Gå til innhold

Den mest irriterende tråden som finnes...


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Har nettopp laget meg grønn te med sitron, lurer på om det vil gjøre susen? Vil ikke være mer syk nå!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

38 dager igjen ja! Wee! Kan ikke akkurat si at forkjølelsen eller hva det nå enn er har blitt så mye bedre, er rimelig hostete og har så utrolig vondt i ryggen av all hosting og sånn... Jaja, kan ikke få alt her i verden!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

37 dager igjen! Hurra! Uffameg, denne sykdommen skulle jammen sitte lenge, trodde jeg skulle komme meg på skolen i dag, men den gang ei... Har i det minste en fridag i morgen, får se om jeg er blitt frisk til torsdag! *er lei av å være syk*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 dager igjen!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Skåååååler med pærebrusen!!!

Strakkars Lilyvennen som fortsatt er syk.

Sender masse "blirfriskfortklemmer"!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tror jeg er på bedringens vei! Har gumlet kjeks i hele dag og prøvd alle bli frisk triksene jeg vet om!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

36 dager igjen! Er begynt å bli frisk nå, skal snart ut og se på 1. mai toget, bare synd det småregner her i dag! Blir nok en kafetur i stedet tipper jeg, tror ikke venninnen min og jeg holder ut så lenge i regnet...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 dager igjen!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Her pøsregner det!!!! icon_frown.gif

Skulle egentlig på fotball kamp med mann og barn i ettermiddag, men hvis det regner sånn.....så tror jeg at jeg blir hjemme.

*danser soldans rundt stuebordet*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Dere og har dårlig vær ja? Var opphold akkurat lenge nok til at jeg kunne se 1.mai toget og ta en liten tur på kafe, så begynte det å pøsregne på vei hjem, så der gikk jeg da, under stor paraply og ble våt på beina. Ikke kjekt! Er helt utslitt nå, var visst ikke så frisk alikevel! *ler*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soldansen jeg danset i sta' hjalp litt. Det var i hvertfall oppholdsvær, så vi kunne gå på fotballkamp.

Kampen gikk ikke sååå bra, men men, shit happens!

Håper du ikke er fullt så sliten, nå når du har fått hvilt deg litt. icon_smile.gif

*klemmer på Lily*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

35 dager igjen! Jiha! Ååå, nå gleder jeg meg sånn! Skal si tiden flyr! *gleder seg en masse* Så kjekt du fikk vær som var godt nok til å gå på fotballkamp i da Tuva!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

*La-la-la-la-la-la-la*

c d e f g a h

Varmer bare litt opp til velkommen-hjem-kjæresten-til-Lily-sangen...

Ikke lenge igjen nå! Tjohei! icon_smile.gificon_smile.gif

Hvordan er det med sykdommen Lily? Hjelper det ikke med pærebrus en gang? Hmm... icon_eek.gif

Jaja... svært få dager igjen! *litt nysgjerrig* Er HAN kjekk?

Stooore klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Oooh ja! Det er jo *min* kjæreste! Men han har jo ikke noe KG å henge på stakar liten, så han pumper jern hver dag og blir muskelmann. Noen som er litt sunne i det minste! Og en pærebrus høres godt ut! *s*

Tror det kommer til å bli en meget fin sang du ordner Hope! Gleder meg til å høre den i sin helhet! du har da heldigvis 35 dager på deg til å få den ferdig da!

_________________

Lily vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lily den 2002-05-02 18:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

34 dager igjen! Tidlig ferdig på skolen i dag heldigvis, skal ned på kafe for å treffe de andre i klassen snart, ikke så greit å være ryggskadet slik at man ikke kan ha gym! Går glipp av mye moro da! Jaja, kan ikke få alt heller...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 dager igjen!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Nå har jeg endelig kommet meg hjem igjen. Har vært borte fra pc'n i over 1 dag og har nesten hatt abstinenser! icon_lol.gif

Hvordan går det med deg Lily? Er du blitt frisk??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Lilyen er så og si samme gamle nå! Litt hosting, men null niks feber og her er det strålende vær! *vurderer å trosse bronkittlignende hoste for å ligge i solen og få farge* Og det er bare 33 dager igjen! Hei som det går!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 dager igjen!!!

Sola den skinner og jeg er så gla', det er fordi jeg skal på by'n i kveld!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Årets første utpils skal fortæres i dag! JIPPI!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Så fint at det er bedre med deg Lily! Legg deg ut i solen du, men pass på så du ikke blir kald eller at det trekker på deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har ligget i solen lenge nå, aldeles nydelig og varmt... Litt mye på en gang kanskje, men helt herlig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg rusle ut i solen også...

Det er kjempe deilig å kjenne varmen på kroppen igjen. icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Herlig med sol etter lengre tids mørke ja! Du må kose deg en masse på byen i kveld da! Kjekt når uteserveringen åpner- sikreste vårtegnet jeg vet om!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...