Gjest gotthard Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 for ca 6 mnd siden traff jeg ei hyggeli jente på nett , vi var først ute en gang og spiste og greier og blei da enige om og ta neste gang hoss henne eller meg. god mat , rødvin og greier.. hadde det kjemmpe hygeli vi , gikk og la oss seint , lå og prata ei stønn før vi sovnet. neste morgen er hun sur og ber meg gå og helst ikke kontakte hun noe mere , jeg spurte så klart hva som var galt og fikk et svar jeg blei veldig overasket over.. "når jeg ikke er deili nokk for deg til at du gidder og prøve deg en gang så kan du til helvete komme deg ut"!!!!!! spoler lit tilbake i tid , til den tiden da jeg liksom lærte hvordan man skulle behandle en kvinne , da lærte jeg at man ikke skulle benytte første sjangsen man fikk , men heller vente lit ekstra og da få det med respekt. jeg ville så klart hive meg over den stakkars dama jeg om jeg mente det ville ha noe for seg , men trudde faktisk at de fleste damer satt pris på at man ikke heiv seg over de , at man viste at man respekterte de osv... hadde veldig lyst til og beklage meg til hu på mc-donald da , forlange en cola og si "min x date forstår meg ikke".. er ikke no rart vi mannfolk har problemer med og gjøre ting rett.... forventer ikke noen råd ang hu dama , har ikke hat kontakt med henne etter det , men hva er det dere vil egentli???? kansje jeg skremmte hu med snorkinga mi?hmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Hun ble vel tydelig litt skuffa over at det ikke ble noe på henne da! Dessverre er det slik at også kvinner kan være overfladiske og verdsette feil ting. Skjønner meg heller ikke på henne...Antakelig er hun av den typen som ikke er vant til at man venter med sex til litt senere...Godt at du slapp å ha noe mer med henne å gjøre, Skidrow! Syns du oppførte deg eksemplarisk, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Skidrow Jeg er faktisk litt stolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Heh, skulle nesten tro vi hadde vært bortpå samme dama, skidrow For noen år siden datet jeg en dame som ganske tidlig sa fra at hun hadde litt problemer med sitt forhold til sex akkurat der og da, og helst ville vente litt med "the heavy stuff". Greit nok, jeg tok det kult og ventet. En kveld etter endel å drikke gikk vi så langt som vi kunne uten å gjøre akkurat det hun hadde bedt meg om å ta det med ro med. Dagen etter var hun sur for at jeg ikke hadde fullført . Hvilket i hennes tilstand den kvelden hadde vært så godt som synonymt med voldtekt ... Tror ikke du skal la akkurat denne opplevelsen føre til at du endrer stil, skidrow. Damene som ikke tåler at dere blir litt kjent før du lemper'n inn er ikke nødvendigvis så mye å spare på. Om ikke annet får de vel faen ha vett til si fra selv. Du hadde kanskje ikke vært så veldig vanskelig å overtale hvis en hånd hadde funnet veien under boksern din i løpet av natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 wow! skidrow, det er det jeg kaller eksemplarisk ridderoppførsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 Enig med resten her! Ei slik dame fortjener ikke deg! Hvis hu var gira på noe mer kunne hu jo bare prøvd seg på deg. Nei, oppfør deg likedan ved neste kjæresteemnet du møter, så er sjansen stor for at du får deg ei bra dame! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 mulig dere missforstår lit her nå. jeg er ingen helgen eller noe , trur faktisk de fleste gutter tenker slik. og klart jeg hadde lyst , og om hun hadde gitt et klart inntrykk av at det var klar bane så hadde jeg ikke lakt meg på magan og skriki voldtekt for og si det slik.. tingen er at det er vanskelig og tolke signalene deres , og ligge på armen kan bety bare og ligge på armen , og stryke over bryste kan bety bare det , men noen bruker sikkert det som tegn også. så det ender med at du er forsiktig forde du ikke vil ødelegge noe og ødelegger alt , tenker du da en annen gang at her er det bare og hive seg over , så får du juling og blir abnnmeldt. jaggu ikke let og væra kar nå lenger nei!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Du er helten min! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg skjønner godt at du kan bli frustrert. Kommunikasjon er nok stikkordet her. Går det ann å si at du har kjempelyst på henne men at du vet at hun vil vente og at det selvfølgelig er helt greit - skulle bare mangle. Det ville funke helt fint for meg bortsett fra at det nok ville være meg som spurte Lykke til neste gang! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis hun var så hypp etter et nummer, kunne hun jo ha hintet frempå selv også, da... Jeg synes du oppførte deg helt greit, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 De aller, aller fleste ville satt pris på slik oppførsel, Skidrow! (og de aller, aller fleste vet hva de skal gjøre hvis de vil noe mer enn å ligge på armen og snakke)! Bra for deg at du ikke treffer henne noe mer, tenker jeg! Du er god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har en venninne som alltid har fått masse oppmerksomhet pga sitt utseende, mens hun enda ikke har opplevd at en mann virkelig elsker og respekterer henne for den hun er. Jeg tror det kan ha gjort henne slik hun er i dag- hun snakker kun om ting som har med utseende og sex å gjøre. Det virker som om hun tror at det er det hun er- bare et pent fjes- og når en mann avviser henne på det seksuelle plan(noe som har skjedd ca 2 ganger...) blir hun dritfornærmet og veldig lei seg... Det blir som om de avviser hele hennes person fordi hun har lært seg at det er sex som er viktig- og at sex alltid er det menn er ute etter. Jeg vet ikke jeg Skidrow.... Ville ikke ofret noe mer tid på denne jenta jeg. Du virker som en bra fangst , nei ingen helgen, men det er jo det det står respekt av. At du har lyst, men fortsatt vil vente. At du har et verdisyn som overvinner dine kroppslige lyster, er definitivt noe de fleste jenter vil sette stor pris på i et langvarig forhold. Du kan finne ei som passer bedre sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. mars 2003 #13 Del Skrevet 18. mars 2003 Hun har da ingenting å være sur for. Det er år 2003, og det er faktisk "lov" for kvinner å ta det første skrittet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 20. mars 2003 #14 Del Skrevet 20. mars 2003 For et skrullete kvinnemenneske, drit i henne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. mars 2003 #15 Del Skrevet 20. mars 2003 Skidrow, du er kjempesøt! Dama må jo være skjør....!!! Glem megga og se fremover......Syns ikke du skal forandre taktikk - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #16 Del Skrevet 21. mars 2003 Skidrow du er jo en superfyr Hadde ikke sparka deg i ræve jeg da. Om jeg hadde hatt date med deg nei. Jeg har aldri sex første kvelden. Er ikke ute etter one night stands nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #17 Del Skrevet 21. mars 2003 nå skal jeg si noe nytt: jeg skjønner meg faktisk på henne. jeg kunne godt hatt sex første daten med ekskjæresten min, men kanskje like greit jeg hadde mensen...men jeg ser ikke på meg selv som billig for det...ja, du oppførte deg fint og hun hadde da en merkelig oppførsel, men jeg kan godt ha sex første daten...faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 24. mars 2003 #18 Del Skrevet 24. mars 2003 Syns det hørtes noe rart ut jeg da!! Hvis hun ville ha seg et nummer så kan hun vel ta initiativet! Hørtes ikke ut som om dama var særlig sjenert.. Uansett hadde hun ikke trengt å oppføre seg på den måten!! Nei, jeg ville satt pris på oppførselen din jeg hvertfall! Lykke til på neste date! Klem Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2003 #19 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg ser ikke på de som har sex første daten som billige , om de ikke har 360 dater i året da vel og mærke.. jeg har selv valgt og ikke ha det , om jeg for alltid vil holde på det veit jeg ikke , men tingen var her at jeg mener jeg ikke fikk klare signaler av hu om at det var bare og stå på , og jeg prøvde meg da heller ikke noe som da resulterte i at jeg fikk fyken ........ så dette er ikke ment som no moralske greier så når jeg da ser at noen prøver og snu det lit dit at jeg trur jeg er bedere en de så tar de feil , om ikke jeg har misforstått da og det da er jeg som tar feil i at noen prøver og anntyde osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #20 Del Skrevet 25. mars 2003 skidrow: er du single? og i tilfelle, kan jeg ringe hvis ting her viser seg å ikke funke? mann etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå