Gå til innhold

Den mest irriterende tråden som finnes...

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Herlig vær ja, har kost meg flere timer i solen nå og begynner virkelig å bli den lille negeren jeg egentlig er... Livet som mulatt er jammen deilig dere! *skåler i pærebrus*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

27 dager igjen! Juhu! Snart skal jeg til byn med en venninne for å feire det fine været som stråler over vår flotte by... Ahhh!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 dager igjen!! icon_smile.gificon_smile.gif

Flott vær i dag også! Jeg skal ut i solen og kose meg straks.

Kos deg i by'n i dag da!!!

Solklem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Nettopp kommet hjem fra byen nå, er så herlig vær ute at jeg skal sole meg nå... Er blitt så glad i solen! Nesten litt for glad jo...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

26 dager igjen! Dette går så fort at jeg nesten holder på å få kalde føtter... Har vært litt skremt i det siste. Jeg som har hatt en nesten singellik tilstand i to år skal plutselig se kjæresten min hver dag? Hjelp?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 dager igjen!!!!!!!! Thjohooo!!

Det går nok så bra når han kommer hjem vet du! Ikke få kalde føtter. Tenk på hvor mye dere skal kose dere sammen da! icon_wink.gif

Kos og klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Jeg vet, jeg vet! Kalde føtter kommer og går, men men, sikkert bare nerver... Gleder meg nemlig veldig mye og...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

25 dager igjen! Juhu! Går som det suser dette! Kiler mer og mer i magen for hver dag som går! Gleder meg sånn nå! *hopper og danser rundt*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager igjen ja.....

Tenk at vi startet nedtellingen på 66 dager!!!! De dagene har flydd avgårde!!! Kanksje de har hatt vinger...??? icon_wink.gif

Men uff, solen har sviktet meg i dag. Den har vært gjemt bak regntunge skyer i hele dag..... icon_frown.gif Da blir jeg ikke noe brun og fin......

Det er meldt fint vær i morgen, så jeg får bare krysse fingrene!

Håper du har det bra Lily. icon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

24 dager igjen nå! Skal si tiden har flydd siden denne tråden ble startet! Har det bra jeg, hadde bare den verste heldagsprøven noensinne i dag...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

HVor mange dager er det nå sier dere?

Hmmm... tenke...tenke...telle...telle... *gir opp*

Merkelig hvor fort tiden går når man teller ting. Dager for eksempel. Eller bananer! icon_smile.gif

Jaja. icon_biggrin.gif Nå kommer han i hvert fall hjem snart Lily! Hurra og tenna i tapeten for det icon_eek.gif)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Gleder meg sånn! Gleder meg! Gleder meg! *dårlig i halsen og drikker te*

Kan nesten ikke vente mer! *hopper opp og ned på stol* Kjekt å høre fra deg Hope!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her telles det for harde livet!!! icon_lol.gif

Tenk at vi begynt på 66 dager og nå er vi på 24!!! Vi har virkelig vært flinke, ikke sant Lily??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Utrolig flinke er dere alle til å telle. Jeg bare henger meg på jeg... kan ikke telle ordentlig en gang. Matte har aldri vært min greie icon_smile.gif

Men nå kommer han snart igjen! *gleder meg for Lilys skyld*

Jeg for min del er så stygg at ingen gidder å voldta meg en gang! *Sukker stille, og ser ned i bakken* icon_frown.gif

Hvordan gikk det forresten med alle prøvene dine Lily? *Nysgjerrig, følsom, dusjsangerengel* icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Klemmer fra ................................................. fortsettelse linja under............

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...