Gå til innhold

Hva tenker du om stygge, fete eller eldre menn

Gjest Gjestemor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ser jeg en utenlandsk, ung, pen dame med en kjekk fyr, tenker jeg at "hun har jammen vært heldig! Hun har faktisk funnet seg en mann hun kan lære seg å nære ekte følelser for!"

Så det går ikke an å ha ekte følelser for en som ikke er pen? Jeg tenker motsatt. Hvis en er sammen med noen med mindre flatterende utseende er det større sjanse for at følelsene er ekte enn hvis en bare går for det overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror noen fint kan forelske seg på tvers av landegrenser, aldersforskjeller og kulturer. Samtidig tror jeg noen nordmenn utnytter kvinner fra asia og at noen asiatere utnytter nordmenn. Hvem som blir utnyttet og hvor det er ekte kjærlighet er umulig å vite kun ved å se folk på avstand.

Dette er jeg enig i.

Men, jeg har en tendens til å tenke at " nå har han kommet i 40-års krisa"...kjenner til noen rundt den alderen, og de har funnet seg asiatiske jenter de strengt tatt kunne vært faren til.

Dette er menn som har vært gift med ei norsk dame, og som har flere unger, som så skilte seg.

Denne skilte, ensomme og middelaldrende mannen ser kanskje på seg selv i speilet, og tenker at han begynner å bli gammel, får halvveis panikk og drar ut på sjekker´n for å huke tak i noen unge spreke jenter som kan få ham til å føle seg ung igjen.

Men hvor mange norske jenter i 20 årene er interessert i en halvgammel, bleik mann med pondus og sokker i sandalene?

Det er vel da tanken om fattige, asiatiske jenter dukker opp...

... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De mennene jeg har sett avbildet i media som har importbruder fra Asia, Brasil, o.l., samt menn jeg har sett irl med slike damer, har alle sett stygge, feite, eller tynen som streker, og mindre veltilpasset ut. Vet ikke hvorfor det er slik men det er vel en grunn til at de ikke klarer å få seg norske damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Så det går ikke an å ha ekte følelser for en som ikke er pen? Jeg tenker motsatt. Hvis en er sammen med noen med mindre flatterende utseende er det større sjanse for at følelsene er ekte enn hvis en bare går for det overfladiske.

Sånn tenker jeg også. Hvis noen er sammen med noen som ikke er kjempepene så tenker jeg at det er ekte kjærlighet og at h*n ikke bare har valgt den andre på grunn av utseendet. Det er jo dumt tenkt for pene mennesker kan også ha fine personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Angående det at ingen pene eller normale menn finner seg kjæreste fra utlandet, så vet jeg i alle fall om en:) Han er både kjekk og har god jobb. Kjenner han ikke så veldig godt, men ettersom jeg har registrert har han aldri hatt problemer med å få seg kjæreste her hjemme. Han ble rett og slett forelska han, ikke dårlig bare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa
Er man en hore fordi man ønsker å skape de best forutsetninger for seg selv og sine eventulle barn? Ikke i mine øyne i hvert fall! "Fornuftsekteskap" forekommer helt sikkert, men hva er det som er så galt med det? Selv i Norge har det vært vanlig helt opp til vår egen tid og de fungerer ikke nødvendigvis dårligere enn ekteskap basert på overstrømmende forelskelse.

Ja, jeg synes faktisk det. Man gifter seg med en mann man ikke liker, kanskje til og med er frastøtende og ekkel, mot betaling i form av hus, penger, ja en trygg tilværelse rett og slett.

Jeg så en dokumentar om dette for en stund tilbake. Der var det en dansk mann som fikk seg kone via et formidlingsselskap i Thailand. Fyren hadde et svært spesielt utseende, og man fikk inntrykk av at det ikke sto så bra til i toppetasjen.

Det var ihvertfall tydelig at dama ikke likte noe særlig å bli susset på og tatt på av denne mannen, men lot han allikevel holde på. Horeri fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest
Ja, hva tenker du om det?

I går så jeg et par i butikken, han en eldre fyr rundt 65, hun ei ung, snerten negresse rundt 25. Jeg syntes faktisk det var litt ekkelt å se hvordan han tafset på henne.

I den senere tid har jeg også lest om en (B-)kjendis, ikke akkurat noe fruktfat å se til, og langt over middagshøyden når det gjelder alder, som har giftet seg med ei ung, asiatisk jente i begynnelsen av 20-årene. Nå skal de ha barn. Fyren er over 60...

Tror slike menn virkelig at disse damene er hodestups forelsket i dem, og at de nyter å ha sex med dem?

Selvfølgelig kommer disse jentene hit for å få et bedre liv - mannen er oftest bare et nødvendig onde for å få det til. Jeg har ikke så store problemer med å forstå at jenter er villige til å ofre så mye for å komme bort fra bunnløs fattigdom, men disse mennene, derimot.... Er selvbedrag ålreit å leve med i lengden, liksom?

Hva mener du?

Hva er stygt da? Finnes det stygge folk?

eg tror at noen av mennene er noe sjenert i forhold til Norske kvinner. vi blir for kravstore.

Når du nevner feite menn...utrolige holdninger du har.

Hva med feite Norske kvinner. utrolig mange av de. de som gir f...etter de har fått barn. unner menn å få seg noe snertent da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Det går selvfølgelig an å forelske seg på tvers av landegrenser og alder, men jeg blir som oftest litt skeptisk når jeg ser dette.. Giftet hun seg pga av pengene eller pga oppholdstillatelse.. Dette er det jeg tenker, men jeg håper i hvertfall noen av dem er forelska :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vortebefengte, fete og skrukkete menn har faktisk de samme nærhets behov som dere vakre, ennå unge, snart fete (les 28 år), sminke fetisjister med "shopingdagbok"! Menneskets basale behov heter det! Ble du kvalm av å se det? Fint for deg, en halv kilo ned i slankedagboken din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vortebefengte, fete og skrukkete menn har faktisk de samme nærhets behov som dere vakre, ennå unge, snart fete (les 28 år), sminke fetisjister med "shopingdagbok"! Menneskets basale behov heter det! Ble du kvalm av å se det? Fint for deg, en halv kilo ned i slankedagboken din!

Forstår det med nærhet, men hvorfor i all verden ikke velge noen på sin egen alder med like mange vorter, valker og skrukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet bestemmer!

Så lenge det finnes prima vare til lavkost hva er vitsen med å betale fullpris for noe som gikk ut på dato i går!

Å ja de lurer seg selv til å tro at det er han de vil ha! Men livet er nå basert på selvbedrag i alt for mange tilfeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene jeg har sett avbildet i media som har importbruder fra Asia, Brasil, o.l., samt menn jeg har sett irl med slike damer, har alle sett stygge, feite, eller tynen som streker, og mindre veltilpasset ut. Vet ikke hvorfor det er slik men det er vel en grunn til at de ikke klarer å få seg norske damer?

Ja, media har jo alltid gitt det riktige bildet av livet. Min bror på 40 er gift med en asiatisk dame, det samme er en fetter i midten av 40-åra og ingen av dem er verken fete eller stygge eller mindre veltilpasset - og begge har hatt damer i fleng, pene damer men de falt til slutt for en asiatisk jente. Jeg har også sett eldre menn med unge asiatiske damer så de finnes nok, men som med alt annet her i livet så er det utallige variabler ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som at alle tror at alle asiatiske jenter som kommer hit til landet er kjøpt og betalt, og at mennene de gifter seg med har truffet dem på et horested, at alle er prostituerte. Og så er alle de asiatiske jentene så feminine og kler seg opp for mannen hele tiden og er så kvinnelig føyelig. Det er et stereotypt bilde noen har dannet seg av disse damene. Og at mennene er så stygge at de umulig kan få seg noe annet, en annen stereotypi.

De er like forskjellige de som oss. Naboen traff sin asiatiske dame i resepsjonen på hotellet hvor han bodde, de har nå vært gift i mange år og hun er vel den eneste av de fire asiatiske damene i mitt nabolag som kler seg mest feminint med høye hæler o.l. Alle damene jobber, men bare et av parene har barn og barnemoren kler seg praktisk som de fleste andre mødre her i landet.

Men de er jo mindre og spedere enn de fleste norske damer og det er vel der de virker mer feminine enn oss.

Nyanser er en fin ting å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pen mann

Hei alle søte rødstrømper.

Hva med Moskva Marit ? har ikke hun giftet seg flere ganger med yngre kjekke menn, først var det en ung russer, så var det en ung og kjekk neger ?

Moskva Marit ser ikke ut i måneskin og er så ekel at jeg setter maten min i vranghalsen bare tanken på at hun blåtter den bleikfeite huden sin.

Hva med naboen min ? hun er godt over 50 har en vekt som jeg tipper sprenger de fleste badevektene, hun har også en konstans svette lukt som er til og spy av. Og hva er nabo fruen min gift med? Joda en forhendværende asylsøker i fra Libya som ser kjekk ut og er et eller annet sted tidlig i tyve årene. Og hva med kusina mi som naturen har ikke akkuratt tildelt henne de riktige trekkene som er atraktivt og se på, hun har giftet seg med en serber som omtrent er tro kopi av Tom Cruse. På kjøttmarkedet her i landet hadde ikke en halvfeitbonde med bremsespor langt oppetter ryggen giddet og tenkt tanken på henne en gang.............

Så kjære rødstrømper Det er en del av dere som er mindre pene og feite som importere uskyldige pene gutter til Norge...........Ja en del av dere utnytter dem sexuellt også, dere setter dere oppå dem med deres bleikfeite og vannskapte kropper og tilfredstiller dere selv ja ja.

jeg sier bare æsj av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Moskva Marit ? har ikke hun giftet seg flere ganger med yngre kjekke menn, først var det en ung russer, så var det en ung og kjekk neger ?

Vil ikke akkurat kalle dem kjekke... :legrine:

Som hun reder ligger hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, hva tenker du om det?

I går så jeg et par i butikken, han en eldre fyr rundt 65, hun ei ung, snerten negresse rundt 25. Jeg syntes faktisk det var litt ekkelt å se hvordan han tafset på henne.

I den senere tid har jeg også lest om en (B-)kjendis, ikke akkurat noe fruktfat å se til, og langt over middagshøyden når det gjelder alder, som har giftet seg med ei ung, asiatisk jente i begynnelsen av 20-årene. Nå skal de ha barn. Fyren er over 60...

Tror slike menn virkelig at disse damene er hodestups forelsket i dem, og at de nyter å ha sex med dem?

Selvfølgelig kommer disse jentene hit for å få et bedre liv - mannen er oftest bare et nødvendig onde for å få det til. Jeg har ikke så store problemer med å forstå at jenter er villige til å ofre så mye for å komme bort fra bunnløs fattigdom, men disse mennene, derimot.... Er selvbedrag ålreit å leve med i lengden, liksom?

Hva mener du?

Jeg ser ofte norske kvinner som kommer drassende med muslimske menn, og tenker da automatisk at disse damene ikke kan være riktig vel bevarte. De vil heller ha en kontrollerende mann fra midt-østen enn en vanlig norsk mann som er oppvokst med likestilling.

Hva er det disse damene tenker på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvfølgelig an å forelske seg på tvers av landegrenser og alder, men jeg blir som oftest litt skeptisk når jeg ser dette.. Giftet hun seg pga av pengene eller pga oppholdstillatelse.. Dette er det jeg tenker, men jeg håper i hvertfall noen av dem er forelska :):hjerte:

All statistikk viser at det er langt flere norske kvinner som skaffer seg utenlandske menn enn det er norske menn med utenlandske damer.

Norske kvinner svermer særlig for arabere og afrikanere, ta deg en titt på gata i Oslo så vil du se det med egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pen Norsk mann
All statistikk viser at det er langt flere norske kvinner som skaffer seg utenlandske menn enn det er norske menn med utenlandske damer.

Norske kvinner svermer særlig for arabere og afrikanere, ta deg en titt på gata i Oslo så vil du se det med egne øyne.

Jeg trur vi rett og slett er lei av hverandre jeg. Den Norske kvinnen orker rett og slett ikke den <norske mannen. Ja som gjesten henviser til, ta deg en titt på gata i Oslo og se hvem Norske kvinner svermer for.

Jippi Norske gutter, dette skal vi ta helt med ro og tross alt være glad for at Norske jenter foretrekker sex og ekteskap med langt mer spennende utleninger Negere latinor Arabere. Våres lands søstre for sikkert et vellykket liv med dem.

Vi gutta kan jo plukke fra øverste hylle når det gjelder ferdig dresserte kvinnfolk i fra akkurat samme befolkningsgruppe jentene flørter med. Forskjellen er nemlig at vi gutta for et vellyket samliv med jenter som setter så utrolig stor pris på oss fordi vi ikke banker dem opp annen vær kveld, vi flyr ikke rundt og er notorisk utro, vi hjelper til med oppvasken o.s.v.

Mens våres landsvenniner som er gift med tilsvarende folkegruppe lever i et samliv som er mer høyrisikosport en å temme ville tigere, ja en del av dere havner på sykehus, så på krisesentret o.s.v Mens vi gutta koser oss og hører om dere på nyhetene. :ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffet Mann 40 år

Vil ikke akkurat kalle dem kjekke... :legrine:

Som hun reder ligger hun.

[/quotehar Ærlig talt. Mannfolka til Moskva Marit har vel sjansen på mye mer snertene damer en det hun er ????

Ingen av dem er ekstremt overviktige og de har det samme utseende som gjør mange Norske kvinner klame i hakke bare på tanken med å ha en afære med dem, vel og merke uten at dems Norske ektemann vet om et da.

Hilsen skuffet mann på 40 som er alenepappa med 2 jenter på 6 og 9 år

Grunn: Jeg fant min X kone i senga med nabolagets Gambier.

(Jeg overasket turtelduene p.g.a jeg glemte min lomebok da jeg skulle ta med barna på Tusenfryd egentlig skulle Xen bli med men hun følte seg ikke i form)

som igjen er gift med en Norsk kvinne som igjen gikk i fra sin Norske mann til fordel for Gambi mannen som igjen har forhold til flere andre Norske kvinner som er samboer eller gifte.

Kjære Norske kvinner hvorfor missliker dere den Norske mannen? tenner dere ikke på oss mer, vet dette ikke gjelder alle sammen, men en god del av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...