Gjest Fin Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 Har søkt en del.Info om tubular eller hypoplastic breasts Leste et annet sted at 5% av kvinner har denne "diagnosen".
pellegrino Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet - jeg syns de var kjempefine jeg! Ja, deilige! Og jeg er altså ikke mann, og har heller ikke noe særlig interesse av å kikke på kvinner. Men ja, kjempefine!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 Hvis det er lov til å komme med et innspill fra det andre kjønn; Jeg vil først og fremst si at, dama mi, hu har akkurat samme puppene. Skikkelig silke myke og gode, om jeg kan få lov til å kalle det, putelignende ring rundt brystvortene som av og til står ganske utover. Og dette sier jeg ikke bare for å trøste deg, men jeg har helt ærlig aldri vært borti bedre pupper Jeg er ganske puppegal, kanskje til og med noe over gjennomsnittet mer enn blandt gutter, "vanlige gutter", og jeg veit når jeg ser en skikkelig DIGG pupp! Men nok om det Jeg syns også at du er ganske lik min kjære, sjenert og opptatt av å sjule deres "uvanlige" pupper. Ikke utenkelig at jeg også hadde vært det, men siden du er du og vi er de som liksom skal tilfredstilles av dere jenters pupper (Noe jeg forøverig syns er et helt absurd syn på saken) så kan du vell ta i mot et aldri så lite råd fra en skikkelig puppekjenner, og selv om det er fysisk umulig å gjøre det så er det vært et forsøk; se på puppene dine fra en annen vinkel? Puppene dine er faktisk en mans drøm, tro det eller faenmæ ei! For en mans drøm er å kjenne hele kroppen til kvinnen han elsker over alt på jorda tett inntil sin egen kropp, akkurat sånn som kroppen hennes er uten at hun vegrer seg for det. Ikke kom her å tro at det er noen som tenner på brystopprasjon og innplantater i hytt og gevær. Vær glad du er skapt med pupper, og respekter dem og deg selv
solstråle87 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. juli 2007 (endret) *slettet* Endret 31. januar 2013 av solstråle87
Gjest Peachbud Skrevet 28. juli 2007 #25 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vet egentlig ikke hvorfor det har blitt sånn at jeg anser mine pupper som unormale, det kan kanskje ha noe med at jeg aldri ser modeller/skuespillere osv. med slike pupper som jeg har? Mener å huske fra "American Beauty" at Mena Suvari har bryster som jeg synes ser ut til å ha den samme formen. Fant disse bildene av henne toppløs: http://farm1.static.flickr.com/155/366498067_feb424bad5.jpg http://i.idnes.cz/07/013/cl/WEB189341_Kopi...pless_2_big.jpg
Gjest Peachbud Skrevet 28. juli 2007 #26 Skrevet 28. juli 2007 Fint hvis noen andre også vet om kjendiser med slike pupper. Jeg vil se.
Mifusa Skrevet 28. juli 2007 #27 Skrevet 28. juli 2007 Hei!!! Det er en tilstand, og den kan fjernes, med eller uten innlegg! Men innlegg i seg selv er ikke nok hvis det er VORTENE som er problemet. Jeg forhørte meg hos plastiske kirurger, men få har peiling. Noen hadde hverken sett eller hørt om dette før. Trodde først at silikon i seg selv kunne løse problemet. Det sa kirurgen også, men det gjorde ikke det. Har fortsatt de brystvortene, med stor oppsvulmet areola rundt. Det er visstnok kjertelen som er problemet. Har bestilt time nå i neste uke, hos en kirurg i Oslo. Oppstramming av kjertel og forminskning av vorte. Tror de er de eneste i hele landet med slik kompetanse. Så nå håper jeg problemet blir borte. Det er jo vanlig at de med "tubular breasts" har SMÅ bryster, derfor er det jo noen som velger innlegg, men innleggene i seg selv fikser IKKE vortene. Og piercing-glem det!! Har prøvd det også Må nok en operasjon til her ja. Koster 15.000. men heeeelt sikkert verdt det:) lykke til. Hilsen meg.
Mifusa Skrevet 28. juli 2007 #28 Skrevet 28. juli 2007 Fikk vel ikke sagt at jeg har tatt silikon... gjorde dette i fjor, et relativt lite inngrep. Var ikke spesielt vondt heller. La inn 260 ml. i hvert bryst. Har nå en stor B..helt greit. Ville aldri lagt inn mer... Trives med størrelsen nå men ikke med disse fluffy greiene rundt brystvorta:) Skjønner meningene til alle her om at du må godta deg selv og alt det der, MEN for meg (og sikkert flere her) har det vært snakk om å PRØVE å godta dette i 10 år!! Det er lenge det. Jeg er nå 27 år, og vet det ikke kommer til å endre seg. Det er dessuten stoooor forskjell på å være misfornøyd med EN ting, fikse på det og bli glad av det, og det å ha lav selvfølelse. Jeg har ikke lav selvfølelse og vet at denne konkrete tingen er nødvendig for meg... Gjør det KUN for meg selv. Kjæresten min har fortalt meg hvor fin brystene er, men det hjelper lite...desverre. han støtter meg nå fullt ut, og det er godt. Jeg har forklart ham at dette er MIN greie og at det ikke har noe å gjøre med hva gutter tenker...
Mifusa Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 Må også få sagt at et var ca tre år siden jeg bestemte meg for å ta tak i problemet. Fant ikke noe info på norske nettsider. INGENTING!!!!! Ble frustrert. Gikk til en allmennlege, ikke min faste vel å merke, da det ville blitt forferdelig ekkelt. Hun visste ikke noe. Så jeg ble henvist til sykehuset. Der var det en dame som visste at det het TUBERØSE bryst. Man ville ikke få dette dekket, siden det ikke hadde noen form for fysiske hinder. Så da oppsøkte jeg en plastikkirurg. Han mente at silikon ville gjøre brystet rundere. Jeg stolte på det. Ble riktignok rundere, men problemet ble ikke borte... Nå er kirurgen i Olso redningen;) Håper jeg. Hørtes ihvertfall ut som de hadde peiling!! Håper du får bruk for noe av dette Solstråle!!! Vet hvordan det er...
Jalp Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 Hei! Jeg har et problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg rett og slett HATER puppene mine. Ikke at jeg tror det hjelper så mye, men jeg synes slike pupper er kjempefine. De er helt enkelt det motsatte av turn-off. Jeg kan med andre ord ikke forstå hvordan noen som helst av mannekjønnet kan oppleve noe turn-off av slike pupper. Jeg tror ikke det finnes menn som ikke liker slike pupper. Derfor ville jeg sagt: Fram med brystkassa, tilbake med skuldrene og se verden rett i øynene. For det kan du virkelig med disse puppene!
Gjest Fin Skrevet 31. juli 2007 #31 Skrevet 31. juli 2007 Noen som kan oversette "Hypoplastic breasts" til norsk?
Gjest Fin Skrevet 31. juli 2007 #32 Skrevet 31. juli 2007 Solstråle87: På danske og amerikanske sider har jeg lest at staten/forsikringen dekker operasjon og implantater til "tubular" bryster. Ville altså sjekket om du kan få det dekket av staten dersom du skal ta operasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå