Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #21 Del Skrevet 27. juli 2007 kjempebra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 27. juli 2007 #22 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjøpte billett grytidlig i går, for så på kvelden å oppdage at billettene jeg hadde kjøpt var til utgaven med norsk tale Da var det for sent å få billetter til originalutgaven! Så da ble det ikke noe Simpsons på meg i dag, ikke søren om jeg gadd å dra på den norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2007 #23 Del Skrevet 27. juli 2007 Den var morsom Meaty; det skjønner jeg godt, kan ikke innbille meg at den dubbede er så bra.. Men den originale er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. juli 2007 #24 Del Skrevet 30. juli 2007 Krysser fingrene for en bra kinokveld uten forklarende foreldre og irriterende mobiltelefoner Det ble helt perfekt. Ingen mobiler, ingen som skravlet - og alle lo da det var morsomt ...og så var det litt morsomt å få med slutten, når nesten alle de andre hadde gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 30. juli 2007 #25 Del Skrevet 30. juli 2007 Det ble helt perfekt. Ingen mobiler, ingen som skravlet - og alle lo da det var morsomt ...og så var det litt morsomt å få med slutten, når nesten alle de andre hadde gått... I know Den var FANTASTISK!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 #26 Del Skrevet 30. juli 2007 ...og så var det litt morsomt å få med slutten, når nesten alle de andre hadde gått... Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. juli 2007 #27 Del Skrevet 30. juli 2007 Derfor jeg skrev det som jeg gjorde - nå røper jeg ikke hva som skjer, men at det er noe som skjer... Jeg sitter alltid igjen lenge etter at filmer er slutt - syns det er greit å fordøye litt... så også denne gangen... Nå ble jeg stående nederst ved lerretet helt til det aller, aller siste... Og det var verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2007 #28 Del Skrevet 30. juli 2007 Var det lenge etter det på slutten? det var noe som kom ikke lenge etter mens folk hold på å gå ut. Husker ikke helt hva det var men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 30. juli 2007 #29 Del Skrevet 30. juli 2007 Var det lenge etter det på slutten? det var noe som kom ikke lenge etter mens folk hold på å gå ut. Husker ikke helt hva det var men... Det var små gags gjennom hele rulleteksten, og HELT på slutten. Etter det ble skjermen svart/skrudd av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2007 #30 Del Skrevet 30. juli 2007 Da fikk jeg bare med meg den første. Det var jo mer film etter pirates filmen også men føler meg så dum å sitte igjen helt til slutte, for ingen tror jo på meg. Heldigvis har jeg youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 30. juli 2007 #31 Del Skrevet 30. juli 2007 Skal se den til uka, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 30. juli 2007 #32 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg skal se den snart...! GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camillo Skrevet 30. juli 2007 #33 Del Skrevet 30. juli 2007 Jaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 30. juli 2007 #34 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg så den i går, lo masse, men det er en sånn film som går inn og så rett ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. juli 2007 #35 Del Skrevet 30. juli 2007 Spider-pig... spider-pig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. juli 2007 #36 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg sitter alltid igjen lenge etter at filmer er slutt - syns det er greit å fordøye litt... så også denne gangen...Samme her. Sitter alltid litt lenger i tilfelle det kommer noe mer. Synes ofte det gjør det! Det var små gags gjennom hele rulleteksten, og HELT på slutten. Etter det ble skjermen svart/skrudd avDen helt på slutten fikk jeg ikke med meg! Bare de små greiene i rulleteksten... Spider-pig... spider-pig...Får kjøpt den som t-skjorte på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 6. august 2007 Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from a web? No, he can't, he's a pig. :rødme: Sangen :-D Den sangen fikk jeg på hjernen og har sunget omtrent siden vi så filmen Ja, samme her. Det er faktisk det verste jeg vet når noen plutselig lyser opp salen med den jævla mobiltelefonen, og sitter og knotter.. Hvis man synes filmen er så uinteressant kan man likeså godt gå Men enda verre er det med de som tar den ringende mobiltelefonen midt i filmen og sitter og skravler i vei.. *sukk* Krysser fingrene for en bra kinokveld uten forklarende foreldre og irriterende mobiltelefoner Hun som satt ved siden av meg sovnet...OG snorket... Det ble helt perfekt. Ingen mobiler, ingen som skravlet - og alle lo da det var morsomt ...og så var det litt morsomt å få med slutten, når nesten alle de andre hadde gått... Vi stod også lenge etter alle hadde gått, men nå sier noe meg at det var noe enda etter vi hadde gått også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. august 2007 #38 Del Skrevet 7. august 2007 Vi stod også lenge etter alle hadde gått, men nå sier noe meg at det var noe enda etter vi hadde gått også.... Jeg ble stående helt nede ved lerretet til slutt , og de som rydder i salen hadde kommet nesten helt ned - først da gikk jeg. Da var det 3-4 andre som sto igjen bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 7. august 2007 #39 Del Skrevet 7. august 2007 Skal se den en av disse dagene....gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå