Gå til innhold

Brud2008s dagbok

2008brud

Anbefalte innlegg

Jeg er inne på forumet på bryllupsklar.dk, og der er det masse bilder som man kan bruke som inspirasjon :)

Hmm kanskje de bare har flyttet de sidene på forumet som jeg synes var helt fantastiske før da... jeg er inne på forumet jeg og, men har ikke funnet de sidene jeg fant før.. men det er mye bra der likevel, det er det absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det avgjort. 08.08.08.

Lokalet er vårt kl 13 den dagen, så da får jeg ha en gjeng klar til å hive på duker og slikt. Sa egentlig vi bare kunne ha det dagen etter så ble det ikke noe stress med å pynte samme dag, men da ringte svigermor og spurde om vi var gal, hehe. Dette skulle vi fikse! Så da bestiller jeg kirka på mandag. Så gøøøøy:)

Det var fint dere fikk det den dagen dere ønsket :) Det er så moro å få bestilt lokale og kirke, husker følelsen veldig godt... det blir mer virkelighet med bryllupet da :)

Så koselig svigermor du har da! Det er så gøy når folk har lyst til å hjelpe til og være med i denne tiden før dagen

Lykke til på mandag med bestillingen av kirke! Good helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Fortalte en kompis vi skulle gifte oss 080808, hans kommentar var:

samme dag som OL starter i Kina!

Så da kommer jeg til å huske det i alle framtidige spørrekonkuranser på tv. hehehe

:fnise: eneste måten jeg ville ha husker noe slikt iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Nå begynner jeg å få det litt travelt med å skaffe band. Blir DJ som reserveløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydelig kjole!! Virkelig vakker! Elsker blonder... Og så fine invitasjoner og bordkort, veldig gjennomført og vakkert! Ser du ser etter band, kan anbefale www.perfectday.no, men vet ikke hvor langt de reiser, men du kan jo høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine invitasjoner og bordkort! ble nesten litt misunnelig her hehe. Har du laget dem sev? Kjempelekkert. Synd de andre linkene er fjernet får ikke sett dem.

Lykke til videre med planlegging. Dere gifter dere dagen før oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig fine invitasjoner og bordkort! ble nesten litt misunnelig her hehe. Har du laget dem sev? Kjempelekkert. Synd de andre linkene er fjernet får ikke sett dem.

Lykke til videre med planlegging. Dere gifter dere dagen før oss :)

Ja, jeg har lagd dem selv. Ble litt lei til slutt. hehe

Så irreterende at jeg ikke finner igjen bildene på nettet, det er jo så strenge regler her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...