Gå til innhold

Tinesols trønderliv


Bokormen

Anbefalte innlegg

Hei Glow, koselig at du stakk innom :) Og takk for hilsen!

Svimle: ja, nå er besøket dradd igjen, dro imorges når jeg dro på jobb. Hatt det kjempekoselig, men er litt slitsomt med smekkfullt hus :D Neste helg drar sambo og jeg hjem, så da får jeg se de igjen. KJempegodt!!!

Hva har dere gjort i helga da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Lørdags kveld var jeg oppe hos naboen mens mannen var på jobb. I går feiret vi bryllupsdagen vår, og avsluttet med migrene hos begge to :ler:

Avslappende helg med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdags kveld var jeg oppe hos naboen mens mannen var på jobb. I går feiret vi bryllupsdagen vår, og avsluttet med migrene hos begge to :ler:

Avslappende helg med andre ord :)

Gratulerer med bryllupsdagen!!! Romantisk med felles migrene.. tihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemperomantisk :lol:

Jaja, dere hadde noe felles da iallefall :)

Hvor lenge har dere vært gift da?

Samboeren og jeg nærmer oss å ha vært sammen i 6 år nå, men har bare bodd i samme by det siste året :D

4,5 år med den ene i Trondheim og den andre i Oslo var ganske hardt, men gikk overraskende flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Vi har bare vært gift i 1 år, men har vært sammen i 8 år :) Av de 8 årene har vi bodd sammen i 6,5 år.

De første 6 mnd bodde vi langt fra hverandre vi også, han i Rogaland og jeg i Troms. Så flyttet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bare vært gift i 1 år, men har vært sammen i 8 år :) Av de 8 årene har vi bodd sammen i 6,5 år.

De første 6 mnd bodde vi langt fra hverandre vi også, han i Rogaland og jeg i Troms. Så flyttet jeg ;)

Fytti katta, vi er to greie jenter som flytter halve landet rundt for kjærstene våre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Fytti katta, vi er to greie jenter som flytter halve landet rundt for kjærstene våre!!!

:Nikke::jepp: *ricki-lake-danse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det ferie, og jeg gru-gleder meg.

Gleder meg MASSE til å komme hjem til familien og alle vennene mine, + være lenge på hytta på fjellet og bare slappe av, men gruer meg til å kjøre 9 timer i bil rett etter jobb... :/

Noen gode tips til å få tida til å gå fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre alene? Lydbøker kan være et bra tidsfordriv!

Sammen med samboer, heldigvis :) Vi har alltid med lydbøker, men ingen av oss er noe særlig glad i det :)

Jeg leser jo ca 2 bøker pr uke i snitt, så elsker bøker, men har virkelig store problemer med å konsentrere meg gjennom en lydbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Jeg skjønner akkurat hva du mener, har det noenlunde sånn selv. Men når vi kjører nordover/sørover og begynner å bli trøtte på sene kvelder og netter, så setter vi ofte på Oluf feks. Altså sånne ting som vi virkelig ler av, og ikke monoton (søvndyssende) opplesing fra bok.

Ellers har vi innimellom spilt "vil du bli millionær" (har laptop), hvor jeg sitter med maskinen og leser opp spørsmålene og vi prøver å svare etter beste evne. Ellers går skravla da, og tiden går.. Vi er liksom mentalt forberedt på å kjøre 200 mil, og da går liksom tiden uansprett. Det samme om vi kjører 45 mil til hovedstaden eller om vi kjører i et par timer til Stavanger.

Finnes mange spennende ting å gjøre, men ikke alt som er like greit å beskrive :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle da! :overrasket:

Hihihi.

TP var godt tips! Det skal jeg gjøre, har jo med laptop uansett :) og vi elsker spørrekonkurranser.

Kanskje jeg må kjøpe noen litt morsomme lydbøker e.l. ja, vi har stort sett prøvd oss på litt tung krim og denslags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da nærmer ferien seg slutt! Var først noen dager i barndomshjemmet med familien, før det var en uke på hytta på fjellet med div familie innom, og de siste dagene nå er i barndomshjemmet igjen :) Deilig!

Svimle: Turen gikk overraskende raskt, nå er det bare tilbaketuren imorgen igjen :D Håper den går like smertefritt :)

Gleder meg ganske mye til å komme tilbake til leiligheten vår, som vi har vært eiere av nå i snart 2 mndr :) Håper plantene lever og at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Regner med å dra i 11 - 12 tiden og være fremme i 19 - 20 tiden. Om det ikke er for mye trafikk gjennom Oslo da!

Blir godt å få en kveld + søndagen sammen, bare vi to, før jobb igjen. Har vært fullt familiekjør hele ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:vinke: Tinesol. Måtte innom å lese i dagboken din. Fint å høre om andre også som flytter langt for kjærligheten :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...