Gjest Tobiaz Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis en jente på 13-14 år, som har et godt forhold(ikke sex) til en voksen mannlig nabo, er på besøk hos han, og ber han om å klø henne på ryggen, fordi hun syns det er godt.... kan han gjøre det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #2 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis en jente på 13-14 år' date=' som har et godt forhold(ikke sex) til en voksen mannlig nabo, er på besøk hos han, og ber han om å klø henne på ryggen, fordi hun syns det er godt.... kan han gjøre det da?[/quote'] Hvis en gutt på 13-14 år, som har et godt forhold (ikke sex) til en voksen kvinnelig nabo, er på besøk hos henne, og ber henne om å klø han på ryggen, fordi han synes det er godt..... kan hun gjøre det da? Unnskyld meg - og poenget er???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobiaz Skrevet 18. mars 2003 #3 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg syns at både mannen i mitt eksempel, og kvinnen i ditt eksempel, kan klø ivei. Poenget, er hvorvidt noen syns det er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. mars 2003 #4 Del Skrevet 18. mars 2003 Ser vel ikke noe galt i det. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. mars 2003 #5 Del Skrevet 18. mars 2003 Kommer mer an på den som klør spør du meg. Den voksne er den som må sette grenser. Om den voksne ikke synes det er komfortabelt og muligens begynner å tenke i seksuelle baner? Da er det kanskje ikke helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #6 Del Skrevet 18. mars 2003 ......... og så finnes det mange måter å klø på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobiaz Skrevet 18. mars 2003 #7 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis jenta vil at kløingen skal skje mot naken hud, under genseren, er det også OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #8 Del Skrevet 18. mars 2003 I utgangspunktet burde det være ok, MEN................ hvorfor under genseren??? Det er jo tydelig at jenta her har en undertone som er en annen enn "uskyldig kløing". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 18. mars 2003 #9 Del Skrevet 18. mars 2003 Vet ikke om det er meg som er rar, men jeg fikk en sånn litt "ekkel" følelse av spørsmålene dine, Tobiaz. En voksen, fornuftig mann vil normalt føle på seg hva som er "riktig" i en slik eventuell situasjon - hvor "streken går", så å si. Forstår ikke hensikten din med å "finmåle" med slike spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #10 Del Skrevet 18. mars 2003 Vet ikke om det er meg som er rar, men jeg fikk en sånn litt "ekkel" følelse av spørsmålene dine, Tobiaz. En voksen, fornuftig mann vil normalt føle på seg hva som er "riktig" i en slik eventuell situasjon - hvor "streken går", så å si. Forstår ikke hensikten din med å "finmåle" med slike spørsmål. Arnie, jeg er helt enig med deg! Sitter også med samme følelsen!! Voksne SKAL vite hvor grensen går :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2003 #11 Del Skrevet 18. mars 2003 Tobiaz Hold deg unna jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #12 Del Skrevet 18. mars 2003 ..... kanskje det er jenta som må holde seg unna Tobiaz........ det er han som streber etter å få vite hvor langt han kan gå............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. mars 2003 #13 Del Skrevet 18. mars 2003 Jammen jenten "ser" jo ikke dette selv. Hun er kanskje litt småforelsket i en eldre kar og er litt nysgjerrig... Hold deg unna Tobiaz! Du er den voksne her! Er du voksen nok til å sette grenser for riktig å galt? Er du MODEN nok? Håper det for jenten sin del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. mars 2003 #14 Del Skrevet 18. mars 2003 Nå synes jeg dette går noe langt. Ta det rolig, vi har ingen holdepunkter som slike beskyldniger som anes her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. mars 2003 #15 Del Skrevet 18. mars 2003 Du spør om et helt uskyldig spørsmål. Det er snakk om å KLØ henne på ryggen, ikke andre ting. JA jeg syns du kan KLØ henne på ryggen. Ser ikke helt problemet med akkurat det. Det var da voldsomt til spekulasjoner for et enkelt spørsmål her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B36 Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis en jente på 13-14 år' date=' som har et godt forhold(ikke sex) til en voksen mannlig nabo, er på besøk hos han, og ber han om å klø henne på ryggen, fordi hun syns det er godt.... kan han gjøre det da?[/quote'] Ser absolutt ikke noe galt i det. Tanta mi klødde meg på ryggen da jeg var 13-14 år (Jeg er 36 nå) og da fikk jeg frysninger . Og det var i stua mens hele familien var til stede B36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mars 2003 #17 Del Skrevet 18. mars 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 18. mars 2003 #18 Del Skrevet 18. mars 2003 det jeg tenker er at hvis du må spørre om det er greit/lurer på om det er greit - så er det ikke greit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #19 Del Skrevet 18. mars 2003 13-14 år gammel jente? For det første ser jeg ikke hvorfor hun skal være hos naboen, en voksen mann. Jenter i den alderen har vel annet å bedrive? BØR iallefall ha det... Voksne menn skal i allefall være forsiktig med å tenke i seksuelle baner om jenter på 13 år. De er faktisk bare barn, og kan fortsatt være rimelig uskyldige i tankene. Hvis det er tenkelig at denne jenta kan være forelsket i denne mannen, er det heller ikke dermed sagt at hun ønsker seksuell kontakt med mannen, slik voksne tenker på seksualitet, selvom hun vil at han skal klø henne på ryggen. Uansett hvor uskyldig det måtte virke å klø denne jenta på ryggen, bør mannen la være. Det ville ikke vært veldig betryggende for meg som mor, og få vite at mannen i nabohuset klør dattera mi på ryggen...Mannen bør unngå dette for å unngå å sette seg selv i en dårlig posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. mars 2003 #20 Del Skrevet 18. mars 2003 Kan noen fortelle meg hvorfor waco får lov til å omtale 13 år gamle jenter som "fristerinner"! Jeg blir helt kvalm! :evil: Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg