solstråle87 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 (endret) *slettet* Endret 31. januar 2013 av solstråle87
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 jaa.. jeg har skikkelige komplekser for puppene mine, du er ikke alene lille deg.
Amalie_85 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har hatt det problemet. Men jeg tenkte vel aldri på det som et problem For noen år tilbake, før puppene mine var ferdigvokst var de sånn. Så jeg gjorde jo ikke noe for å fikse det. Det fikset seg selv når puppene mine ble større. Og det er ikke lenge siden, og jeg er 22, regner med at du er to år yngre enn meg p.g.a nicket. Så vet du om dine pupper er ferdig utviklet?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har full forståelse av at du vil rette på dette... Jeg har ikke slike pupper selv, men jeg husker at ei i klassen min hadde det på videregående. Små og smakfulle silikoninnlegg burde kunne gjøre deg mye finere! Eventuelt bare en operasjon for å forandre brystvorteområdet litt, dersom du er fornøyd med størrelsen som den er. Hva med å gå til en klinikk for konsultasjon? Lykke til!
kathrine79 Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Blir de "normale" når de er frysepupper som du kaller det? I så fall kan det hjelpe deg å sette i piercing, du trenger ikke ringer, bare en stang. Da blir det en liten perle på hver side av vorten.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Blir de "normale" når de er frysepupper som du kaller det? I så fall kan det hjelpe deg å sette i piercing, du trenger ikke ringer, bare en stang. Da blir det en liten perle på hver side av vorten. Det er ikke innsunkne brystvorter det dreier seg om, etter hva jeg har forstått, men utstående areola...
kathrine79 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Det er ikke innsunkne brystvorter det dreier seg om, etter hva jeg har forstått, men utstående areola... Jeg vet det, det er det jeg snakker om....
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Du er bare 20 år i følge nicket ditt, så jeg ville ventet noen år før jeg gjorde noe med det mye kan skje på et par år. Hvilken størrelse har de?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Har lignende brystvorter selv.. Mine ser omtrent ut som de på det nederste bildet TS linker til. De har sett likedan ut samme hvilken størrelse puppene mine har hatt.. har variert i str fra 70C til 75D/80C (er nå 70C) Har også komplekser for puppene - soler meg absolutt ikke toppløs, liker ikke å vise dem til andre i situasjoner hvor det er naturlig (garderober, sex etc) og går alltid med bh med padding... i tillegg er de svært lite følsomme Skulle gjerne hatt "frysepupper" hele tiden jeg og Er 28 så de kan dessverre ikke si de har forandret seg med alderen, kanskje de forandrer seg når man får barn og ammer?...
Fresi Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Har lignende brystvorter selv.. Mine ser omtrent ut som de på det nederste bildet TS linker til. De har sett likedan ut samme hvilken størrelse puppene mine har hatt.. har variert i str fra 70C til 75D/80C (er nå 70C) Har også komplekser for puppene - soler meg absolutt ikke toppløs, liker ikke å vise dem til andre i situasjoner hvor det er naturlig (garderober, sex etc) og går alltid med bh med padding... i tillegg er de svært lite følsomme Skulle gjerne hatt "frysepupper" hele tiden jeg og Er 28 så de kan dessverre ikke si de har forandret seg med alderen, kanskje de forandrer seg når man får barn og ammer?... Nå var nok det nederste bildet et bilde etter operasjon, faktisk Og jeg kan ikke for mitt bare liv se hva som er "galt" med noen av bildene. Tvert i mot!
