Gå til innhold

Den mest irriterende tråden som finnes...


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

I morgen, i morgen kommer din kjære hjem!!!!!!!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Nå er det jaggu meg ikke lenge igjen! Har du telt timene?????

*spretter en flaske med pærebrus*

SKÅÅÅÅÅÅÅÅL Lily!! icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Telt timene?

Hmm... akkurat nå er det vel 17 timer til flyet hans er her og 19 og en halv time til jeg ser ham igjen! Vet ikke helt sikkert, men regner med det er noe sånt!

Gleder meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skjer det, i dag skjer det!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Nå er jeg så spent og nysgjerrig at du aner ikke!!!!!!!!!!

Håper du ikke glemmer meg helt denne siste dagen dag, men kommer innom snar tur og avlegger rapport!!!!!!!

Klarer ikke sitte i ro. Jeg er så NYSGJERRIG!!!!!! hoppe.gif

Si HEI til din kjære fra meg da!! icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ååååhh, for en herlig dag!

De tre timene jeg var på skolen i dag snek seg av gårde så alt for tregt, men til slutt fikk jeg da springe ut i noen og tjue grader pluss og strålende sol! Gjett om jeg var nervøs da!

Så kom han tuslende der da, vinkende og smilende som alltid... Hehe, hoppet nærmest på han jeg... icon_wink.gif Så gikk vi på den vanlige kafèen min, så litt fotball på storskjerm for stemnings skyld og koste oss...

Ettersom det har vært så herlig vær her i dag, tok vi med oss pledd og la oss på en eng ved et vann som ligger rett ved huset hans og koste oss med - gjett hva - skikkelig Oscar Sylte Pærebrus, som bestilt fra meg! Så nå har jeg drukket nasjonaldrikken vår! Må si det gav mersmak! Skulle sikkert ha sagt så mye mer, men det har ennå ikke gått opp for noen av oss at han ikke skal reise sin vei mer! Men kan ikke si noe annet enn at jeg er skikkelig lettet og kjempeglad!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et livstegn fra deg!! Har kikket inn og ut av denne tråden som en galning i dag!!! Bare ventet på noen få ord!

Så koselig det høres ut som dere har hatt det. Og det unner jeg deg virkelig Lily! icon_smile.gificon_smile.gif

Kvelden er fortsatt ung. Håper dere rekker å kose dere ennå mer før natten virkelig siger på! liebe028.gif

KOS DEG!!

Masse klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

morosamt

Anonymkode: 4961e...415

Velkommen 14 år etter

Anonymkode: edfd2...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...