Eowyn Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 Fikk nettopp den grusomme meldingen at en venn av meg ligger for døden....Skrev "mister en venn idag" fordi han ligger på respirator, men skal kobles av den når moren hans kommer til sykehuset, livet hans står ikke til å redde. Han og en kompis hadde kjørt scooter i fylla, kompisen døde momentant. Det er helt grusomt, man blir helt satt ut...Tankene bare svirrer i hodet på meg. At de aldri lærer av andres feil!!! Jeg blir litt sinna samtidig, vet ikke om det er feil av meg. Men å kjøre i fylla er så idiotisk!!!!!!! Hvordan kunne de gjøre noe så dumt??? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Vet hvordan du har det, og skal tenke på deg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Huff så j****g.... :cry: Det er synd at man aldri lærer, og at slike forferdelige ting skjer. Sender deg en klem jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Fy f....så bortkastet!!! Har ikke ord til sånt!!! Sender deg en stooor klem!!! What can I say.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2003 Takk for klemmer, de varmer!! Dere på KG er så SUPRE!!!! Mange klemmer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 Uff, dette var grusomt trist, Eowyn... Og det burde selvfølgelig ha vært unødvendig at sånt skulle skje. Men det hjelper dessverre så lite med etterpåklokskap. Kanskje noen andre kan lære av dette triste som har hendt. Vi mennesker er ikke så flinke til å lære av andres feilgrep; vi må liksom finne tingene ut selv. Uansett, Eowyn, du mister en venn, og du fortjener mange gode klemmer. Alle du kan få. Så mye mer er det dessverre ikke å si; i sånne anledninger blir ordene våre som oftest så utrolig fattige. Tenker på deg! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 17. mars 2003 Tusen takk for det væren.....Ord blir nesten overflødige i sånne situasjoner, men bare en god klem og varme tanker hjelper meg mye på vei. Dere er så gode allesammen, blir helt rørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Føler virkelig med deg. Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Tragisk :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Klem fra meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 Det er kjempe vanskelig og miste noen som står en nær, og ord blir fattige i slike stunder. Håper du og familien til kammeraten din får hjelp av hverandre og utenforstående i tiden fremover. Jeg vet alfor godt hvordan det er og miste et barn, og jeg kan godt forstå at du har det vanskelig nå. det og få beskjed om at liv ikke er til og redde, og man blir sittende og ha nedtelling til en slik grumsom hendelse er helt jævelig, og være til stede når noen blir koblet av en respiratoter er kjempe tøft. Sender deg noen varme klemmer, i dag, og dagene fremover. Hvis du vil kan du sende meg en pm. hvis du trenger og skrike ut noe frustrasjon, eller en skulder og gråte på. det er helt greit. håper det går bra med deg. ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Føler med deg, kjære deg. *Klemme Eowyn hardt og lenge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 18. mars 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 18. mars 2003 Det er kjempe vanskelig og miste noen som står en nær, og ord blir fattige i slike stunder. Håper du og familien til kammeraten din får hjelp av hverandre og utenforstående i tiden fremover. Jeg vet alfor godt hvordan det er og miste et barn, og jeg kan godt forstå at du har det vanskelig nå. det og få beskjed om at liv ikke er til og redde, og man blir sittende og ha nedtelling til en slik grumsom hendelse er helt jævelig, og være til stede når noen blir koblet av en respiratoter er kjempe tøft. Sender deg noen varme klemmer, i dag, og dagene fremover. Hvis du vil kan du sende meg en pm. hvis du trenger og skrike ut noe frustrasjon, eller en skulder og gråte på. det er helt greit. håper det går bra med deg. ta vare på deg selv. Takk for det, er godt å vite!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 18. mars 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 18. mars 2003 Føler med deg, kjære deg. *Klemme Eowyn hardt og lenge* Tusen takk for den gode klemmen Madison!! *Gir Madison en kjempeklem tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. mars 2003 #15 Del Skrevet 18. mars 2003 "Det er i motbakke det går oppover" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 det er alltid like urettferdig og ubegripelig å miste noen vi er glad i....... Gir deg en klem for det er det du trenger nå ikke en hel hau med klisjer som jeg sikkert kunne ha ramset opp..... Sorgen blir i allefal lettere å bære med tiden.... Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, med tid og stunder så begynner jeg nok å se lyst på det igjen...Akkurat nå er bare alt så trist og leit....Klarer ikke å gå på jobb eller noe, er helt tappet for krefter! Men tusen takk for alle klemmer og gode ord.... Klem fra Eowyn til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. mars 2003 #18 Del Skrevet 19. mars 2003 hei, eowyn... kan ikke komme på noe fornuftig å si, jeg. føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 19. mars 2003 #19 Del Skrevet 19. mars 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 19. mars 2003 #20 Del Skrevet 19. mars 2003 Så trist Eowyn. Vil gi deg en klem og si at jeg er sikker på at du kommer ut av dette som en sterkere person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå