Gjest nattugle Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 HEI ! Jeg lurer på hvordan jenter ser på gutter som er edru når de er på sjekkern. Jeg går ofte ut byn edru,men synes det er vanskelig å sjekke damer. Jeg har godt humør ,har glimt i øye ,jeg har fått høre at jeg har bra utseende, men likevel rusler jeg ensom hjem etter stengetid. Hva synes dere jenter om gutter som ikke drikker? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 syns det er flott med gutter som ikke drikker når de er på byen jeg,og syns det er rart at du må gå hje alene. er du sjenert? ikke noe grunn til det,for jeg vet du har mer sjangs på jentene du,enn de innpåslitne,ekle og fulle guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Selv er jeg drittlei av å være full på byen, Dersom jeg er ute, er jeg alltid den som drikker minst- og da er det herlig å treffe noen å snakke med som heller ikke er drita full. Ikke minst fordi jeg foretrekker å bli kjent med en gutt når han er 100 % seg selv. Men det betyr ikke at jeg syns det er galt med gutter som drikker. Kan gjerne ha en type som tar med kompisene på byen og tar seg en 10-12 øl. Jeg vil bare ikke kunnet bli med en hjem som kanskje hadde hatt en helt annerledes oppførsel og tankegang enn førsteinntrykket mitt ble basert på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Fulle gutter på byen er bare dumt. Alle kan seff være litt uheldige en kveld og komme til å drikke litt for mye. Da er det bare søtt (om det er noen jeg kjenner iallfall). Men er helt ok å være edru!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Fortsett å være deg selv. Livet på byen er som regel overfladisk. Kanskje ikke alltid der en finner en partner. Du virker som en skikkelig gutt, det kommer du lengst med. Å finne sin partner med promiller er ikke akkurat den mest ekte måten alltid. Så hold deg til brusen du... så skal du se at det ordner seg for din del også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. mars 2003 #6 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker mye bedre å bli sjekket opp av en edru fyr enn en som er dritings Dessverre er det som oftest de fulle typene som prøver seg på meg da Du får prøve da vet du, i edru tilstand. Det verste som kan skje er vel en liten avvisning? Og den hadde du jo da fått selv om du hadde hatt noen øl innabords Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sia Skrevet 20. mars 2003 #7 Del Skrevet 20. mars 2003 HEI ! Jeg lurer på hvordan jenter ser på gutter som er edru når de er på sjekkern. Jeg tenker meg at du har en god grunn til å ikke drike, men kan ikke du tenke deg å ta noen glass rød/hvitvin og slape av neste gang du er på byen, så for du ta en prat med noen jenter helt avslapet, og ikke tenke på at du skal ha henne i senga eller med hjem, men bare bli kjent og ta en kopp kaffe sammen kanskje senere, vis hun er det rette for deg. Hilsen utleningen. håper du kjønner hva jeg har skrevet. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mars 2003 #8 Del Skrevet 20. mars 2003 Steintøft å bli oppsjekket av en edru fyr og være edru sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. mars 2003 #9 Del Skrevet 20. mars 2003 Å bli sjekka opp av en full fyr, er bare det dummeste Null sjarmerende, blah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå