Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2002 #1 Del Skrevet 23. februar 2002 Sitter her og venter på min kjære samboer som er dørvakt i natt.... *zzzz...* Ups! Skulle holde meg våken jeg ja....zzz... Har klasket masse iskaldt vann i ansiktet, gått ut med bikkja, tatt en kald dusj, lest Isfolket.... Men jeg er like trøtt!!!!! Har SÅ lyst til å legge meg sammen med ham inatt. Er redd for at jeg kommer til å bli funnet liggende over dataen en gang etter 04.00 inatt (he he, den himle-med-øynene-smileyen er dritsøt!!!!) Kanskje jeg skal sende ham en SMS.... Noen flere som har natte-ravner til kjæreste? *zzzzzzzzz*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 Har ingen kjæreste som jobber nattevakt, men jeg er som regel våken halve natten likevel... Sover aldri særlig bra... For å holde deg våken kan du jo drikke masse kaffe eller SoloPluss. Det fungerer på meg når jeg er søvnig, og det er nødvendig at jeg er oppe. For min del hadde det vært flott om jeg kunne klart å sove bedre. Men jeg vil ikke proppe meg full med piller. Det går vel over etter hvert! Flere enn meg som sliter med å sove, få sove eller sover urolig? Får som regel ikke mer enn 3-4 timers søvn. Slitsomt! Du får tenke på hvor flott det er å ha en kjæreste, og hvor glad han kommer til å bli når han ser at du er oppe! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 23. februar 2002 #3 Del Skrevet 23. februar 2002 jeg vet hvordan du har det ja...forloveden min jobber også mye nattskift...(men skal snart begynne i ny jobb- gleder meg..) jeg tenkte også at jeg skulle holde meg våken til han kom hjem i natt men hvem sovna leeeenge før midtnatt....joda det var meg det.. har ingen gode råd for å holde seg våken enn å drikke kaffe i hauger og lass, eller så kan man jo sette på en treningsvideo og trene en time... klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vekten Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Hope. Et tips til ditt søvnproblem er at når du legger deg for kvelden så tenker du ikke på å sove i det hele tatt. Tenk for deg selv: "OK får jeg ikke sove så slapper jeg i alle fall av"! Det hjelper! Da er du mye mer uthvilt om dagen også. Lykke til 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Får ikke sove jeg heller... prøver å slutte med pillene, jeg blir trøtt hele tiden av dem. Det er nok lurt å prøve å slappe av, men det lureste er nok å finne årsaken til søvnforstyrrelsene og gjøre noe med dem... Noe annet enn å proppe i seg piller, det løser jo ingenting i lengden. God natt, alle sammen!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei! Jeg jobber skift, og jeg bruker det tipset som Vekten kom med. Det virker helt ypperlig 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-02-26 23:32 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå