Gå til innhold

Den mest irriterende tråden som finnes...

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

13 dager igjen ,ja!!! Det går virkelig fort i svingene her! icon_eek.gif

Men det er vel godt å tenke på at det ikke er lenge til du kan holde din kjære i armene igjen! For du har ikke fått kalde føtter igjen???????

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hehe... icon_rolleyes.gif Errhmmm, så merkelig du skulle komme til å si det Tuva... *skammer seg over dårlig oppførsel* Helvete er løs... igjen... grine.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen!!!

Har du fått kalde føtter igjen sier du??? Kan jo skjønne det litt hvis det er lenge siden du har sett han da! Blir alltid litt rart å se hverandre etter lang tid, hvertfall hvis man er nyforelsket! icon_biggrin.gif Vet ikke hvor lenge du og kjæresten har vært sammen jeg...

Krysser fingrene for at det går kjempe bra, når det stooore skjer om 12 dager!!!! icon_wink.gif

Klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Vi har vært sammen i nesten to år vi, har ikke fått sjangsen til å se hverandre så mye som vi vil på den tiden, kun noen helger og i feriene.

Er bare så lei av å vente, selv om det nå bare er 12 dager igjen. Har nesten glemt hvordan min egen kjæreste ser ut, hvordan det egentlig er å sitte oppglødd i en samtale på kafè med ham. Det er så lenge siden sist, har på en måte vant meg til å være alene og trives i bunn og grunn greit med det.

Fikk da i det minste ordnet opp i det i går kveld, håper jeg kan holde meg fra å ødelegge mer til han kommer hjem. Jeg gleder meg jo, det vet han og. icon_smile.gif Vil ikke være uærlig heller, ser nesten på det som min plikt å si i fra. Heldigvis går det over, akkurat nå sitter jeg og mimrer fra bedre tider... icon_wink.gif

Klemmer fra en litt icon_frown.gif og icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen, Lily.

Skjønner godt hva du mener. Man venner seg til den situasjonen man lever i og nå har du vært alene ganske lenge. Skjønner at det kan føles rart.

Tror du bare får ta det som det kommer og ikke tenke så mye på det. Du vil nok fort føle hva som er riktig. Nikke.gif

Ta deg en pærebrus nå!!! icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tar meg en pærbrus og sender noen snille tanker til alle dere og kjæresten som bryr seg om meg!

Har snakket ut om det hele nå, tror det ordner seg ganske så fint dere, han hadde sin fulle forståelse for det... Er glad i dag! Og bare 11 dager igjen nå! Gleder meg til å se ham igjen nå!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere.

hvor mange dager er det igjen nå da, har mistet tellinga. icon_smile.gif *sender rundt litt pærebruz*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann LilleStineMor!

Så koelig at du titter innom! Nå er det 11 dager til igjen! Tiden flyr av sted!

Takk for pærebrus! Nam-nam!! icon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

10 dager igjen! Nå kiler det voldsomt i magen min her! Må tro jeg gleder meg!

Kan nesten ikke vente lenger, eier ikke ro i rævva om dagen...

Gledersegklemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Så nettopp en gla' melding i dagboken til Tuva, vil bare si lykke til og gratulerer en masse!

*klemmer Tuvavennen enda mere* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilyvennen, du er god du!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif Takker masse for hilsen i dagboka mi! icon_smile.gif Det varmer at du bryr deg, selvom du ikke går i babytanker selv!!! *klemmer masse på Lilyen*

10 dager igjen til din kjære kommer hjem ja!!!!! Vi tar en skååååål på det!!!! Skååååååååååååååål!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager igjen!!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Skåler med juiceglasset høyt hevet! icon_wink.gif Nå er det snart bare 1 uke igjen!

Håper du får en fin dag, Lily !!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ser at Tuvavennen er glad for tiden, hvorfor ellers skulle hun stått opp klokken ti på halv syv om morgenen for å skrive på min tråd???

Neida, bare vær glad du Tuva, det er vel fortjent! Har hatt en fin dag så langt, håper det er gjensidig.

Bare 9 dager igjen nå, hva kan jeg si? Vi glær oss!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

8 dager igjen! Merkelig at vi nå kan snakke om "neste uke"når det kommer til noe i vil gjøre!

F.eks: Jeg fikk så lyst til å gå på kafe og spille Trivial Pursuit (kjempegøy, tro meg), hvorpå han svarer "men det kan vi jo gjøre neste fredag etter skolen vennnen min, ellerhva?" Liker den der "neste uke", neste et eller annet kommentaren. Nok et bevis på at det ikke er lenge igjen! Gleder meg!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen!! icon_smile.gificon_smile.gif

Neste uke ja... Nå kan dere snakke om neste uke!! Så morro! Da betyr det at det hvertfall ikke er lenge til!!!! icon_wink.gif

Det er en verdig sak å skåle for! icon_smile.gif Skååååååååååååååååååååååååål!!!!!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tristessa

En uke igjen nå! Gleder meg så inn i granskauen vilt at magen hopper bare jeg tenker på det! Er så glad! Skal skrive mer vettugt senere, vil ut i solen nå...

Masse glade klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen!!!! Skååål!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Er det fint vær hos deg i dag også???

Her hjemme så regner det og er overskyet. Ikke noe artig i det hele tatt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ikke lenge nå!

Her er det ganske fint faktisk, kanskje det blir litt soling i dag og? Håper du og får fint vær Tuva!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fint vær jeg, Lily.

Bare overskyet og ikke noe særlig varmt heller.

Nå ser det ut for at det kan begynne å regne snart også. icon_frown.gif

Håper det kan blir fint her jeg også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...