Gjest Gjest over Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Nå var nok det nederste bildet et bilde etter operasjon, faktisk Og jeg kan ikke for mitt bare liv se hva som er "galt" med noen av bildene. Tvert i mot! Jepp, skjønte det Men liker mine like lite fordi... Vil ha runde fine pupper med "vanlige" brystvorter
Gjest =tentacle= Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Denne linken har en liten forklaring nedenfor bildene som forteller litt om hvorfor bryst og brystvorte får denne formen, og hvordan det kan opereres. Jeg håper du søker råd hos noen du stoler på. Det er så fort gjort å få et urealistisk bilde av sin egen kropp og tro at man er mye lenger unna A4 og "alle andre" enn man faktisk er. Når man føler skam, har kompleksene vunnet litt over perspektiv og dømmekraft, og man kan føle seg desperat etter å få gjort noe. Håper du gir deg tid til å sortere tanker og følelser og komplekser og virkelighet, hva du tror at andre tror er normalt og hva de tenker er normalt, du ser poenget Kommer man ikke i mål, er det greit å vite at alternativer finnes, men gi deg selv og puppene dine en fair sjanse. Lykke til
Gjest synseren Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Om du fikser på puppene, tror du ikke du vil finne noe nytt å være missfornøyd med?
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Om du fikser på puppene, tror du ikke du vil finne noe nytt å være missfornøyd med? Ikke nødvendigvis. Det er mange som fikser på en ting og er fornøyde med resten
Gjest Pax Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 http://www.implantinfo.com/banda4/381weiser/index.html Jeg synes ikke puppene på bildene var stygge. Om komplekser sies det jo at det ser verst ut i egne øyne, andre legger som regel ikke merke til det en gang.
Gjest Peachbud Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Solstråle 87: Puppene i linken din var helt fine! Null hengepupper. Det får være måte på hva en skal ha komplekser for. Er det bare én type bryster som er riktig? Mange har slike bryster som du linker til. Jeg overraskes over svarene i tråden her. Du har ingen grunn til å skjemmes over brystene dine eller operere dem.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skjønner svært godt at man ikke vil ha slike pupper... Det må da vel være lov å gi råd ut ifra det? Jeg tviler på at trådstarter blir kvitt kompleksene sine på grunn av et par komplimenter her, så da er det like greit å være konstruktiv, synes jeg. Det er overhodet ikke vondt ment, jeg prøver bare å sette meg inn i hennes situasjon.
Gjest Peachbud Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skjønner svært godt at man ikke vil ha slike pupper... Det må da vel være lov å gi råd ut ifra det? Jeg tviler på at trådstarter blir kvitt kompleksene sine på grunn av et par komplimenter her, så da er det like greit å være konstruktiv, synes jeg. Det er overhodet ikke vondt ment, jeg prøver bare å sette meg inn i hennes situasjon. Joda, den er grei. Men jeg synes altså at de ser fine ut, og da må jeg vel få lov til å skrive det også.
Gjest Fin Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Brystene mine ligner på brystene du linker til, trådstarter. Jeg har aldri tenkt på dem som spesielt abnormale. Går mye naken rundt i huset sammen med samboeren min. Han elsker brystene mine. Samboeren min koser mye med dem, og tar ofte på dem gjennom dagen når vi er hjemme. Har heller ingen problemer med å være naken på overkroppen hos legen når det er nødvendig. Jeg ante ikke at slike pupper ble karakterisert som et "problem". Har søkt på "tubular breasts" nå, og de eneste relevante søkeresultatene er til sider for kosmetisk kirurgi. Det er ingenting galt med brystene, og det er ikke snakk om en medisinsk term. For meg ser definisjonen på slike bryst ut som noe klinikker for kosmetisk kirurgi står bak. De lever tross alt i stor grad av folks komplekser. Jeg tror jeg skal prøve å glemme denne tråden etter dette.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 Sniker meg inn med litt innsikt fra det andre kjønn. Om noen liker deg ordentlig, liker de hele deg. Jeg har aldri fått turnoff på en dame fordi puppene hennes ikke ser ut som de er plastisk opererte. (Det er jo noen som har det naturlig) Jeg tenker heller pupp pupp pupp pupp, og hun vil ha meg meg meg Fokuser heller på det du ser er positivt. Den største turnON jeg kan ha, er en jente det lyser av, som viser at hun vil ha meg. Et smil og et frekt blikk betyr mye mer enn "perfekte" pupper. Hva har hun ellers å komme med, liksom? Man er jo ikke nakne dagen gjennom, og skal jo helst ha litt andre ting man kan ha det hyggelig med i tillegg til det å være nakne sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå