Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg gråter ikke. Jeg holder all sorg inni meg og nekter og slippe den ut. Så jeg gråter ikke har ikke gjort det siden bestefar døde i 1991

Videoannonse
Annonse
Gjest klarsynte Helle
Skrevet

så lenge det ikke går utover noen andre så.

jeg griner 1 gang i md, når jeg har pms.

Skrevet

Et par-tre ganger i året, kanskje?

Som regel bare når jeg blir skikkelig forbannet og frustrert over noe jeg ikke kan gjøre noe med.

Skrevet

Jeg er nok et skikkelig følelses menneske. :legrine::tristbla::ler::fnise::sur:

Vannvittig sjelden jeg blir skikkelig sint (kjefter ikke og smeller men gråter)

Men jeg blir småsur også gråter jeg ganske ofte tror jeg (flere ganger i uka.)

Og nå som jeg er gravid er det enda verre, da er det ofte daglig og gjerne flere ganger om dagen. :legrine::tristbla::legrine::tristbla:

Jeg gråter når jeg blir sint, når jeg blir dømt opp og ned, sorgen over å ha mistet pappa ( ikke så ofte lenger men.., men også av andre ting:

Som triste filmer, tv-program, barn som ikke har det bra hjemme,

og når forhold til familiemedlemmer kanskje ikke er så bra som det burde være.

Skrevet

Gråter rett som det er. Blir fort rørt, og det er ikke så mye som skal til. Var nok lett å røre før jeg mistet sambo, men etter jeg mista han har jeg blitt (som min bror kaller det) "sippekjærring". Er ikke så opptatt av å holde tårene inne, men det er ikke alltid kult å sippe bestandig heller! Av og til kan det være litt plagsomt å sippe for bitte små ting! Men men, er ikke like lett bestandig å holde tårene inne. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg gråter veldig skjelden. Kanskje et par ganger i året. og bare av veldig triste ting som når jeg mister noen på en eller annen måte. Og når jeg først gjør det vil jeg gjerne være i fred. Det er svært få jeg klarer å slippe tårene skikkelig fram for. Jeg vet ikke hvorfor.. det blir vel for intimt. Jeg takler ikke at noen ser meg så sårbar tror jeg. Ikke at jeg er en spesielt kald person, jeg kan bli overmessig sprudlete når jeg blir glad og er ikke redd for å vise sånne følelser. Men gråten.. den vil jeg ha for meg selv. Eneste jeg ikke blir flau for å gråte foran er xn min. Men det kan jo ha endret seg nå.

Sist jeg gråt skikkelig var faktisk da det ble slutt for noen år siden. Da jeg skulle fortelle foreldrene men det og nesten ikke kunne snakke fordi jeg hulket sånn.. Huff, da ble jeg bare enda mer lei meg og fikk nesten dårlig samvittighet siden jeg hørte hvor vondt de hadde av meg.

Jeg kan blir lei meg men da kommer det som oftest bare noen få tårer. Ikke alltid de renner en gang. En skjelden gang av triste filmer eller spesielt hvis jeg ser noen andre som har mistet noen og har det vondt. Var på en krigsutstilling for litt siden og da ble det litt mye. Men bare så jeg ble litt slørete i blikket. Jeg kveler liksom det vonde inni meg.

Herregud, nå begynte jeg jammen meg å gråte.. (bare pittelitt) Det var litt overraskende. :forvirret:

:)

Endret av siebaeo
Skrevet

Jeg gråter uhyre sjeldent men jeg kan fort bli på gråten eller så rørt at det svir i øynene.

Sist jeg gråt (som jeg kan huske) var i en begravelse for snart 6 år siden.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

jeg gråter veldig ofte faktisk... når jeg leser bøker som er triste eller rørende, når jeg blir sint, når noen av venninnene mine gråter, når noen er sur på mg blir jeg veldig lei meg og gråter litt. spesielt gråter jeg av filmer, det er veldig ofte! men det er ikke vondt eller noe, jeg liker det, men av og til blir det for mye så da gråter jeg lenge etter at filmen er ferdig, jeg gråter også viss jeg tenker på ting som har med en spesiell gutt og gjør.

jeg føler meg deppa ganske ofte så jeg gråter ganske ofte på en uke

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_FrkPerle_*
Skrevet

det er sunt å gråte.. det viser at du er et menneske, at du lever. Og et menneske har følelser.. massevis.

Jeg gråter ofte, både av gleder og av sorg...

I perioder gråter jeg hver dag. Vi har alle ting i livene våre som er vanskelig å takle, og rundt oss vil det alltid være noe som minner oss på det.

Jeg gråter ofte når jeg blir minnet på døden. Både min egen død og når jeg engang mister de jeg er glad i. Jeg er kjemperedd for å leve uten dem, og skulle ønske vi alle kunne leve evig... For savn er så vondt..

Jeg gråter når noen jeg er glad i har det vondt, og det er som regel alltid noen som står meg nær som har det vondt..

Det er deilig å gråte av sorg, for man føler seg litt lettere til sinns etterpå, men det er så klart deiligst å gråte av glede..og det hender jo det og, når jeg får en skikkelig latterkrampe!! det er deilig det!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...