Gå til innhold

Hengepupper - turnoff

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fordi??

Jeg bruker push-up selv fra tid til annen, fordi i det antrekket jeg har på meg passer det bedre!

Rett og slett fordi det blir pent i den og den overdelen.

Og jeg har ikke komplekser for puppene mine overhodet..

Man kan lett sammenligne det med sko egentlig.

Noen ganger vil man gå med lave..andre med skyhøye stiletter.

Hvert til sitt bruk og det der ;)

jo, jeg tok den :ler: Var ikke meningen å generalisere. Men uansett, så synes jeg ikke at man skal si ifra. Man vet aldri folks grunner til å gå med push-up. Da er det bedre å holde kjeft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nøyaktig hva er det som defineres som "hengepupper" da?

Noen som har link som viser hvordan hengepuper ser ut?

Hvor går grensen for hengepupper annet enn den kjedelig "blyant under puppene"-liknelsen? Har noen heller bilder som viser det?

Ja, det finnes forskjellige grader av hengepupper. Så det spørs jo hva TS har vært borti, kanskje han har sett noen ille tilfeller.

Gjest Fliss
Skrevet
Ja, vet jeg er heldig, men har aldri hatt problemer med å dra damer ;)

Så jeg er nok litt bortskjemt.

Menn er forskjellig, akkurat som damer. Noen er kravstore, andre ikke, akkurat som dere. Noen damer og menn tar jo hva som helst (og da mener jeg ikke bare for sex). Andre igjen er kresne, og jeg er blant dem.

Har vi mindre rett til å sette krav eller komme med ønsker enn damer har?

Dere har jo så mange slags krav ;)

For meg er det viktig at dama ikke har hengepupper, sånn er det bare. For andre kan andre ting være viktige.

Du får finne deg en tenåring - da skulle du vel være ganske trygg, tenker jeg ..

Skrevet

Det er ikke noe vits i å si i fra. Si at du er impotent eller noe i stedet.

Hvis det virkelig er et problem med hengepupper, kan du jo avstå fra puling og onani i noen måneder, så skal jeg love deg at hengepupper er det siste problemet i verden. ;)

Gjest mann30
Skrevet
Du får finne deg en tenåring - da skulle du vel være ganske trygg, tenker jeg ..

Hvorfor så nedlatende og spydig?

Og det er det ikke bare du som er. Kan ikke en mann ha et problem som gjelder noen damers utseende, og da spesielt pupper, uten at damene går til angrep?

Bare for å være helt tydelig her; jeg har ingen interesse av tenåringer.

Og èn ting til, det er utrolig mange damer fra 25 til 35 som har flotte pupper. Og mange som ikke har det.

Gjest Fliss
Skrevet

Du får be om bilde før du tar dem med deg hjem da ;) eller en tur på toalettet for å se om de godkjennes.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil heller si at jeg er blitt MER kravstor med årene.

:klappe: Helt enig, jeg kan ikke forstå de her som sier de har blitt mindre kravstore. Jeg blir også bare mer og mer kravstor ettersom årene går.

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Ja, sånn er du.

Og jeg er sånn at jeg har problemer med hengepupper.

Dessuten er jeg ikke i et fast forhold, men har ONS av og til.

Altså, vi er forskjellige. Men er du et bedre menneske fordi du ikke mister lysten hvis en mann ikke er som forventet?

Eller er du bare annerledes enn meg?

Og til dere alle, som synes at det å ha problemer med tenningen pga hengepupper er forkastelig....hva mister dere tenningen av? Og er det "bedre" enn å miste lysten pga hengepupper???

I så fall, hvorfor?

Jeg er kvinne og synes det er helt i orden at du har krav og ikke liker kvinner med hengepupper. Jeg forstår deg godt! Det høres turn-off ut. Dette løser seg vel ved at du sjekker ekstra nøye ut puppene på dama før du tar henne med hjem (eller blir med henne hjem)? Du kan jo "prøvekjenne" på dem ute før dere drar hjem til noen?

Selv ville jeg ha sett på klokken og kanskje tatt en taxi hjem dersom et ONS viste seg å ha stor og fet ølmage, og en blek og dvask, utrent kropp. Penisstørrelsen betyr lite men hvis den er liten bør den i det minste være tykk. Dersom mannen har en utrent kropp betyr penisstørrelsen ennå mer! Er kroppen utrent og penisen liten og/eller tynn er det bare å stikke og si takk for seg, ja.

Skrevet
Vel, eksen min er 35, og har flotte pupper. Det er vel henne som satte "standarden" i hodet mitt.

Og nei, hun har ikke silikon.

Da var det vell noe annet galt med henne siden hun er eks, eller kanskje det var du som ikke oppfylte kravene.. ;)

Gjest mann30
Skrevet
Jeg er kvinne og synes det er helt i orden at du har krav og ikke liker kvinner med hengepupper. Jeg forstår deg godt! Det høres turn-off ut. Dette løser seg vel ved at du sjekker ekstra nøye ut puppene på dama før du tar henne med hjem (eller blir med henne hjem)? Du kan jo "prøvekjenne" på dem ute før dere drar hjem til noen?

Selv ville jeg ha sett på klokken og kanskje tatt en taxi hjem dersom et ONS viste seg å ha stor og fet ølmage, og en blek og dvask, utrent kropp. Penisstørrelsen betyr lite men hvis den er liten bør den i det minste være tykk. Dersom mannen har en utrent kropp betyr penisstørrelsen ennå mer! Er kroppen utrent og penisen liten og/eller tynn er det bare å stikke og si takk for seg, ja.

Takk ;)

Skrevet (endret)
Det er ikke noe vits i å si i fra. Si at du er impotent eller noe i stedet.

Hvis det virkelig er et problem med hengepupper, kan du jo avstå fra puling og onani i noen måneder, så skal jeg love deg at hengepupper er det siste problemet i verden. ;)

huff...kaster meg på den her også,jeg (synes dette med hengepupper var en litt finurlig tråd/et morsomt diskusjonstema). Noe lignende slo nemlig meg også. Det første jeg tenkte da jeg leste trådstarters innlegg var: "Da har han søren meg ikke lyst NOK. Kan jo være at dama er helt dyrisk i senga til tross for puppene"

Men hva vet vel jeg? Jeg er bare ei dame...mest opptatt av følelser, godhet, kjemi og annet kliss for å kunne tenne. Er ikke helt på det visuelle nivået, der jeg henger meg opp i bagateller.

På den annen side kan det jo være at pupper er ytterst viktig for trådstarter. En slags fetisj, der puppene til ei dame også legger føring for om han i det hele tatt vil ha henne med til sengs? Og da skjønner jeg jo litt dilemmaet. Men slik overdreven sympati,kan jeg vel ikke helt påstå at jeg har.

Endret av nettvenninnen
Skrevet

Er det sånn at du vil si i fra slik at hun kan ta på seg bh-en igjen og dere kan ha sex mens hun har på seg bh-en? Eller er det bare for at hun skal vite hvorfor du ikke ønsker å ha sex med henne?

Gjest mann30
Skrevet
Da var det vell noe annet galt med henne siden hun er eks, eller kanskje det var du som ikke oppfylte kravene.. ;)

Vi hadde våre grunner, akkurat som ihvertfall halvparten av par i Norge har.

Det er ikke nødvendigvis noe galt med noen av partene om man går fra hverandre. Eksen min er et flott menneske, og vi hadde det fint sammen.

Dessverre fikk hun jobb på en annen kant av landet, og jeg valgte å bli boende her (pga barnet mitt). Avstandsforhold funket ikke for oss, men vi er fortsatt venner.

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho::hoho:

Ja ja, hvem tror du at du lurer her?

Du vet at pupper er et sterkt seksuelt signal? Viser du kløfta, og den i tillegg er forstørret, så tviler jeg på at det er for at det passer bedre til antrekket.

Og du var igjen en......mann?? ;)

Er det en ting jeg har peil på så er det klær, er du virkelig ikke sammenligningen med skoene? hehe.

Du kunne kommet hit så skulle jeg vist deg nøyaktig hva jeg mener, og du hadde nikket samtykkende ;)

And by the way, mange vil mene at høye stiletter er et sterkt signal det og. I motsetning til om jeg tar på meg kjolen og et par sandaler :)

Gjest Fliss
Skrevet

All fleip til side .. jeg hadde satt stor pris på at du hadde vist ditt sanne jeg med en gang. Vær ærlig og si "jeg har så lyst på deg ... dersom du ikke har hengepupper, vel å merke" .. Da kunne jeg fått en sjanse til å finne en ordentlig mann istedet for å kaste bort tiden på noe helt uinterresant .. For menn som ikke tenner på hele kvinnen er ikke noen mann i mine øyne .. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
All fleip til side .. jeg hadde satt stor pris på at du hadde vist ditt sanne jeg med en gang. Vær ærlig og si "jeg har så lyst på deg ... dersom du ikke har hengepupper, vel å merke" .. Da kunne jeg fått en sjanse til å finne en ordentlig mann istedet for å kaste bort tiden på noe helt uinterresant .. For menn som ikke tenner på hele kvinnen er ikke noen mann i mine øyne .. ;)

Lekkert svar :klappe:

Skrevet

Veldig greit å si fra på forhånd. Da risikerer TS at kvinner uten hengepupper takker nei også, men slik er nå engang livet.

Skrevet
Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden?

Slå av lyset og tenk på noen andre. Kan ikke være så vanskelig ;)

Skrevet
Ja la oss se.

Nå skal vi se om de mennene som rasende irriterte seg over at kvinner klagde på stellet til menn - kommer inn her og skriver til kvinnens forsvar det motsatte av hva trådstarter skriver.

Som jeg sa i den tråden og, det er merkelig hvor greit det er at menn klager over alt på kvinnekroppen, men så fort vi gjør det samme med det dyrbare mellom menns ben, da er vi jo fanden selv.

Denne kan vel jeg si litt i forhold til....

Jeg liker absolutt ikke TS vinkling på dette. Han gjør sin preferanse til et problem for noen kvinner. Og det er samme jeg har kritisert når kvinner kritiserer og latterliggjør menn med mindre peniser.

Han snakker om lureri fra kvinner med en spesiell type pupper. Det mener jeg er lavmål,- like lavmål som alle mennesker som latterligjør hvordan andre er skapt.

Jeg mener TS selv eier dette problemet. Han har en preferanse som gjør at det ikke er så mange kvinner han tenner på. Det betyr at utvalget for han er begrenset. Han har altså dette problemet.

Det er IKKE noe galt med kvinner som har det TS beskriver som hengepupper. Hvordan disse kvinnene er skapt har faktisk ikke TS noe som helst med. Dessuten er jeg svært glad jeg ikke er i hans sko, når han er så enfoldig at tenningen er så til de grader avhengig av en liten del av kvinnen.

Jeg er helt sikker på at TS går glipp av bekjentskaper med usedvanlig flotte kvinner fordi han har en så snever preferanse.

Gjest Fliss
Skrevet
Denne kan vel jeg si litt i forhold til....

Jeg liker absolutt ikke TS vinkling på dette. Han gjør sin preferanse til et problem for noen kvinner. Og det er samme jeg har kritisert når kvinner kritiserer og latterliggjør menn med mindre peniser.

Han snakker om lureri fra kvinner med en spesiell type pupper. Det mener jeg er lavmål,- like lavmål som alle mennesker som latterligjør hvordan andre er skapt.

Jeg mener TS selv eier dette problemet. Han har en preferanse som gjør at det ikke er så mange kvinner han tenner på. Det betyr at utvalget for han er begrenset. Han har altså dette problemet.

Det er IKKE noe galt med kvinner som har det TS beskriver som hengepupper. Hvordan disse kvinnene er skapt har faktisk ikke TS noe som helst med. Dessuten er jeg svært glad jeg ikke er i hans sko, når han er så enfoldig at tenningen er så til de grader avhengig av en liten del av kvinnen.

Jeg er helt sikker på at TS går glipp av bekjentskaper med usedvanlig flotte kvinner fordi han har en så snever preferanse.

Jalp da - vi er ikke født sånn .. vi er blitt sånn etter X antall unge og amming ;)

Hørte en vits for noen år siden:

To kvinner pratet sammen på stranden og sammenlignet hverandre`s pupper. Hun ene hadde struttende flotte pupper, mens venninnen hadde det TS kaller hengepupper. De pratet om hvordan puppene var blitt så forskjellige .. Da sier hun med hengepuppene: "De er blitt sånn fordi mannen min elsker å kjæle med dem" ... da sier den andre: "Det gjør min mann og - men vi ligger på samme rommet" :ler:

(mulig jeg er den eneste som ikke hadde hørt den før ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...