Gå til innhold

Tinesols trønderliv

Bokormen

Anbefalte innlegg

Velkommen hit, her skjer det ikke mye om dagen :)

Men ja, vi er noen suckers for looooove :love:

Vi bodde fra hverandre fra vi ble sammen og faktisk i 4,5 år, før jeg flyttet til Trondheim og vi for første gang bodde i samme by! Utrolig at det holdt... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærligheten holder den vet du. Hvis den er ekte. :) Og så er det utrolig hva man gjør for den. Jeg pendlet hver uke i nesten et år jeg. 60 mil :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt utrolig hva man orker når man er skikkelig forelska :) men snille jenter som vi er, så får vi vel fine kjærester til slutt også... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Tine. Artig å "finne" deg her inne! Så bare nicket ditt på et innlegg om brudebilder. Var ikke vanskelig å skjønne hvem som skjulte seg bak nicket ihvertfall. Thihi ;)

Jeg jobber med et prosjekt om studenter og tannhelse nå om dagen, hadde vært genialt å fått tatt en kaffe med deg en ettermiddag om du har tid og lyst. Mye jeg lurer på nemlig.

Hvis jeg skal røpe min identitet trenger jeg vel ikke si annet enn at vi begge er gode bekjente av Ice-Raven (ha ha) :D

Endret av Hulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Om jeg gjetter rett, har vi begge vært i bassenget til Bjørnar på fest? :)

Send meg en pm, så skal du få nr mitt, også kan vi ta en kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg legge igjen noen spor:

*traske klaske trampe hoppe traske klaske trampe hoppe

...ta av de sølete gummistøvlene og beundre verket mitt* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe var det et hint Svimle??

Ja, det har vært litt dødt her i det siste :)

Liten oppdatering da, idag har jeg jobbet bare halv dag, for hadde en legetime. Fastlegen min hadde vist sluttet. Jasså ja? Det sa de ingenting om når jeg ringte... men men, samma det, jeg fikk ei super dame istedet, så jeg er fornøyd :) Skal prøve NuvaRing istedet for Loette en periode, og skal utredes for mulig matallergi/sykdom i mage/tarm, da magen min aldri vil være helt på lag med meg. Har vært sånn i 1,5 år nå, så var jommen på tide at jeg tok meg en tur til legen. Tok litt blodprøver åsånt idag, skal inn igjen fredag neste uke og få resultatene og finne veien videre!

Ellers rørte jeg blåbær i helgen, så idag hadde vi pannekaker med blåbærsyltetøy og tomatsuppe til middag. namnam :)

På søndag var mor&halvsøster til sambo her på elg-middag, det var nydelig (sambo er god kokk!) og veldig koselig :)

Nå må jeg hvile litt på sofaen etter middagen, gjesp!

Og Svimle, du får vaske etter deg, og etterpå skal du få kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke hint, synes det bare er så kjedelig å skrive *spor* ;)

*rydde, vaske og sette seg ned og vente på en kakebit - åssen kake er det?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var brownie... :spise:

Og ja, mye koseligere med det du la igjen enn bare *spor* :)

Ny dag, nye muligheter! Idag erre jobbings, så hjem via apoteket, skal prøve NuvaRing... spennende spennende, også får jeg kaffebesøk i løpet av ettermiddagen, da blire skravling og kos i sofaen. Blir nok en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da er september godt i gang, og jeg har brukt dagen idag så langt på å se film (Knocked up, mye bedre enn jeg trodde... hihi) og planlegge julegaver.

Så langt tror jeg at det blir noen gavekurver til de jeg gir "større" gaver til, med egenproduserte "varer" :) Har planlagt til nå:

• Hjemmelagde kubbelys
  • Hjemmelagde såper
  • Strikkede og tovede tøfler
  • Hjemmelagd godis
  • Selvdekorert kleshenger med mottagerens navn på
  • Kalender med bilder og sitater
  • Evt en god bok..??

Har kikket mye på Panduro idag, og funnet mange fine veiledere, bl.a. til å lage såpe, lys og drops, så vi får se om jeg finner noen kurver og det jeg trenger etterhvert :)

Nå skal jeg begynne på middagen, blir tidlig kveld idag og (har lagt meg før 23 fredag og 2130 lørdag!!!). Er veldig sliten om dagen, og det var jo ikke så rart, da jernlagerne mine er langt under nedre grenseverdi for det som regnes som normalt... hehe Bra jeg har kjøpt fler jerntabletter, nå må jeg bare være flink til å ta de og :sjenert:

Endret av Bokormen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som kjempeflotte gaver!

Og grattis med nytt nick, trodde du hadde fjernet dagboken din, jeg hehehe.

Må være flink til å ta tablettene dine nå da! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, de ekle tablettene :) Jeg prøver å være flink!

Nei, har ikke fjernet dagboken, bare ikke skrivd noe i den... (eller husket å besøke andres... huff).

Er fryktelig trøtt, merker jeg, legger meg 2130, står opp 0600, og når jeg kommer hjem fra job 1600 er jeg utkjørt, og sovner etter middag. Også legger jeg meg igjen 2130. Skjer ikke mye i løpet av en dag da gitt.. hehe. Blir nok bedre når jernverdiene stiger igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok bedre når jernlageret ditt har funnet ut at det er best å holde seg litt i nivå, ja! :Nikke:

Jeg har ikke hatt for lite jern selv, men har blitt fryktelig trøtt og uopplagt når b-vit har vært fraværende. Kan sove og sove og sove.

Da jeg hadde helvetesild i mars og ble satt på medisiner sov jeg 18 timer i døgnet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, legen trodde først det var B12 som manglet da, men neida. Det var jernlagerne og det frie jernet som var fraværende... hehe

Men blir jo slappfisk uansett.

Heldigvis har jeg muligheten til å hviiiile meg etter jobb, og det er det jeg gjør også :) Og skal bare hvile enda mer i helgen, akkurat som jeg gjorde i helgen som gikk. Lite spennende som skjer når man legger seg 2130 lørdagskvelden, men det er jo fryktelig godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og jeg sover og sover og sover... kommet meg på jobb nå, men kjenner at jeg helst vil sove noen timer til :) Jaja, jeg våkner bare det skjer litt mer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...