hvis jeg kan klare å spre litt julestemning her i dagboka. Have Yourself A Merry Little Christmas Lurer foressten på om det er muligheter for hvit jul hjemme hos mamma i år. *sjekker værmeldingen* Puh, jeg er sliten. Hjemme sent også direkte på badminton. Så hjem igjen for å spise, dusje og nå sitter jeg her litt. Godt det bare er en arbeidsdag igjen til juleferie. Endret 20. desember 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #335 Del Skrevet 21. desember 2007 Siste arbeidsdag før juleferie! Jeg har på meg rød cardigan i dagens anledning. Skal møte mannen etter jobb for å ordne det siste før jul, hvis ikke jeg blir nødt til å ta en tur hjem for å sove først, så trøtt som jeg er akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #336 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Så er det offisielt juleferie! Det har det vel forsåvidt vært i et par timer, men det er først nå det begynner å synke inn. Møtte mannen etter jobb og ordnet de siste innkjøp før jul. Nå er både mat og drikke frem til søndag, de siste julegavene (til oss selv) og diverse annet som skal med til Norge på plass. Mannen kjøpte seg en hettegenser og jeg stakk innom på H&M for å kjøpe sorte 100 dernier strømpebukser. Fant i tillegg en brun topp og et par store øreringer i gull og sort. Har dilla på sorte øredobber for tiden, eller øredobber generelt. Har nok kjøpt litt for mange de siste halve året, men til mitt forsvar pleier de sjelden og koste over 100 kr pr stk, ofte en del mindre også. Men jeg begynner å få en ganske ok samling etterhvert. Jeg bruker de fleste ganske mye da, så sånn sett for jeg jo bra valuta for pengene. Etter vi var ferdig med innkjøpene spiste vi middag på favorittcaféen. Jeg kjøpte pasta cabonara og mannen kjøpte oksemørbrad, så spiste vi halvdelen hver før vi byttet tallerken. Nå har jeg sett den nyeste episoden av Gossip Girl i selskap med et glass rødvin og nå slapper jeg av under dyna og nyter tilværelsen. Ikke noe jobbing på over en uke. Endret 21. desember 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2007 #337 Del Skrevet 22. desember 2007 Deilig med ferie, ja. Ønsker deg en rikig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. desember 2007 #338 Del Skrevet 22. desember 2007 Kos deg masse med juleferie, Malou Håper dere får en flott feiring hjemme hos mamma'n din, og at du får sove lenge hver dag. GOD JUL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 22. desember 2007 #339 Del Skrevet 22. desember 2007 Ønsker deg og dine en strålende julefeiring!!! God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 22. desember 2007 Tusen takk Frk. Stella, Bettie og monja. God jul til dere også. Så er det lille juleaften og nesten alt er klart til avreise i morgen. Jeg burde egentlig ha lagt meg (som vanlig) for vekkerklokka ringer klokka halv ni i morgen sånn at vi kan komme oss avgårde litt tidlig, men det er jo alltids noen småting som skal ordnes og jeg har nesten nettopp kommet ut av dusjen. Dessuten er det jo SATC julekalender på TV i kveld også. Mamma har desverre ikke kommet seg inn i dette årtusen ennå, så det blir nok ikke noe internett på meg før vi kommer hjem igjen et par dager før nyttårsaften. Det er sikkert sunt nok forsåvidt. Hvis noen skulle stikke innom i mellomtiden så ønsker jeg dere en riktig god jul! White Christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå