Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg og kjæresten setter i gang med prøvinga etter at pille-brettet mitt er tomt, nærmere sagt 6. august. Vi gleder oss enormt, men er også forberedt på at det kan ta lenger tid enn vi håper... Jeg er 23 år, og kjæresten er 22.

Er det noen flere der ute som er på samme sted som oss, og skal prøve på et lite mirakel? Det hadde vært kjempegøy å kunne dele øyeblikkene, oppturene og nedturene med dere :)

Hopp på :humpe: - bussen og bli med da vel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og velkommen som prøver! :)

Jeg og sambo har prøvd i noen mnd nå (har ikke helt tellingen hvor lenge). Har ikke hatt EL før etter siste tripple runde med pergo i Juli (fikk påvist EL ved blodprøve) så da er vi jo egentlig ganske nye prøvere med EL.. (selv om vi har prøvd lenge uten :fnise: )

Skrevet
Hei hei og velkommen som prøver! :)

Jeg og sambo har prøvd i noen mnd nå (har ikke helt tellingen hvor lenge). Har ikke hatt EL før etter siste tripple runde med pergo i Juli (fikk påvist EL ved blodprøve) så da er vi jo egentlig ganske nye prøvere med EL.. (selv om vi har prøvd lenge uten :fnise: )

Så spennendes! Blir gøy å følge med deg :) Kan hende det klaffer for deg om kort tid da?... ;) Krysser fingrene :tommel:

Skrevet

Jeg skal ta ut hormonspiralen på torsdag, så da er vi også i gang! Spennende, men litt skremmende og..

Er gift og har kjøpt oss hus, så alt er "i orden", men vi har vært sammen i nesten 7år så det er rart å tenke på at det ikke bare blir oss mer. Men gleder oss selvsagt, hvis vi skulle være så heldige å kunne få barn da, det vet man jo aldri.. Men vi må jo prøve før vi begynner å tenke sånn :ler:

Lykke til alle mann :klem:

Skrevet
Så spennendes! Blir gøy å følge med deg :) Kan hende det klaffer for deg om kort tid da?... ;) Krysser fingrene :tommel:

Ja jeg krysser jo fingrene for at det kan klaffe om ikke så alt for lenge. Vil ha en 2008 baby! :babysmokk:

Så vi får satse på EL neste mnd, skal følge med, lage tempraturdiagram. Sånn at jeg får med meg EL sånn ca og så skal vi kose oss masse :humpe:

Skrevet
Jeg skal ta ut hormonspiralen på torsdag, så da er vi også i gang! Spennende, men litt skremmende og..

Er gift og har kjøpt oss hus, så alt er "i orden", men vi har vært sammen i nesten 7år så det er rart å tenke på at det ikke bare blir oss mer. Men gleder oss selvsagt, hvis vi skulle være så heldige å kunne få barn da, det vet man jo aldri.. Men vi må jo prøve før vi begynner å tenke sånn :ler:

Lykke til alle mann :klem:

Ja tenk, nå blir dere kanskje 3 om en tid!?... Strør litt *engle-støv* for hell og lykke! :klem:

Foreløpig skal jeg bare begynne å ta folat som en forberedelse på en eventuell graviditet, men er litt nysgjerrig på hva man kan gjøre/spise for å ha større sjanse for å bli gravid... Noen som vet?

Ja jeg krysser jo fingrene for at det kan klaffe om ikke så alt for lenge. Vil ha en 2008 baby! :babysmokk:

Så vi får satse på EL neste mnd, skal følge med, lage tempraturdiagram. Sånn at jeg får med meg EL sånn ca og så skal vi kose oss masse :humpe:

Hihi! Ja, :humpe: må man om det skal bli noen babis ;):babysmokk:

Hvordan kan man regne seg fram til EL forresten?

:kose:

Skrevet
Hihi! Ja, :humpe: må man om det skal bli noen babis ;):babysmokk:

Hvordan kan man regne seg fram til EL forresten?

:kose:

Jeg skal tempe jeg for å finne EL, så skal jeg vel ta en blodprøve da 21 - 25 i syklusen.

Skrevet
Ja tenk, nå blir dere kanskje 3 om en tid!?... Strør litt *engle-støv* for hell og lykke! :klem:

Right back at ya!! :fnise:

Skrevet

Heisann, vi er nå prøvere på en liten tresko. Sluttet på pillen i slutten av juni, fikk syklusen i gang med en gang. Nå er jeg akkurat ferdig med mensen og sambo er ventet hjem i morgen eller mandag. Så nå blir det ferie og :humpe:

Skrevet

Vi skal nok også begynne å prøve sånn ca da. Jeg sluttet med p-piller i mai, men fikk så panikk-angst, og vi har brukt prevensjon siden. Jeg har roet meg nå, men nå er det mannen min som pluttselig ikke føler seg helt klar :fnise: Har bare hatt mensen en gang siden da, men regner med at ting faller på plass etterhvert.

Gjest HeidiO
Skrevet

Prøvere ifra august vi også. Sluttet på piller i forgårs, tar nok litt tid før det er ute av kroppen, men vi får se hva som skjer.. Har EL på bryllupsdagen vår.Hadde vært litt stilig å gifte seg og bli gravid på en og samme dag/natt :)

Forøvrig er eg 23 i august og sambo er 26.. Vært sammen i seks år, og gifter oss som sagt i august :sol:

Skrevet (endret)

Skal ta ut siste p-ringen på onsdag, og så er vi i gang. Får da mensen på lørdag. Hvordan blir det når mensen er ferdig på torsdag ca. da? Kan "vanlige" mensen dukke opp når som helst (hvis ikke jeg blir gravid med en gang da)? Burde jeg ha med meg bind overalt? Just in case? :klø:

Har tatt folat i over en måned. :) Jeg er 26, han er 30. Vi er gift og har snart vært sammen i 7 år, så det er vel nesten på tide... :)

Endret av Amyrlin
Skrevet

Har blitt prøvere vi også. Slutta med p-ring for snart en måned siden. :)

Skrevet

Krysser fingrene for alle prøvere og håper at 2008 blir det store babyåret. :)

Skrevet
Right back at ya!! :fnise:

Thanx! :tommel:

Heisann, vi er nå prøvere på en liten tresko. Sluttet på pillen i slutten av juni, fikk syklusen i gang med en gang. Nå er jeg akkurat ferdig med mensen og sambo er ventet hjem i morgen eller mandag. Så nå blir det ferie og :humpe:

Thihi! Velkommen som prøver! Regner med dere er i full gang nå... ;)

Vi skal nok også begynne å prøve sånn ca da. Jeg sluttet med p-piller i mai, men fikk så panikk-angst, og vi har brukt prevensjon siden. Jeg har roet meg nå, men nå er det mannen min som pluttselig ikke føler seg helt klar :fnise: Har bare hatt mensen en gang siden da, men regner med at ting faller på plass etterhvert.

Det skal jo føles riktig, og det er en spennendes men også litt skremmendes å tenke at man vil få ansvar for et annet liv enn sitt eget.. Ting faller nok på plass skal du se :kose:

Prøvere ifra august vi også. Sluttet på piller i forgårs, tar nok litt tid før det er ute av kroppen, men vi får se hva som skjer.. Har EL på bryllupsdagen vår.Hadde vært litt stilig å gifte seg og bli gravid på en og samme dag/natt :)

Forøvrig er eg 23 i august og sambo er 26.. Vært sammen i seks år, og gifter oss som sagt i august :sol:

Velkommen som prøver til deg HeidiO :)

Hehe. Ja, tenk for en historie å fortelle barnet! At lillemann ble unnfanget bryllupsnatta :humpe::hoppe:

Skal ta ut siste p-ringen på onsdag, og så er vi i gang. Får da mensen på lørdag. Hvordan blir det når mensen er ferdig på torsdag ca. da? Kan "vanlige" mensen dukke opp når som helst (hvis ikke jeg blir gravid med en gang da)? Burde jeg ha med meg bind overalt? Just in case? :klø:

Har tatt folat i over en måned. :) Jeg er 26, han er 30. Vi er gift og har snart vært sammen i 7 år, så det er vel nesten på tide... :)

Hei og velkommen som prøver Amyrlin! Tror nok "vanlige" mensen kan dukke opp når som helst ja, men det er nok veldig individuelt :)

:sol:

Har blitt prøvere vi også. Slutta med p-ring for snart en måned siden. :)

Velkommen som prøver :)

Da er det bare til å sette i gang da :babysmokk:

Skrevet

Ja, da er ferien over og i morgen er det tilbake til hverdagen og jobb.. Men noe er annerledes! Det skal prøves å få til et kjærlighetsbarn!

Lurer på hvordan følelsen av å bære et liv inne i seg føles... Er så spent på hva framtiden vil bringe! :danser:

Skrevet

Blir med her jeg. :) Sluttet på pillen for et år siden, men har brukt kondomer til nå, det begynner å bli på tide å bli tre. Dette blir spennede! :-D

Skrevet

Jepp, bare å sette i gang. :tommel:

Skrevet

Hei, her er en augustprøver til.

Tar ut spiralen i morgen, og det er vanlig kobber. Så her er det bare å hanky panky, :ler:

Ellers er jeg gml kg bruker, men har hatt laaang pause.

Men nå en super grunn til å komme tilbake.

Midnattsol er den eneste jeg husker her inne.

Hils Kverula fra meg da vel :)

Tvi tvi jenter, dette blir spennende!

Gjest HeidiO
Skrevet

Lykke til til dere andre her inne og!! Samboer kommer hjem ifra jobb nå på onsdag, men vi skal "spare oss" til bryllupsnatta. Satser på at det blir en del hankypanky den natta, og den følgende bryllupsreisen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...