Gå til innhold

Brud2008s dagbok


2008brud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

Der var du ja, kjekt med dagbok, får liksom bedre oversikt og kontroll :sjenert:

Men så kan det jo bli litt mye :skravle: her inne også, men det er jo bare gøy :)

Velkommen hit til oss KG-jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hei hei!!!

:velkommen: hit som dagbok-bruker og august 2008-brud! :-D

Det skal bli gøy å følge deg og planleggingen frem til neste sommer :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei og :velkommen: så mye hit til KG! Og gratulerer med ny dagbok!

Så gøy med enda en 2008 brud! Gleder meg til å følge deg videre fram mot det store målet om snart et år :)

Ser ut som du er kommet godt i gang med planleggingen av lokale som forhåpentligvis snart er i boks og med innkjøp av lys og servietter ++ Det er smart å starte i god tid, slik at man får god tid på å kjøpe fine ting man kommer over og ellers ha tid til å tenke over hvordan alt skal være. Det er MASSE som skal bestemmes :ler:

Nok en gang, velkommen, håper og tror du kommer til å trives her blant oss bryllups glade og :skravle: jenter :)

:klem:

*edit: skriveleifer, begynner å bli natta her :ler: *

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først,gratulerer og :velkommen: hit ! Jeg er i grunn ganske ny her selv,og skal egentlig ikke gifte meg før i 2009 (men vurderer kanskje 2008 nå,ikke helt bestemt enda :sjenert: ). Jeg har planlagt en del og hadde selv tenkt å ha gaver til gjestene. Så fant jeg noen flotte rammer på internett,som var ganske billige,som jeg har tenkt til å bruke som bordkort + at gjestene selvfølgelig får dem med seg hjem. To fluer i en smekk :tommel: I tillegg har jeg tenkt til å ha en rose med bånd på hver tallerken. Syns det var litt lurt... :sjenert: Et tips til,som forloveren min kom på;istedet for å ha gjestebok,legge kort hos gjestene som de kan skrive en hilsen i. Så kan du lime disse inn i albumet ved siden av bilde av gjesten som har skrevet den. Litt annerledes,artig og veldig fint å ha alt i albumet (syns jeg). Lykke til med forberedelser,det er jo så moro!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urk, jeg tror ikke jeg klarer å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha på pynten vår! Det er så mye fint å velge mellom!!! Skal ha hvitt og.....en til. Har kjøpt noen lys med mørkerosa farge, men vet ikke om jeg går for den fargen. Noen som vet om linker til inspirasjon? :pls::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urk, jeg tror ikke jeg klarer å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha på pynten vår! Det er så mye fint å velge mellom!!! Skal ha hvitt og.....en til. Har kjøpt noen lys med mørkerosa farge, men vet ikke om jeg går for den fargen. Noen som vet om linker til inspirasjon? :pls::)

Har ikke noen linker sånn på stående fot, men er endel dagbøker her hvor det er lagt ut linker til bordpynt. Vi skal også ha hvitt og noe, blir litt gull i allefall, på glassene.

Du snakker om små gaver til gjestene. Jeg har kjøpt glass på IKEA (6 for 45kr) og håndmaler de med gullhjerte og så skriver jeg på navnet til gjesten med svart glassmalingspenn, og navnene våre og dato rundt stetten nede.. Jeg synes det ble fint, bordkort og "gave" i ett, vet ikke om vi skal ha en ekstra liten gave i tillegg, som et par sjokolader eller noe til hver, men synes det er litt koselig at gjestene kan ta med seg glassene hjem som et minne om dagen :) Har laget noen glass allerede, link i min bryllupsdagbok om du vil se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke funnet noe særlig med inspirasjons-sider på nettet... Hadde egentlig lyst til å ha vinter bryllup jeg da(rundt juletider.. :sjenert: ),med masse,masse levende lys,glitter,sløyfer,perler,snø...åhh... drømte meg nesten bort nå :sjenert: hehe. Men sambo har veldig lyst på sommebryllup... Uansett,poenget var at,siden jeg ikke fant ut hva slags farger jeg skulle ha da,så bestemte jeg meg for å se på kjoler. Jeg er veldig glad i å matche alt mulig,og har lyst til at temaet på pynt skal stå i stil med kjolen... Så da jeg fant den falt liksom alt helt på plass. Vil du ha romantisk kjole,stilig kjole,moderne kjole.. ?! Vanskelig å forklare kanskje,men hvis du kanskje ser litt på kjoler og buketter,så kanskje du ser litt åssen pynt som passer da også? Mulig dette ble litt teit,men det var bare sånn jeg kom frem til åssen jeg ønsker å ha det.. :) For å få svar som ikke er så komplisert som mitt,så kan du jo gå til bokhandleren og få noen der til å hjelpe deg med å finne noen bøker?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei du :hallo: og :velkommen: til oss GK jentene. Det er bra med flere 08 bruder og særlig de fra Bergen da.. :regn: Vi må stå sammen i regnet :fnise:

Funnet kirke og lokale også?

Har vært på Løiten lys ja, det er så mye fint der at man kan gå seg helt vekk i alt sammen. Jeg sliter litt med farger selv, synes det er veldig vanskelig. Først så ser man en fin ting også tenker man: kult, den tar vi. Men så finner man noe annet fint og da raser korthuset sammen igjen også må man starte på nytt.. :ler: Men sånn er det i denne bryllups verden.

Har begynt å navigere litt i brudesalonger i byen her, litt rart at det er så mange synes jeg, men greit for oss som må ut på tur og prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvilken kirke og hvilket lokale vi vil ha, håper å få begge 080808, hvis ikke blir det dagen etter. Har ikke bestilt kirke enda, da hun som har med lokalet å gjøre er på ferie. En laaaaaaang laaaaang ferie..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Heisann! :velkommen: hit! Så koselig med enda en 08-brud! :)

Som Musica sa så var det masse fint på bryllupsklar.dk av inspirasjon før iallfall, men har ikke funnet det i det siste, men går an å se :) Og i tillegg så kan du ta en titt på bryllup.dk på forumet der er det også en del inspirasjon.

Håper dere får lokalet og kirken i orden på den dagen dere vil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :velkommen: hit! Så koselig med enda en 08-brud! :)

Som Musica sa så var det masse fint på bryllupsklar.dk av inspirasjon før iallfall, men har ikke funnet det i det siste, men går an å se :) Og i tillegg så kan du ta en titt på bryllup.dk på forumet der er det også en del inspirasjon.

Håper dere får lokalet og kirken i orden på den dagen dere vil :klem:

Jeg er inne på forumet på bryllupsklar.dk, og der er det masse bilder som man kan bruke som inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...