Rakel Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg er så møkk lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Det høres ut som om dere kunne trenge hjelp utenfra. Du kan ikke alltid spille skuespill, da bukker du under og det er ikke bra verken for deg selv eller barna dine. Kan han ha kommet i overgangsalderen? Typisk med depresjon og lignende for mannfolk da...! Liker ikke å nevne det, men kan det være noen annen inni bildet, når han er ute og reiser for eksempel... ihvertfall prøv på et familierådgivningskontor, dere trenger hjelp, dette ser ikke ut til å bedres. Lykke til videre, du fortjener virkelig ikke åleve sånn... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesty Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 - Du sliter deg ut til ingen nytte.........! Hvis din mann er glad i deg, så ville han ikke oppføre seg slik og jeg tror ikke du skal gå rundt og vente på at han skal forandre seg. Siden du var så glad da du var uten ham en stund,ville jeg for alvor begynt å tenke på om det kunne være en ide å leve uten denne surpompen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette hørtes veldig slitsomt ut. Vi du fortsette, bør dere nok ha profesjonell hjelp. Familievernkontoret kan hjelpe, og det er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 ...jeg vet akkurat hva du føler og tenker nå, tro meg, uten at jeg skal si for mye om det..... :-? Men jeg er litt enig med de andre her at det kunne være stor hjelp å få en tredjeperson som kan vurdere saken (familierådgivning e.l). Fortsetter det slik kommer du til å slite deg ut og det er jo hverken du eller familien din tjent med.... Jeg håper for din skyld at ting blir bedre og ønsker deg lykke til!! Og for all del, det er derfor vi er her, nettopp fordi du skal kunne øse ut alt det du vil si.... jeg hører mer enn gjerne... Hører gjerne hvordan det går videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 18. mars 2003 #6 Del Skrevet 18. mars 2003 Dette hørtes ut som en slitsom situasjon. Men, siden dere hadde det så bra før, og at han var så grei og omgjengelig da, så må du jo kunne prate med ham? Kommuniserer dere om slike ting? Det må jo være en grunn til at han "plutselig" har forandret seg sånn? Jeg vet med meg selv at dette hadde jeg ikke kunnet leve med. Det er du som føler det slik nå, og derfor du som må gjøre noe med situasjonen. Familierådgivning er selvfølgelig en god idè, på sikt. Tror du må få ham til å forstå hvordan du virkelig har det på hjemmebane jeg, si f.eks. det du nå har skrevet til oss. Kommunikasjon er viktig, og er Alfa og Omega i et forhold! Lykke til! Du må fortelle oss hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå