Gjest [email protected] Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal til Praha i september og tar også gjerne mot råd og tips. Markeder er jo alltid spennende så kom gjerne med anbefalinger. Vi har ikke bestilt noe hotell enda. Er det noen som har reist nedover på lykke og fromme? Eller bør vi bestille på forhånd? Er det noen som vet om det finnes mange internettcafeer der jeg plasserer min kjære mens jeg shopper på Bata? Hei. Var i Praha i nov i fjor. Fantastisk flott by. Bodde på Sas Alcron. Dyrt...men verdt pengene. Super service.. Ville nok ikke tatt sjangsen på å reise uten å ha hotellet klart.
Gjest [email protected] Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 Hei. Var i Praha i nov i fjor. Fantastisk flott by. Bodde på Sas Alcron. Dyrt...men verdt pengene. Super service.. Ville nok ikke tatt sjangsen på å reise uten å ha hotellet klart. Bata var flott...men nesten for mange sko å velge mellom. Ellers anbefales St.Vitus katedralen...Reis gjerne dit med trikken. Mange koselige uterestauranter....åpent på høsten også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå