Gå til innhold

Hengepupper - turnoff

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Denne kan vel jeg si litt i forhold til....

Jeg liker absolutt ikke TS vinkling på dette. Han gjør sin preferanse til et problem for noen kvinner. Og det er samme jeg har kritisert når kvinner kritiserer og latterliggjør menn med mindre peniser.

Han snakker om lureri fra kvinner med en spesiell type pupper. Det mener jeg er lavmål,- like lavmål som alle mennesker som latterligjør hvordan andre er skapt.

Jeg mener TS selv eier dette problemet. Han har en preferanse som gjør at det ikke er så mange kvinner han tenner på. Det betyr at utvalget for han er begrenset. Han har altså dette problemet.

Det er IKKE noe galt med kvinner som har det TS beskriver som hengepupper. Hvordan disse kvinnene er skapt har faktisk ikke TS noe som helst med. Dessuten er jeg svært glad jeg ikke er i hans sko, når han er så enfoldig at tenningen er så til de grader avhengig av en liten del av kvinnen.

Jeg er helt sikker på at TS går glipp av bekjentskaper med usedvanlig flotte kvinner fordi han har en så snever preferanse.

FLOTT SVAR!! :-D

Jeg skal si deg det, at jeg var helt sikker på at dette svaret ikke kom til å komme.

Jeg var en av de som ble provosert og jeg skrev det over ;)

Men nå måtte jeg bare smile av deg, og tar hatten av for at du har konsistente meninger :)

Du går frem som et meget godt eksempel - tenk hadde alle tenkt som deg.

:klem:

Gjest Gjest_Grim_*
Skrevet
Selv ville jeg ha sett på klokken og kanskje tatt en taxi hjem dersom et ONS viste seg å ha stor og fet ølmage, og en blek og dvask, utrent kropp. Penisstørrelsen betyr lite men hvis den er liten bør den i det minste være tykk. Dersom mannen har en utrent kropp betyr penisstørrelsen ennå mer! Er kroppen utrent og penisen liten og/eller tynn er det bare å stikke og si takk for seg, ja.

Lurer på om det kan ha vært meg du har truffet, når var det du traff ham, sa du?

Jeg har iallefall opplevd damer som har fått det veldig travelt med å få tak i taxi når findressen og skjorta kom av. Løsningen for meg har vært å slutte å gå pent kledd.

Skrevet (endret)
Nei, dessverre, jeg tar ikke hva som helst.

Jeg er glad i sex, og det har jeg ingen problemer med å si, akkurat som mange av dere damer er det.

Likevel skal det noe til før jeg drar av gårde med ei dame.

Nå er jeg fullt på det rene med at damer kommer i alle fasonger, det er ikke det som er problemet.

Hvorfor skal en IKKE fortelle den egentlige grunnen? Spesielt når dama har pusha opp og fyllt i bhèn, da er det vel greit å høre at det ikke funker særlig bra hvis push-upen skal av????

Sitat endret. Trille (mod)

Fordi det ikke er hennes ,men DITT problem at du ikke tenner.

Du får gjøre disse kravene tilsyne før du sjekker opp damen(e)

Det er jo kun en ONS og den eneste grunnen til at du vil si det til en kvinne,er at du er fornærmet over at DU er blitt lurt.Det er din egen skyld.Du har ikke noe med å såre ett annet mennneske for det er det store sjanser for at du gjør.Vi velger ikke puppene våre mere enn du velger pikken din!!!

Og du kan trøste deg med(om det skulle være noen trøst...) at du blir også eldre og tenningsmekanismene endres...

Endret av CiZi
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dette med pupper er så avgjørende viktig for deg synes jeg du burde snike det inn i samtalen før klærne tas av. Ok, da mister du noen, men beholder kanskje noen som har det du ser etter.

Jeg tror de fleste jenter heller vil høre det før klærne tas av og man kan gå derfra noenlunde med æren i behold enn å måtte ta på seg igjen etter å ha blitt vraket naken.

Det samme gjelder for alle andre (kvinner og menn) som måtte ha problemer med ølmager, masse hår og andre ting som kan gjemme seg under klær.

Du har din greie vi andre har hver vår(e), for vi har jo alle kroppslige trekk vi elsker/hater ikke sant, så noe bedre enn TS er vi jo ikke :-)

Skrevet

Men TS vil jo få et reelt problem hvis han finner en dame med fine pupper som han kan tenke seg noe mer enn et ons med, og disse etter hvert endrer seg, f.eks etter en barnefødsel.

Vil han dumpe henne, leve i et forhold uten sex, eller se om han med tiden klarer å overvinne den turn-off han opplever ved synet av hengepupper. :roll:

Skrevet (endret)

Jeg har to forslag til trådstarter, det ene er å bruke doggy-style slik at du slipper å se puppene hennes. Ikke si noe om at det er fordi puppene hennes ikke er pene. Be henne gå opp på alle fire og gi henne oralsex bakfra. Dermed blir du tent igjen etter at du har sett henne forfra. Etterpå har du samleie - fortsatt bakfra.

Hvis du ikke klarer å ha sex slik, kan du jo (med en viss risiko vil jeg gå ut ifra) spørre henne før dere skal gå og ha sex. Spør henne om hun har hengepupper.

Ellers så kan du jo få vite svaret uten å spørre henne direkte, det er nok en tryggere vei å gå særlig om du har med en med lav selvtillitt å gjøre. Spør henne om hun har komplekser for puppene sine (eller kroppen sin) og hvorfor. Finnes sikkert mange andre måter du kan få svaret ut av henne uten å spørre direkte. Bak spørsmålet inn i noe annet enn en direkte "har du hengepupper? Så ekkelt!" type setting.

Endret av Top Gun
Skrevet (endret)
Jalp da - vi er ikke født sånn .. vi er blitt sånn etter X antall unge og amming ;)

:ler: Neimen...jeg vet da hvordan kvinner er når de blir født :overrasket:

Poenget er at fasongen er slik den er, og hvis det er noen som ikke liker kvinnebryster i de fasongene de kommer, vel så er det da kun vedkommendes problem.

FLOTT SVAR!! :-D

Jeg skal si deg det, at jeg var helt sikker på at dette svaret ikke kom til å komme.

Jeg var en av de som ble provosert og jeg skrev det over ;)

Men nå måtte jeg bare smile av deg, og tar hatten av for at du har konsistente meninger :)

Du går frem som et meget godt eksempel - tenk hadde alle tenkt som deg.

:klem:

Jeg så ikke denne tråden før nå, men takk for gode ord og klemmen. Jeg synes jo utfordringen din var på sin plass og jeg mener virkelig at den som ikke greier å heve blikket slik at man ser mennesket, (bak puppene eller pikken) må ha et fattig følelsesliv.

Når livet kun blir fasade, er det på tide å våkne. Men hvis alle hadde tenkt som meg, hadde det ikke blitt noen diskusjoner her, og det hadde jo også blitt trist... ;)

Endret av Jalp
Gjest Fliss
Skrevet (endret)
:ler: Neimen...jeg vet da hvordan kvinner er når de blir født :overrasket:

Poenget er at fasongen er slik den er, og hvis det er noen som ikke liker kvinnebryster i de fasongene de kommer, vel så er det da kun vedkommendes problem.

Jeg så ikke denne tråden før nå, men takk for gode ord og klemmen. Jeg synes jo utfordringen din var på sin plass og jeg mener virkelig at den som ikke greier å heve blikket slik at man ser mennesket, (bak puppene eller pikken) må ha et fattig følelsesliv.

Når livet kun blir fasade, er det på tide å våkne. Men hvis alle hadde tenkt som meg, hadde det ikke blitt noen diskusjoner her, og det hadde jo også blitt trist... ;)

Skjønte jo det, Jalp ;) at du skjønte ...

.. egentlig så tror jeg hele tråden er startet for å skape litt diskusjon og for å provosere .. Hallo, hvem starter en seriøs diskusjon på et kvinneforum ... med å rakke ned på hengepupper? Man må etterhver gi etter for tyngdekraften enten man har A-cup eller D-cup ....

Til og med menn får hengepupper etterhvert :ler:

Endret av Fliss
Skrevet
Til og med menn får hengepupper etterhvert :ler:

:overrasket: Ikke tale om...ihvertfall ikke jeg. Tenke seg til å måtte kjøpe BH med push-up :ler:

Gjest Tanita
Skrevet

Nå er det jo mange som viser kløfta i trange topper med dyp utringning da (selv syns jeg det ser harry og billig ut, men), så jo lengre og tettere den kløfta er, jo mer sannsynlig er det at de henger mye. Kanskje en ide å se på de med litt mindre pupper? Virker som at du liker faste og runde bedre? Og nei, man trenger ikke å være tenåring for å fortsatt ha det. Jeg er over midten av 20-årene og har ikke forandret seg mye etter fylte 18. :eeeh: Og slik er det vel til de fleste.

Gjest Fliss
Skrevet
:overrasket: Ikke tale om...ihvertfall ikke jeg. Tenke seg til å måtte kjøpe BH med push-up :ler:

Å - ikke ta den :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Nå er det jo mange som viser kløfta i trange topper med dyp utringning da (selv syns jeg det ser harry og billig ut, men), så jo lengre og tettere den kløfta er, jo mer sannsynlig er det at de henger mye. Kanskje en ide å se på de med litt mindre pupper? Virker som at du liker faste og runde bedre? Og nei, man trenger ikke å være tenåring for å fortsatt ha det. Jeg er over midten av 20-årene og har ikke forandret seg mye etter fylte 18. :eeeh: Og slik er det vel til de fleste.

Nå er det jo engang slik at har du store bryster så vises gjerne kløfta i topper uansett hvor lite utringnig de har!

Skal vi med store bryst gå med høyhalset genser om sommeren for å unngå å vise kløft?

Jeg har store bryst og nesten uansett hva jeg tar på meg av topper så vises kløfta!

Jeg nekter å ta på meg ei t skjorte for å skjule den altså og det er absolutt ikke for å virke billig!

Men hva er egentlig hengepupper?

For har du stor bryst så vil de jo av naturens gang naturligvis henge litt.?Mine henger jo selvsagt litt, men det er jo kjøtt i dem da :ler:

Er mine hengepupper da? Eller er det de som henger uten noe i som er hengepupper? :ler:

Jeg har aldri fått høre at jeg har det iallefall, og jeg har jo store. Har alltid fått skryt for mine selv om de henger litt..

Tror kanskje trådstarter selv har ett problem om han ønsker BÅDE store og FASTE som står rett ut?

Vil han ha dem faste så bør de jo ikke være for store?

Og selv om de med små bryster går med innlegg for å ta seg bedre ut så er det jo absolutt ikke noe juks ovenfor menn!

Det får da være måte på hvor naturlig vi skal gå!

Skal du gå med trange jeans og stram bokser for muligens å vise jentene hva de kan vente seg senere?

Gjest Lady M
Skrevet

Store pupper som ikke henger men som strutter? Høres ut som silikonpupper. Kanskje TS skulle gå for sånne istedetfor? :idesmil:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Store pupper som ikke henger men som strutter? Høres ut som silikonpupper. Kanskje TS skulle gå for sånne istedetfor? :idesmil:

Ja det tror jeg nesten han må gjøre :overrasket:

Skrevet

Kan du ikke bare be disse damene beholde BH'n på da, og begrunne det med at du syns det er sexy eller noe.

Så kan dere få gjort greiene lykkelig uvitende om puppene henger eller ikke, og du slipper å såre dem...?

Gjest en annen mann
Skrevet

Synes det er rart at trådstarteren blir så trakassert når han spør etter et ærlig råd. Sånne som Fliss synes jeg bare kan spare kommentarene sine, hvis alt de vil komme med er spydigheter for å øke sin egen selvtillitt.

Jeg er uansett enig med noen av kvinnene her, jeg ville aldri ha sagt dette til en kvinne av frykt for å såre henne.

Hvis jeg derimot måtte forklare henne det, så ville jeg prøvd å få fram på en forståelsesfull måte at puppene hennes ikke var helt det jeg forventet, hun virker som en flott jente, men seksuellt så fungerer det bare ikke. Noe dypere tror jeg ikke man trenger å gå.

Gjest Fliss
Skrevet
Synes det er rart at trådstarteren blir så trakassert når han spør etter et ærlig råd. Sånne som Fliss synes jeg bare kan spare kommentarene sine, hvis alt de vil komme med er spydigheter for å øke sin egen selvtillitt.

Jeg er uansett enig med noen av kvinnene her, jeg ville aldri ha sagt dette til en kvinne av frykt for å såre henne.

Hvis jeg derimot måtte forklare henne det, så ville jeg prøvd å få fram på en forståelsesfull måte at puppene hennes ikke var helt det jeg forventet, hun virker som en flott jente, men seksuellt så fungerer det bare ikke. Noe dypere tror jeg ikke man trenger å gå.

Ok - sett at TS treffer en kvinne han liker og tar henne med seg hjem i håp om at det skal bli noe mer. Så kler han av henne - eller hun selv tar av seg på overkroppen - SÅ mener du det er på sin plass å komme med kommentaren: Åh - beklager - du virker som en flott kvinne - men det kan bare ikke fungere seksuelt fordi jeg klarer ikke å tenne på kvinner med henge-pupper" ?

Hvis du har litt peiling på kvinner så bør du vite at de fleste puppene henger etterhvert. Eller hvordan mener du at mine pupper i størrelse D-cup skulle sett ut om de stod rett ut? hehehe ... de hadde sett temmelig snåle ut.

Jenter med store pupper får hengepupper ganske tidlig .. store pupper er ikke lagt for å stå rett ut - tyngdeloven tillater det rett og slett ikke.

Nå tror jeg at TS bare skriver innlegget sitt for å provosere .. for hvis han var så livredd for hengepupper så hadde han holdt seg langt borte fra jenter med kløft i utringingen .. Og hvis han (og du) tror at jenter med stor kløft har struttende pupper så bør dere sjekke litt mer fakta rundt kvinnekroppen.

Når det er sagt så vil de fleste menn elske sin kvinne like mye (om ikke mer) etter at hun har født og ammet deres barn - selvom det fører til at kroppen forandres ... For uansett hva folk sier så forandres kvinnekroppen som følge av graviditeter, fødsler og amming ... Det er bare helt naturlig .. og noe alle vet .. (de fleste, ihvertfall)

Gjest en annen mann
Skrevet

Som du ser i innlegget mitt så ville jeg helst ikke sagt noe, men trådstarter sier at han har lyst til å si noe, og ja, da tror jeg den kommentaren er en man kan bruke.

Det er uansett ikke snakk om kvinner som han elsker, men jenter som blir med hjem for et ons. Kommentarene dine om at menn vil elske kvinner etter at de har født hans barn, de har ikke noe med dette emnet å gjøre.

Tyngdeloven og beregninger på gravitasjonsfelt kan være interessante nok de. Men hvordan løses problemet ved at du forteller at mange kvinner går igjennom dette? Tror du alle menn som ikke er interessert i hengepupper plutselig vil få et annet syn bare for at det har en fysisk forklaring og det skjer med mange kvinner?

Til sist vil jeg spørre deg om noe som har med saken å gjøre: Hvis en mann ikke ville ha sex med deg pga. puppene dine, hvordan ville du da foretrukket at han la dette fram for deg?

Gjest Fliss
Skrevet (endret)
Som du ser i innlegget mitt så ville jeg helst ikke sagt noe, men trådstarter sier at han har lyst til å si noe, og ja, da tror jeg den kommentaren er en man kan bruke.

Det er uansett ikke snakk om kvinner som han elsker, men jenter som blir med hjem for et ons. Kommentarene dine om at menn vil elske kvinner etter at de har født hans barn, de har ikke noe med dette emnet å gjøre.

Tyngdeloven og beregninger på gravitasjonsfelt kan være interessante nok de. Men hvordan løses problemet ved at du forteller at mange kvinner går igjennom dette? Tror du alle menn som ikke er interessert i hengepupper plutselig vil få et annet syn bare for at det har en fysisk forklaring og det skjer med mange kvinner?

Til sist vil jeg spørre deg om noe som har med saken å gjøre: Hvis en mann ikke ville ha sex med deg pga. puppene dine, hvordan ville du da foretrukket at han la dette fram for deg?

Nå skrev ikke jeg "kvinner han elsker" - jeg skrev #" kvinner han liker" - det er litt forskjell der.

Om det var meg, så ville jeg ærlig talt foretrukket at han sa det med en gang .. Nå har ikke jeg opplevd å treffe en sånn mann - så det er litt vanskelig å forestille seg.

Å nei - jeg er slett ikke ute etter å prøve å omvende TS - min reaksjon er bare rett og slett oppgitthet .. Det jeg prøvde å få fram er at om en mann har så store problemer med dette, så bør han sjekke dette opp før han blir med kvinnen hjem .. Det virker helt patetisk å være kåt og ta med en kvinne hjem - for så å miste lysten fordi hun hadde såpass store pupper at de ikke stod rett ut .. hehe .. nesten som jeg må le ...

Heldigvis så er de fleste menn (og kvinner) mer opptatt av personen man har sex med enn størrelsen og utseende på pupper og pikker ..

Endret av Fliss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...