Malou Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg skal være forlover i min venninnes bryllup i mai og har nå fått låne et langt taft skjørt av henne som jeg planlegger å ha på meg. Sitter nå og prøver å finne farger som matcher med skjørtet. Det er litt spesielt, i og med at det, ettersom om hvordan lyset faller på det, kan gå litt i en fersken i tone, selv om skjørtet i seg selv er lys dus grønt. Noen som har forslag farge på topp? Hva blir lekkert til lys grønn? Interessant å høre hva andre synes, selv om det kanskje er litt vanskelig når man ikke har sett skjørtet. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 18. mars 2003 #2 Del Skrevet 18. mars 2003 da kan du jo ta en ferskenfarget topp...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Hva med en topp i litt mørkere grønn? Samme nyansen som skjørtet, men mørkere. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mars 2003 Fersken farge er i utgangspunktet ikke meg i det hele tatt! I allefall ikke opp mot ansiktet, så top i fersken tror jeg unngår, selv om man aldri skal si aldri. Fersken fargen i skjørtet er veldig dus, så den kan jeg absolutt leve med. En topp i litt mørkere grønn kunne kanskje være en idé, men flere tips når det gjelder farger hadde også vært hyggelig. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 20. mars 2003 #5 Del Skrevet 20. mars 2003 Ta skjørtet med til en butikk - og konfrontér butikkdamene med ditt "problem". Personlig så tror jeg at en korsettlignende overdel i sort ville vært fint. Men, det er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. mars 2003 Ta skjørtet med til en butikk - og konfrontér butikkdamene med ditt "problem". Har planer om å gjøre det også, men setter pris på å motta impulser og synspunkter fra andre allikevel. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med en topp i kremfarge eller offwhite? Det er ihvertfall fint til lysegrønt, og det er jo fine vårfarger i mai. Så kan du heller trekke opp ferskenfargen i tilbehøret med et smykke, eller veske og sko? *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 til grønt? og om våren? hvitt!!! litt hvitt må det da være "lov" til å gå med selv i et bryllup.. særlig til grønt skjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå