Gjest tomat Mina Skrevet 13. juli 2007 #1 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, hva tenker du om stygge og feite damer som er gift med tailandske SMÅ OG TYNNE menn? Er det bare fordi mennene er ute etter et sted å bo i Skandinavia, eller går det faktisk ann at thailanske menn kan bli glad i stygge feite damer her i Norge!? Hva tror du? Jeg tror det går ann! Er jeg veldig rar da, eller realistisk og oppegående? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Del Skrevet 13. juli 2007 ja, du er rar. Damer velger som regel utfra kjærlighet- det samme gjør kanskje mennene også (selv om jeg er ekstremt i tvil iblant), hva som er intensjonene fra asiaterne eller de thailandske damene er en annen sak...Men nå spør du hva jeg tenker. Jo,jeg tenker: Det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 13. juli 2007 #3 Del Skrevet 13. juli 2007 Så du gjest skjønte ikke at denne tråden var en parodi på denne tråden under her: Ja, hva tenker du om det? I går så jeg et par i butikken, han en eldre fyr rundt 65, hun ei ung, snerten negresse rundt 25. Jeg syntes faktisk det var litt ekkelt å se hvordan han tafset på henne. I den senere tid har jeg også lest om en (B-)kjendis, ikke akkurat noe fruktfat å se til, og langt over middagshøyden når det gjelder alder, som har giftet seg med ei ung, asiatisk jente i begynnelsen av 20-årene. Nå skal de ha barn. Fyren er over 60... Tror slike menn virkelig at disse damene er hodestups forelsket i dem, og at de nyter å ha sex med dem? Selvfølgelig kommer disse jentene hit for å få et bedre liv - mannen er oftest bare et nødvendig onde for å få det til. Jeg har ikke så store problemer med å forstå at jenter er villige til å ofre så mye for å komme bort fra bunnløs fattigdom, men disse mennene, derimot.... Er selvbedrag ålreit å leve med i lengden, liksom? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomat Mina Skrevet 13. juli 2007 #4 Del Skrevet 13. juli 2007 Ganske riktig Petra gjest, men du glemte å få med overskriften til paroditråden som lyder sånn: "Hva tenker du om stygge, fete eller eldre menn, som er gift med unge, utenlandske damer?" Derfor min tråd kjøre folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomat Mina Skrevet 13. juli 2007 #5 Del Skrevet 13. juli 2007 kjøre folk Kjære mener jeg da se ååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Del Skrevet 13. juli 2007 skjønte det helt greit,jeg. Men betyr det at folk da må parodiere når de svarer...? Svarte bare rett fra hjertet. Dessuten tror jeg vel ikke at det var en 100% parodi. Du vil jo ha svar fra folk. Vil du ikke? Tror heller at du gjerne ville sette ting litt på spissen og det klarte du jo. Men da må man også godta ærlige svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomat Mina Skrevet 13. juli 2007 #7 Del Skrevet 13. juli 2007 skjønte det helt greit,jeg. Men betyr det at folk da må parodiere når de svarer...? Svarte bare rett fra hjertet. Dessuten tror jeg vel ikke at det var en 100% parodi. Du vil jo ha svar fra folk. Vil du ikke? Tror heller at du gjerne ville sette ting litt på spissen og det klarte du jo. Men da må man også godta ærlige svar Ja jøsses, selvklart, selvklart godtar jeg ærlige svar, har ikke nektet noen skrive noe som helst jeg! Hvor gjordet jeg det i denne tråden i tilfelle? Svar mottas med Takkskarruha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestemor Skrevet 13. juli 2007 #8 Del Skrevet 13. juli 2007 Nå finnes det vel ikke like mange par av typen du beskriver, men ser jeg et slikt par, så tenker jeg selvfølgelig om dem som jeg tenker om de fete, stygge, gamle mennene med pene, unge, utenlandske damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. juli 2007 #9 Del Skrevet 13. juli 2007 Nå finnes det vel ikke like mange par av typen du beskriver, men ser jeg et slikt par, så tenker jeg selvfølgelig om dem som jeg tenker om de fete, stygge, gamle mennene med pene, unge, utenlandske damer. Ha ha, det var det som slo meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 13. juli 2007 #10 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, hva tenker du om stygge og feite damer som er gift med tailandske SMÅ OG TYNNE menn? Stakkars små "gule" menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå