Gå til innhold

Et nytt liv!!!


aba

Anbefalte innlegg

Hei og hå!!

Nå er det helg, og jeg tror jeg skal komme meg hjem. Min kjære skulle lage middag, så det skal bli deilig!!!

Det skal bli godt å få to dager fri fra jobb, men det blir mye jobbing på huset som tar mer og mer form for hver dag!! Det er utrolig artig å jobbe på noe som er sitt eget! :D :D :D :D :D

Babisen har det bra tror jeg. Det vil si at den er utrolig aktiv, og jobber der nede flere ganger om dagen. Blir faktisk litt nervøs om det er stille litt for lenge, men babisen må jo få sove litt også :D

Noen minte meg på i dag at jeg kunne få en laver avgiftsklasse på firmabilen fordi jeg har så mye yrkeskjøring!! Belive it or not men jeg får 11,000 lavere skatt. :D :D :D :D :D :D Jeg fatter og begriper ikke at jeg ikke tenkte på det selv. Det er jo helt sprøtt at jeg ikke gjorde det!!!! Så istedet for 19000 i restskatt får jeg maks 8000,- Det er bare vidunderlig!!! Livet er herlig!!

Takk for hilsen 30+

God helg alle sammen, og God Påske til de som drar på fjellet!!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Her er det ikke masse å gjøre. Alle er liksom dratt på fjellet, eller de har fri av andre grunner!! Jeg skla ikke være så lenge her i dag. Tror heller jeg prøver å komme meg ut til huset, og ser om det er noe jeg kan hjelpe mannen med!!

Kanskje jeg blir nødt til å sitte i solveggen :( Det er ikke akkurat leit det heller. Bedre påskevær skal en lete lenge etter tror nå jeg da!!

Babisen har det bra! Og det er da enda godt.

Gleder meg enormt tilå holde den i armene mine og kose!!!! Leste forresten dagboken til Klips i dag, og antalglig er hun i full gng med å føde!!!!

Det blir spennende fremover, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen og håper alle har hatt en fin påske!!

Jeg har jobbet og jobbet i påsket, så det har blitt liten ntid til å slappe av, men nå er vi kommet så utrolig langt på huset at det er en fryd :D :D :D

Var hos legen i dag, og det var helt fint alt!!

Hjerterythmen var 146 og jeg lå akkurat over streken! Hadde lagt på meg litt igjen da, og regner med at det meste kom fra en påske med litt for mye godis!! Tilsammen 5 kg opp. Det er kanskje ikke så mye likevel??

Jeg skal ned det og litt mer etterpå, så det skal ikke være noen tvil altså!!

Tror jeg drar hjem snart, det er jo så deilig vær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann Aba.

Er her fremdeles en gang i blant jeg, men rekker sjelden å skrive noe særlig før det skrikes i stuen :-?

I dag ble det en hilsen til deg.

Håper alt fremdeles er bra med dere alle tre.

Mmmm, det lukter baby av alt her nå, ikke minst av meg.

Verdens deiligste lukt, vel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Nå sluttet jo egentlig aba å henge her inne, til fordel for NM sidene, men jeg håper jeg blir tilgitt dersom jeg avslutter dagboken for henne.

Aba fikk nemlig en sønn i går kveld :D

GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...