Antoinette Skrevet 13. juli 2007 #1 Del Skrevet 13. juli 2007 Utrolig trist, han var en god venn av kjæresten min. Hvil i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 13. juli 2007 #2 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) I nettavisene står det at navnet ikke er frigitt ennå, fordi alle de pårørende ikke er informert. Er det riktig av deg å skrive det her da? Går ut fra at det er snakk om samme person her. Endret: ser at de akkurat har offentliggjort navnet nå. Endret 13. juli 2007 av ¤flicka¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. juli 2007 #3 Del Skrevet 13. juli 2007 Leste det nettopp, så tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. juli 2007 #4 Del Skrevet 13. juli 2007 I nettavisene står det at navnet ikke er frigitt ennå, fordi alle de pårørende ikke er informert. Er det riktig av deg å skrive det her da? Går ut fra at det er snakk om samme person her. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2007 Navnet ble off. før jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. juli 2007 #6 Del Skrevet 13. juli 2007 Utrolig trist.. norsk musikk har mistet en stor musiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dwood333 Skrevet 13. juli 2007 #7 Del Skrevet 13. juli 2007 fantastisk vokalist å låtskriver SÅ SYND HAN DØDE ALTFOR TIDLIG...,sangen lift me med ane brun skrev han...............nyydelig sang..P.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motto Skrevet 15. juli 2007 #8 Del Skrevet 15. juli 2007 Så forferdelig trist at et ungt menneske dør så alt for tidlig. Han var en utrolig dyktig gitarist, musiker og låtskriver. Musikken hans vil leve videre!! Det er mange som sørger og som alltid vil huske deg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. juli 2007 #9 Del Skrevet 15. juli 2007 Utrolig trist. Han vil bli husket av meg som Norges beste gitarist og låtskriver. Han var også utrolig imøtekommende og blid, og jeg er glad jeg fikk gleden av å treffe ham noen ganger. Dette har ikke helt gått opp for meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. juli 2007 #10 Del Skrevet 27. juli 2007 Kan jeg spørre hva han døde av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 27. juli 2007 #11 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er det kun et knippe med personer som vet. Nærmeste familie og de nærmeste vennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå