Gå til innhold

"The Secret"


Gjest Ben & Jerrys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har sett "The Secret" flere ganger. Passer veldig godt med hva jeg tror på, i hvert fall.

Uansett hva en tror, så må den da virke fascinerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ben & Jerrys

Ja, jeg har selv sett den (foreløpig) èn gang. Og jeg syntes den var såpass fantastisk at jeg straks etter bestilte den på nettet.. (Hadde lånt den..) Så jeg lurer bare på om alle synes den er like bra som jeg synes :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes The Secret er en kjempebra film å ha i hylla, som man kan ta fram når man trenger det. Selv velger jeg å trekke ut essensen og liker godt den tankegangen. Man blir veldig motivert!

Det eneste negative synes jeg er det ultra-amerikanske, der man hele tiden skal måle lykken i hvor stort svømmebasseng man har. Men det er vel kanskje sånn de må vinkle det, for å få den jevne amerikaner til å forstå? Når man ser bort i fra det, og fokuserer på at du kan få alt du vil her i livet (og at den indre lykken tross alt er det viktigste!), passer det bedre for meg og mitt.

Heia The Secret!

Edit: Kul tråd! Har ventet på denne ;)

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ben & Jerrys
Jeg synes The Secret er en kjempebra film å ha i hylla, som man kan ta fram når man trenger det. Selv velger jeg å trekke ut essensen og liker godt den tankegangen. Man blir veldig motivert!

Det eneste negative synes jeg er det ultra-amerikanske, der man hele tiden skal måle lykken i hvor stort svømmebasseng man har. Men det er vel kanskje sånn de må vinkle det, for å få den jevne amerikaner til å forstå? Når man ser bort i fra det, og fokuserer på at du kan få alt du vil her i livet (og at den indre lykken tross alt er det viktigste!), passer det bedre for meg og mitt.

Heia The Secret!

Edit: Kul tråd! Har ventet på denne ;)

Hehe, ja, det er litt sånn "halleluja" i forhold til penger og sånn innimellom.. ;) Men jeg gjennomgår en vanskelig periode følelsesmessig og mentalt for tiden, og det var dèt aspektet av den som appellerte til meg. Om jeg tiltrekker meg penger eller ikke er liksom ikke øverst på lista, for å si det sånn.. (Jaja, kommer det på kjøpet, skal jeg da ikke klage, men... Haha..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hører stadig om "the secret", men har enda ikke helt skjønt hva det er. Er det noen som kan forklare meg litt om hva det dreier seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Secret handler om "The law of attraction". Rett og slett en veiledning om hvordan du må tenke for å få alt du vil her i verden. Høres kanskje banalt og rart ut når jeg sier det på denne måten, derfor anbefaler jeg heller alle å SE filmen og danne seg en egen mening.

Sjekk ut hjemmesiden til The Secret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er litt sånn "halleluja" i forhold til penger og sånn innimellom.. ;) Men jeg gjennomgår en vanskelig periode følelsesmessig og mentalt for tiden, og det var dèt aspektet av den som appellerte til meg. Om jeg tiltrekker meg penger eller ikke er liksom ikke øverst på lista, for å si det sånn.. (Jaja, kommer det på kjøpet, skal jeg da ikke klage, men... Haha..)

Nei, penger sier vi ikke nei takk til! :ler: Lykke til med det mentale arbeidet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ben & Jerrys
Nei, penger sier vi ikke nei takk til! :ler: Lykke til med det mentale arbeidet!

Det samme til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, penger sier vi ikke nei takk til! :ler: Lykke til med det mentale arbeidet!

Jeg mener selvfølgelig: Jeg er rik, jeg har nok penger, jeg er lykkelig.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_cille_*

Har sett filmen og syns den er helt fantastisk!!!!!

Ser nå at jeg faktisk har levd etter "the Sicret" så lenge jeg kan huske, men uten å være klar over det. Og det de sier er sant, jeg har oppnådd alle målene mine så langt i livet, selvom flere av de har virket ganske så urealistiske :)

Så jeg anbefaler virkelig den filmen, men keep in mind, det er viktig at du 100% overbevist om at det fungerer eller så fungerer det ikke ;) Selv det mest umulige er mulig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest kaffedama

Jeg har nå laget en tråd om the Law of Attraction inne på religion og livssyn, for å diskutere mer om prinsippene bak og ikke selve filmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den og synes den er veldig bra. Jeg tror 100% på the law of attraction. Jeg bestilte boken fra Amazon og holder på å lese den nå. Det er litt annerledes å lese boken fordi informasjonen synker litt mer inn i hjernen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har boka, men har ikke begynt å lese den enda. Hvordan er det å lese den egentlig? Blir det tungt, eller går det greit? Sånne typer bøker blir ofte litt... ehhh... det går litt trått synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går veldig fort å lese boken fordi den er lettlest og sidene er jo "korte" liksom. Boken er like bra som filmen, synes jeg. Den bir ikke kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, vet ikke om denne tråden fortsatt er i bruk, men jeg vil bare si at jeg har sett The Secret og jeg synes den er utrolig bra :jepp: Jeg har selv vært åpen for budskapet i filmen fordi jeg trengte sårt et håp om at ting kunne bli bedre, og umiddelbart etter å ha sett filmen føltes det ut som en hel ny verden åpnet seg for meg.. Jeg så ting på en helt ny måte og følte en stor lettelse. Jeg tror kritikerne henger seg opp i den markedsføringen som er gjort, og at det kan virke litt pompøst iblant, men har man et visst åndelig liv og ser forbi all hypen og mrkf.stuntet så kan man virkelig berike livet sitt... :love: sjekk ut denne siden http://ted.thesgrprogram.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå kommer det Secret med Norsk undertekst. Forhåndsbestill på

www.networkshop.no, der er det også flere andre bøker innen personlig utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det Secret med Norsk undertekst. Forhåndsbestill på

www.networkshop.no, der er det også flere andre bøker innen personlig utvikling.

Her finner dere masser av the secret, skrevet på norsk :)

www.pspdesign.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...