Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #41 Del Skrevet 2. august 2007 All statistikk viser at det er langt flere norske kvinner som skaffer seg utenlandske menn enn det er norske menn med utenlandske damer. Norske kvinner svermer særlig for arabere og afrikanere, ta deg en titt på gata i Oslo så vil du se det med egne øyne. Jeg vil se den statistikken! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 3. august 2007 #42 Del Skrevet 3. august 2007 Må innrømme at jeg i mitt stille indre tenker at jenten i bunn og grunn er "kjøpt og betalt".Men selvfølgelig kan hun bli glad i mannen på et senere tidspunkt,-bare ikke fortell meg at en 22 år gammel flott jente fant sin skallete og småfete drømmemann på 63 år i løpet av en 14 dagers periode,for deretter at hun bare MÅTTE se han igjen,og gifte seg umiddelbart!Dette har sikkert skjedd dèt også,men i de resterende 99% er jeg sikker på at det er mer en type gjensidig "byttehandel" til fordel for begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #43 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg tenker på krisesenterstatistikkene. Jeg tenker på utenlandske damer som forlater mannen etter 3 år når de får oppholdstillatelse på selvstendig grunnlag. Hvis de holder sammen og får barn tenker jeg at det ikke kan være så greit for barna å ha en gammel far. Og jeg tenker at noen av disse barna risikerer å bli bortført til morens hjemland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #44 Del Skrevet 4. august 2007 det som som jeg tenker om stygge feite kvinner som er sammen med utenladnske kvinner. Ingenting jeg har viktigere ting å gjøre en og gå rundt og tenke på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. august 2007 #45 Del Skrevet 5. august 2007 Hva om en gjeng KGere dannet en delegasjon, entret regjeringskontorene, og ba om å få danne en komité som studerer bilder og siler ut hvilke nordmenn som skal få lov til å gifte seg, og med hvem? Var ikke DET en god idé? Enkelte trenger en hobby, straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsC-ii Skrevet 10. august 2007 #46 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er tviler også sterkt på at den unge jenta på 20 bare måtte se igjen den korpulente, skallete mannen som fint kunne vært hennes far i alder. Unntakene finnes helt sikkert, men jeg tviler sterkt på at dette er tilfellet for de fleste. Ofte virker det som om mannens lommebok (og tykkelsen på denne) er den eneste fellesnevneren de har tilsammen. Kjenner til to tilfeller hvor lommeboka er fellesnevner og ingenting annet. I det ene forholdet er mannen lettere tilbakestående, men har jobb i en vernet bedrift som postombringer etc.Jeg forstår at han ikke fant seg ei normal gjennomsnittsdame her på berget. I det andre tilfellet kunne mannen vært faren og nesten bestefar og der endte det med at hun stakk etter at søsknenes utdannelse i hjemlandet var betalt. jepp, dette er en av mine fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå