Gå til innhold

Hva betyr dette?

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Gjest Pjusk

Jeg sendte en melding til en gutt om at jeg likte ham og han svarte tilbake at han likte meg også. Men han sendte ikke med noe smiley, slik som jeg gjorde til ham.

Hva betyr det?

Er han bare høflig?

Liker han meg?

Husker han også sommeren '03?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camelia
Jeg sendte en melding til en gutt om at jeg likte ham og han svarte tilbake at han likte meg også. Men han sendte ikke med noe smiley, slik som jeg gjorde til ham.

Hva betyr det?

Er han bare høflig?

Liker han meg?

Det betyr bare at jeg kom deg i forkjøpet! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Det betyr vel verken mer eller mindre enn at han liker deg. :klø: Mangel på smiley kan være fordi han ikke er så glad i å bruke smileyer, det er jo ikke alle som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...glemte smilies. :sjenert:

1. Han er jo høfflig som svarer.

2. Det er det bare han som kan svare på. ;)

3. Du gjorde nok intrykk, klart han husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Det betyr bare at jeg kom deg i forkjøpet! :sjarmor:

Søren.... Ja, det var det jeg tenkte også! Ellers ville han vel slengt på en smiley?

Han er forøvrig 21 år og bor hjemme hos moren sin. Tror du det kan ha noe å si?

Og husker han sommeren '03 da vi møttes i kiosken??? Han sa"Hei!" til meg og smilte vennelig, så jeg vil jo tro at jeg betydde noe helt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pjusk
Dump ham.

Siden du høres så overbevist ut, så gjør jeg det. Tusen takk for hjelpen!!

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten KG - det er jo ikke lett å finne ut av slike ting selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg tror egentlig jeg skal sende ham en melding og fortelle ham at jeg ikke finner meg i slik oppførsel.

SMS er alltid den beste måten å kommunisere på, men nå blir det jaggu ikke en smiley, bortsett fra denne kanskje: :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
:ler: ..jeg tøyser bare.

Ååååå? Javel, for meg er dette skikkelig grunnleggende seriøst. Synes du skal slutte med slikt fjas og fanteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Ok, nå skal du høre:

Hvis det er ham med den blå scooteren du snakker om (en sånn Turbo XPC 22i), så anbefaler jeg deg å la ham seile sin egen sjø. Han er ikke interessert! Og jeg har mine grunner til å si dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva betyr det?

Er han bare høflig?

Liker han meg?

Er dette din måte å gjøre narr av andres spørsmål i forumet på? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå? Javel, for meg er dette skikkelig grunnleggende seriøst. Synes du skal slutte med slikt fjas og fanteri!

Siden dette er grunnleggende seriøst spurt, skal jeg slutte

med fjas og fanteri. Sriøst asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Søren.... Ja, det var det jeg tenkte også! Ellers ville han vel slengt på en smiley?

Han er forøvrig 21 år og bor hjemme hos moren sin. Tror du det kan ha noe å si?

Og husker han sommeren '03 da vi møttes i kiosken??? Han sa"Hei!" til meg og smilte vennelig, så jeg vil jo tro at jeg betydde noe helt spesielt.

Så hyggelig at du gjør narr av andre som kanskje drømmer om menn de har truffet på sin vei eller er usikre på videre kontakt.

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
Er dette din måte å gjøre narr av andres spørsmål i forumet på? :sol:

Gjør nå ikke narr av Pjusk! :fy_fy:

Hun har en liten greie med yngre menn, og den skal hun få ha i fred!

Men altså Pjusk; ikke han med scooter'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pjusk
Så hyggelig at du gjør narr av andre som kanskje drømmer om menn de har truffet på sin vei eller er usikre på videre kontakt.

:sol:

Takk! Og :sol: tilbake til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Gjør nå ikke narr av Pjusk! :fy_fy:

Hun har en liten greie med yngre menn, og den skal hun få ha i fred!

Men altså Pjusk; ikke han med scooter'n!

Hvis du ser nøye på "Pjusk" sine innlegg i denne tråden ser du kanskej at hun harselerer med aløle som spør om noe på KG som har å gjøre med ting hun åpenbart synes er noe de kunne ha funnet ut av på egen hånd.

Men må Pjusk gjøre narr av alle andre som føler for å spørre om ting her på KG av den grunn?

:tristbla:

På vegne av alle som stiller spørsmål om menn og gutter der de er litt usikre på seg selv får jeg bare si at det er beklagelig med den harselering som her finner sted.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Ånei, det kom akkurat inn en sms her (også uten smiley, men jeg skjønner hvorfor...)

Pokkerpokkerpokker! :sur:

Jeg er bare så inn i granskauen dumpa!

Er ganske sikker på at det er den kioskseansen med deg han ikke greier å glemme.

Endret av Camelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Ok, nå skal du høre:

Hvis det er ham med den blå scooteren du snakker om (en sånn Turbo XPC 22i), så anbefaler jeg deg å la ham seile sin egen sjø. Han er ikke interessert! Og jeg har mine grunner til å si dette!

Å nei, dette er ikke ham. Dette er han som er gift. Nevnte jeg ikke det?

Men nå tror jeg at alle her har alle fakta som trenges for å hjelpe meg med spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...