Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #1 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg traff en mann for noen måneder siden. Vi bor på hver vår kant av landet, så det er jo ikke så lett å treffes til daglig. Jeg hadde gledet meg så til å se han igjen da jeg nå endelig skulle til hans landsdel igjen..Han har også hele tiden sagt at det ville vært hyggelig å treffes igjen. Nå da jeg - altså endelig- har sjansen til å treffe han igjen så har han ikke mulighet noen dager..Jeg var der tross alt i en uke. Jeg er kjempeskuffa og føler meg lurt...Han skyldte på jobben, men det måtte da ha vært mulig å møttes, om så bare en liten stund...Det har alltid vært jeg som har tatt initiativet til kontakt. Kunne han ikke bare sagt at han ikke var interessert da? Jaja, jeg gir ihvertfall faen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 16. mars 2003 #2 Del Skrevet 16. mars 2003 Vi damer har det med å gå rundt å undre for MYE ! Hva med å spørre han rett ut om han ikke vil og heller begrunner med at det aldri passer. Magefølesen, kan ha rett, men det kan være travle dager for alle Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baiza Skrevet 16. mars 2003 #3 Del Skrevet 16. mars 2003 -Magefølelsen er som regel riktig........og jeg skjønner godt at du stusser på hvorfor han ikke kunne møte deg til en liten kopp kaffe hvertfall! Han spiser vel lunsj som andre folk?? Merkelig oppførsel, og det er vel ikke rart at vi kvinner lurer litt av og til? For det syns jeg at vi har all god grunn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Han visste jo at jeg skulle komme i flere uker på forhånd. Men jeg er rimelig sikker på at han har gjort avtaler med andre om å møte de på sin fritid og at avtalene er gjort i den senere tid...For jeg fikk først melding om avbudet da jeg var ankommet. Jeg føler at han ler bak min rygg...Når han har bedt meg om noe så har jeg gjort det, når han har bedt meg hoppe så har jeg det...Ikke alltid jeg har fått noe igjen for det heller. Han var frekk nok til å fortelle meg hva jeg skulle gjøre nå også...Men dengang ei :evil: Håper jeg glemmer han så raskt som mulig - han har tappet meg for alt for mye..... :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Du forstår vel nå at han ikke er interessert i deg? :o Og mange mennesker er desverre for feige til å si dette rett ut, spesielt menn! Din feil var at du kontaktet han gang etter gang, uten å gi han en sjanse til å jakte litt på DEG, la han ta kontakt liksom.................... Var du helt desperat eller? :oops: Slapp av litt i svingene, det er da nok av menn- - - - Desperasjon vises godt! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #6 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg trodde han ville at jeg skulle være litt frempå siden jeg fikk hans mobilnr, jobbtlf.nr, privatnr, mailadresse, telefaxnr.. Samt ikke minst hans telepatiske evner! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #7 Del Skrevet 20. mars 2003 Hold deg lavt i terrenget, så ser du om han tar kontakt. Gjør deg kostbar m.a.o., da pleier de å komme springende Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #8 Del Skrevet 20. mars 2003 Hold deg lavt i terrenget og ikke gi lyd ifra deg, da kommer han nok sigende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå