Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 ett kort spørsmål. Er det "normalt" å ha brudebilder av ekskona si? :-? Sikkert dumt spørsmål , men bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Kanskje i en skuff langt nede, men slett ikke på veggen hvis det er det du mener. Hvis det skjer, går det an å bruke sprittusj og tegne briller,b art og djevelhorn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Ikke fremme! Men i album i bokhylla - det er helt OK. Forrige ekteskap er en del av livet det også. Man skal ikke hviske det bort fordi man er i et nytt forhold. Men ikke fremme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Min samboer har vært gift og dersom jeg hadde funnet gamle brudebilder hadde jeg spurt om han vennligst kunne fjerne de!!!!! :o Ikke på veggen ,ikke i fotoalbumet, rett og slett ikke i mitt hus. Ærligtalt,altså!! Nei , det hadde jeg reagert på. Akkurat som jeg skulle ta vare på bilder av min x og sette dem i nn i fotoalbumet! Da hadde det blitt ramaskrik,da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 Så du vedstår deg ikke din fortid altså? Hva om din mann vil vedstå seg sin fortid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 man kan jo ikke fortrenge fortiden heller da!!! betyr jo ikke at han ikke er ferdig med det ekteskapet. men det er jo fortsatt en del av livet! :-? såklart ikke på veggen e.l da.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 Nei, men de kan da vel få lov til å være i skuffen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Hallo? Skal en ikke ta vare på bilder fra fortiden? Det er jo minner! En kan ikke forlange at en kjæreste skal kaste alt som har med tidligere forhold å gjøre? Det har en ingen rett til å kreve. En trenger ikke ha bildene på veggen, men i et album i en eske på loftet kan vel ikke gjøre noe. Ikke akkurat album en viser til venner og kjente, men minner må alle få lov til å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Nefertiti Som jeg skulle sagt det selv...' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Ikke rart det er krig i verden :o Jeg har alle mine bilder fra et langt liv i album i hylla, og der er det også bilder av ekser, selvfølgelig. De er jo en del av fortida mi. Kunne ikke falt med inn at samboern skulle tatt alle bildene av eks-kona ut av sitt album og kastet det, eller lagt det på loftet. Jeg plages heller ikke av at svigerforeldrene mine har familiebilde av samboern, eksen og ungen hengende på veggen. De spurte faktisk om de skulle ta det ned for min skyld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 Vel, da jeg skulle lime bilder i album fra den perioden jeg var sammen med han som nå er min eks, ja da var han allerede en eks, og jeg hadde en ny kjæreste, ja samboer faktsik (jeg er treig å putte bilder i album jeg...) Og da dette går ovet til å blir vår felles album (altså, først bare meg, men glir over i å være for oss begge når vi kommer til det punkt i tid at vi møttes) så valgte jeg å plukke vekk alle bildene av eksen. Ja, det innebærer at det året er litt magert i albumet da, og at enkelte ting er helt borte (som påska som jeg tilbrakte hos hans slekt) men det var måten jeg valgte å gjøre det på. Dette var tross alt bare et forhold som varte i et år, et avstandsforhold. Bildene fra DETTE forholdet forsvinner nok aldri fra mine album, selv om det skulle ta slutt (hvilket det da ikke ser ut til å gjøre, dette er "ment to be") for min samboer er en stor del av mitt liv nå, og det har han vært i snart to år. Brudebilder må kunne aksepteres, men ikke på veggen nei. Brudebilder tas ned fra veggen når man skilles. Men de må da kunne finnes i skuffer eller gjemt på loftet likevel. Men BRENNER jo ikke alle beviser av et tidligere forhold selv om det tar slutt... Men på veggen, nei fy! Det er nå mine meninger i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mustang Sally Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har bilder av min eks-mann i album i bokhylla, samboer har bilder fra sin fortid. De er da en del av livet, disse bildene. Dessuten har jeg barn fra før, og det ville vært velig rart for dem om bildene av faren deres plutselig forsvant! Men ingen sånne bilder på veggen eller stående framme hverken fra min eller hans fortid! Nå er det VI som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. mars 2003 #13 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har bilder av mine ekser - i fotoalbumet - i bokhylla. De skal vekk, men det er kun for å gjøre plass til bøker - ikke for å fjerne eksebilder. Det er jo meg. Mitt liv - og det som gjorde at jeg ble den jeg er. Ville jeg hatt ham - eller dem - hadde jeg vel ikke vært her med min nåværende nå? Men brudebilder på veggen er helt uakseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. mars 2003 #14 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja, hadde jeg hatt et langvarig og mer "seriøst" forhold (eller barn) så ville det vært totalt uaktuelt å fjerne bilder fra den tiden. Hadde jeg allerede puttet dem i album, så hadde jeg sikkert også latt dem stå, som en del av mitt liv. Men helt ærlig så fristet det meg ikke å sitte og lime inn bilder og skrive kommentarer om et forhold som tok slutt. Å skrive kommentarer om å være forelska i en som viste seg å være så totalt annerledes, når bruddet kom. Det var et valg jeg gjorde for min del langt mer enn min samboers, når jeg valgte å legge disse bildne tilside. Jeg har dem, men de ligger i en pose. Det er et avsluttet kapittel av mitt liv som jeg helst ikke vil huske, og derfor ser jeg ikke noen grunn til å lime det inn i album som jeg koser meg med å se i, sammen med min kjære, med venner, med hans familie etc (jeg vet ikke hva de vet om denne eksen engang jeg, som jeg altså var sammen med helt frem til jeg traff min elskede. Og jeg har ikke lyst til å svare på smp. fra mine "svigerinner" på 10 og 12 år om hvem det der er, rett og slett.) Jeg har lagt det bak meg, og ser derfor ingen grunn til å pine meg gjennom å lime disse bildene inn i album. Hadde de allerede vært der, så hadde det sikkert vært en annen sak, da vet jeg ikke hva jeg ville gjort, men slik var altså ikke situajsonen for meg. Men på veggen er bilder av ekser (selv om man var nå aldri så gift og hadde unger) etter min mening upassende. Joda, ungen og sin far, kanskje til nød (besteforedre akseptabelt uten tvil...), men slett ikke brudebilder i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 18. mars 2003 #15 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg er veldig glad for at moren min, til tross for en opprivende skilsmisse, ikke kastet noen brudebilder. Hverken de i skuffen eller de i albumene. Selv om de ble skilt er de bildene veldig kjære for både meg og søsteren min. Selv har jeg haugevis av album med bilder (tar mange bilder og er flink til å sette dem i album) med bilder av ekser. Sambo har mange bilder av sine ekser i plastposer. Kunne ikke falle meg inn å be ham kaste dem eller at jeg skulle kaste mine bilder. Men hadde han rammet bilder av en eks og hengt dem opp i vår felles leilighet hadde jeg trodd det hadde rablet for ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 Mm. skuffer og skap er en ting, ja ta vare på bilder er bra, men man trenger ikke vise dem frem til en stadighet nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #17 Del Skrevet 19. mars 2003 hei igjen Neida de ligger ikke fremme.. må le litt nå.. noen er i albumet. men de reagerer jeg ikke på , men selve "brudebildet" reagerer jeg på .. er sikkert bare sjalu..føler meg helt "dum" som reagerer på det Ja ja.. ikke le :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå