Gå til innhold

Hva betyr dette?

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Gjest Kan en moderator vurdere denne t

Jeg synes en moderator bør vurdere denne tråden.

Hvis dette er en intern tråd mellom to brukere som snakker et uforståelige språk som eksluderer alle andre, er det betenkelig.

Hvis dette er en tråd som harselerer over folk som stiller "dumem spørsmål" a'la "liker han meg?", "hva mente han med det?", osv. er også det betenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camelia
Å nei, dette er ikke ham. Dette er han som er gift. Nevnte jeg ikke det?

Men nå tror jeg at alle her har alle fakta som trenges for å hjelpe meg med spørsmålet mitt.

Åååå! Nei, det sa du ikke! Da stiller jo saken seg heeelt annerledes! Men jeg er veldig glad for at du har fått det svaret du hele tiden visste var det rette. :Nikke:

La oss få høre hvordan det går, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Men nå kom jeg på en ting:

Dette betyr jo at det må være en heeelt annen grunn til at jeg ble dumpa? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutten det snakkes om

Nå har jeg fulgt med på denne tråden og kan ikke lenger la være å ta del i diksusjonen.

Jeg er da gutten det snakkes om her og jeg er virkelig såret over at du kunne velge å ta dette opp i et formum på denne måten. Dersom det var noe du lurte på kunne du heller tatt det opp med meg dirrekte. Å henge meg ut på et forum som dette er ganske lavmål.

Nei, jeg husker ikke sommeren 03. Og nå er jeg heller ikke interessert lenger. Ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutten det snakkes om

Forresten er jeg homofil og liker å gå med høye heler. Så der fikk du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

også bli dumpet på åpent forum da... :overrasket:

Men en gutt som faktisk glemmer å skrive smilies i en sms er vel ikke sotrt å samle på uansett...

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en moderator bør vurdere denne tråden.

Hvis dette er en intern tråd mellom to brukere som snakker et uforståelige språk som eksluderer alle andre, er det betenkelig.

Hvis dette er en tråd som harselerer over folk som stiller "dumem spørsmål" a'la "liker han meg?", "hva mente han med det?", osv. er også det betenkelig.

Jeg oppfatter det som litt harselering med "dumme" tråder her inne. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man klager på dette, forumet er jo bare et speilbilde representantene her inne. Unge folk er usikker og stiller (i våre øyne (litt mer moden :) ))dumme spørsmål. Jeg har for lengst sluttet å irritere meg over fjortissene her inne. Noen steder må de få lov til å undre seg. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...